Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tips til bikini?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-10, 11:39   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Tips til bikini?

Den 31. juli reiser jeg med en venninne til Kreta. Har ikke tenkt særlig på bikini da jeg mente jeg hadde en liggende som var helt ok. Der tok jeg feil. Den er jo ca 3 år gammel, strikken hadde på et merkelig vis morknet. Uansett var den utrolig stygg. Dessuten har de allerede små puppene krympet etter jeg fikk bølla mi så den ville uansett ikke passet.

Så, hvor kan man finne et ok utvalg i bikinier på denne tiden? Finnes det i det heletatt? Noen som har tips om hvordan en bikini nå bør se ut i fasong ift min kropp? Jeg er ikke så veldig høy (160), ikke så alt for mye ekstra på kroppen, men har en mage som godt kunne vært noe mindre, dvs noe som unngår å fremheve den.

Stringtruse på bikinen utgår selvsagt , men hva er finest ellers?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 20:43   #2
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips til bikini?

Siden du ikke er så veldig høy tror jeg at jeg ville valgt tai-truse om jeg var deg, den forlenger jo bena litt. Finnes jo endel truser nå som har en bred kant øverst, som kan brettes litt slik man vil, for eventuelt skjule litt mage. Tror ellers du bare må prøve litt forskjellig, for å finne en som sitter fint?
Har ikke vært på bikinijakt i år, men mener at jeg har sett de har endel på kjedebutikker som Cubus, HM osv.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 21:03   #3
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tips til bikini?

Jeg raidet Lindex i dag. De hadde bikini-bh'er til 49,- og trusene til 29,-. Så nå har jeg noen å velge i når jeg reiser. Det er utrolig vanskelig å anbefale bikini til folk når jeg ikke aner hvordan de ser ut, men stalltipset til Syden-land er minst en halterneck-bh og en med vanlige stropper sånn at man utjevner skillene. Byttes på annenhver dag (om du ikke kjører toppløs-stilen). På den måten kan man bruke singlet/kjole med ulik løsning etterpå uten å ha sånne "flotte" hvite striper.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 02:05   #4
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tips til bikini?

Skjønner det er vanskelig å anbefale når man ikke vet hvordan jeg ser ut, men takk for tips likevel. Var å tittet litt i dag, men du verden for et trist utvalg det var i butikkene. Får ta meg en bedre runde når jeg ankommer østlandet over helga. Skjønner jo at utvalget ikke er det beste på denne tiden.


Sist redigert av Luvi : 18-07-10 kl 15:40.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no