Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Fungerer robotstøvsugere på andre ting enn støv?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-18, 15:50   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fungerer robotstøvsugere på andre ting enn støv?

Jeg holder på å bli fullstendig gal av brødsmuler, grus og kattesand (som katten får utover selv om hun har lokk) på gulvet, men må innrømme at jeg er alt for lat til å støvsuge hver dag. Vi bor i en bitteliten leilighet, og det er i grunnen bare i gangen, kjøkkenet og stua det trengs. Vi har ingen tepper eller ledninger på gulvet, sko plasseres i skohylle osv. Kan robotstøvsuger være redningen?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-18, 18:27   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fungerer robotstøvsugere på andre ting enn støv?

Ja.

Så sant man husker å starte den når man går hjemmefra.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-18, 19:34   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fungerer robotstøvsugere på andre ting enn støv?

Det skal jeg nok huske. Evt. kjøpe en sånn som programmeres.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-18, 21:20   #4
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fungerer robotstøvsugere på andre ting enn støv?

Jeg lurer også på om det faktisk er på tide å skaffe en sånn her også. Men hvilken er dere fornøyd med?

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-18, 21:59   #5
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fungerer robotstøvsugere på andre ting enn støv?

Men hver dag? Blir jo bare hver tredje dag om dere fordeler støvsugerjobben på alle i husholdningen?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-18, 22:25   #6
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fungerer robotstøvsugere på andre ting enn støv?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Men hver dag? Blir jo bare hver tredje dag om dere fordeler støvsugerjobben på alle i husholdningen?

Jaah. Hadde verden bare vært så enkel.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-18, 22:29   #7
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fungerer robotstøvsugere på andre ting enn støv?

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Jeg lurer også på om det faktisk er på tide å skaffe en sånn her også. Men hvilken er dere fornøyd med?

Vi har en fra Miele. Den er Ok, men hender den spiser børster sine. Den går hver dag kl 11.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-18, 22:55   #8
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fungerer robotstøvsugere på andre ting enn støv?

Mannen lager absolutt all mat og gjør det meste av annet husarbeid, han skal slippe å støvsuge hver tredje dag. Om ungen skal gjøre det må jeg fremdeles løfte støvsugeren for ham, og det er jo det verste med hele jobben.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-18, 23:47   #9
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Fungerer robotstøvsugere på andre ting enn støv?

Vi har en iRobot Roomba, i 800 serien, med gummibørster, den er helt fantastisk. To unger, mann som har et avslappet forhold til å gå inn med sko, hund som røyter året rundt - det fører til mengder med sand, smuler, hår, støv og Rombaen takler alt! Vi er frelst og jeg er nesten relgiøs i min omtale av robotstøvsugeren Vår kan programmeres, og går hver dag mens vi er vekke, pluss at vi tar den med opp og lar den gå der et par timer i uken. Jeg tar knapt ut støvsugeren lenger, kanskje et par ganger i måneden for å støvsuge sofaen eller steder der roombaen ikke kommer til.

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-18, 23:51   #10
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fungerer robotstøvsugere på andre ting enn støv?

Jeg er fan av tørrmopp og feiebrett til sånt, hvis det er støvsugerlogistikken som er ork. Må man ikke rydde frem clear floor for en sånn en?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-18, 00:08   #11
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fungerer robotstøvsugere på andre ting enn støv?

Har hatt iRobot Roomba 880 i 3 år (eller er det 4?) og er veldig fornøyd. Måtte nettopp bytte batteri, men da har den også vært i bruk hver eneste dag. Den tar med seg hundehår, smuler, småstein og annet rusk og rask.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-18, 00:14   #12
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fungerer robotstøvsugere på andre ting enn støv?

Jeg elsker ergorapidoen mye høyere enn Robert robot. Den er så lett tilgjengelig at det ikke er noe pes å støvsuge litt histen oh pisten. Den tar også kattesand.

Vet ikke hvordan din katt funker, men når vår sparker sanda ut av dohuset, så trengs det gjerne skifte av sand. Dog absolutt ikke alltid.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-18, 08:14   #13
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fungerer robotstøvsugere på andre ting enn støv?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg elsker ergorapidoen mye høyere enn Robert robot.

Jeg hadde en sånn før vi flyttet hit, men den fikk ikke bli med, for vi har egentlig ikke noe sted å ha den. Men det er den jeg egentlig savner, ja.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-18, 23:29   #14
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fungerer robotstøvsugere på andre ting enn støv?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg hadde en sånn før vi flyttet hit, men den fikk ikke bli med, for vi har egentlig ikke noe sted å ha den. Men det er den jeg egentlig savner, ja.

Jeg har en hvit en som er så fin at jeg ihvertfall hadde vurdert å la den få stå framme om det ikke var kort vei til gjesterommet. Hadde den stått framme, så hadde kanskje flere kommet på at det gikk an å bruke den også?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-18, 23:49   #15
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fungerer robotstøvsugere på andre ting enn støv?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg hadde en sånn før vi flyttet hit, men den fikk ikke bli med, for vi har egentlig ikke noe sted å ha den. Men det er den jeg egentlig savner, ja.

Min står under trappen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-18, 09:00   #16
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fungerer robotstøvsugere på andre ting enn støv?

Jo altså, den kunne stått fremme, men jeg tuller ikke når jeg sier at vi bor i en veldig liten leilighet. Så det er ikke noe sted den kan stå fremme. En robotstøvsuger måtte hatt plass under pianoet.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-18, 22:13   #17
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Fungerer robotstøvsugere på andre ting enn støv?

Ja, den tar både sokker, lego og ledninger, så den fungerer utmerket til mer enn støv. Så gulvene bør være ryddet før den settes i gang.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-18, 11:26   #18
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fungerer robotstøvsugere på andre ting enn støv?

Skulle hatt i gangen nede... takler den å gå over dørlist inn til vindfang tro?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-18, 13:33   #19
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Fungerer robotstøvsugere på andre ting enn støv?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Skulle hatt i gangen nede... takler den å gå over dørlist inn til vindfang tro?

Vår gjør i alle fall det. Har iRobot Roomba 896.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no