Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokémon Map

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-17, 15:14   #481
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pokémon Map

Gøy å få nye "ansikter". det gjør at det går framover med XP-en også. Har vært stuck på level 30 lenge, men nå nærmer jeg meg 31. De der spesialtingene kan bli et irritasjonsmoment; har snurret alle pokestops jeg har kommet over, men ennå ikke fått noen spesialting. Satser på at det kommer noen på dag 7.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 15:28   #482
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

De spesialtingene fikk både jeg og mannen på vår 7.-dags strike i dag, og i går fikk vi to hver på mye.

På mye? Skjønte ikke helt!

Vi er til fjells - har Pokémons å fange, men er tom for egg. Ingen pokestops i sikte.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 17:09   #483
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg fikk en metal coat på første snurren i dag. Minsten ble grådig misunnelig. Men det var også 7-dags snurr.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 18:37   #484
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

På mye? Skjønte ikke helt!

Vi er til fjells - har Pokémons å fange, men er tom for egg. Ingen pokestops i sikte.

Ikke så lett å skjønne når halve setningen har forduftet.
Vi var rundt omkring i byen i går og spilte i rundt 4 timer, hele familien. Og må ha snurra minst 200 stop hver. Bare jeg og mannen fikk to ting hver, ingen av de andre.
Håper på litt oftere enn dette altså.

Har fått meg en herlig slowking da, og nå må jeg velge hvilken onix som skal bli steelix.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 20:04   #485
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg fikk også metal coat på 7-dagerssnurr. Har ikke evolvet enda. Den passet til Onix, men der mangler jeg candy. Men var det Porygon som også trengte den samme, mon tro?

Vi er også til fjells, og det er langt mellom poké stops og monstre. Kjedelig.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 20:06   #486
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg kom meg desverre ikke til noe stop i dag, og derved røyk jo den der day-sreak'en som dog bare var på to, så da er det lenge til jeg kan få 7. dag på den gitt.

Ikke får jeg snurret to hundre stop på en dag i uverskuelig eller evig fremtid heller tror jeg. Eneste i familien som spiller, dog med en ivirg åtteåring uten egen telefon og forpliktelser med mann og barn og hund og det hele så kan jeg ikke bare bosette meg på kiwi, det lokale stoppet, eller tilbringe... hvor mange timer må det være på senteret eller sentrum hvor det er.... skal vi se, senteret har flest, der er 3+1+2+4+2= 12 stop innen gangavstand. Det tar langt mer enn fem minutter så da er de blå igjen så jeg kan ta dem igjen og igjen, men det vil ta meg gasnke lang tid å få 200. Om jeg gpår runden sånn 17 ganger, og vi regner at den selv med god hastighet tar 20 minutter... nei, jeg kna korte ned på antallet stop jeg tar og ikke ta hele runden og derved få den ned på va 10 minutter og 6 stop, så da altså sånn ca en 5-6 timer stop-snurring? Det aner meg at dere må ha mer tett i tett med stop?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 20:09   #487
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Der jeg bor er det langt mellom stoppene. Det er kanskje 4-5 innen en radius på 1 km, og selvfølgelig ikke i samme retning.

Men i Oslo sentrum er det jo en helt annen sak. Det er bare å sette seg på trikken og snurre så fort man klarer. Har jeg nylig oppdaget!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 20:20   #488
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokémon Map

Her jeg bor er det 2 innen en km avstand. De er nært hverandre, sånn 200 meter liksom. Bare så dumt at det som ikke er kiwi er på sperret område så jeg må bryte meg inn på en fabrikk for å nå det. Det gjør jeg jo ikke. Derved har vi reelt sett et. Sånn ellers er det altså 5-10 minutter i bil for å nå flere.

En dag på trikken i Oslo hørtes gøy ut, men det er "litt" langt herfra...

Og nå er jeg jo faktisk hjemme med baby, så de feste dager GÅR jeg tur og legger den bevisst forbi kiwi så jeg får tatt stoppet noen ganger, og jeg kjører til butikken nært bhg når jeg har levert bare for å ta stoppet som er der. Men tenk når jeg begynner å jobbe da. Når ikke noe stop fra jobb. Kjører bil så jeg KAN ta omveien om den butikken ved bhg (bare at jeg skal ikke ha barn i de bhg da så det er en omvei ja. Kjøre av veien når jeg har kommet meg utpå, for å stå i kø for å komme eg utpå igjen gjør jeg for bhg. For et stop? Kanskje, vi får se...

Nei, dette er ikke det spillet jeg får mest poeng i pr dag. Men jeg har det da gøy på mitt vis (Kan sikkert få klekket egg når jeg begynner å jobbe da, jeg kjører såpass sakte i kø et stykke at det sikkert regnes som å gå en del kilometer...)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 20:24   #489
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.117
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg kan ta to stop fra kontoret mitt...

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 20:36   #490
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Akkurat den 7-dagers klarer jeg hver uke, for har et stopp på vei til og fra bilen på jobb. Her vi bor er det to stopp 1 km unna og en gym. Mannen skjønner ikke hvorfor jeg er så ivrig på å ta vår kjørerunde annenhver mandag på dansing som er 1 time i litt større bysentrum. Jeg går en tur mens jeg venter på ungene.

I dag fikk jeg den krona som er for å evolve Slowpoke, men mangler noen candy. Burde jo egentlig byttet buddy i dag, men får gjøre det neste gang den får en candy.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 20:42   #491
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokémon Map

Ser for meg at jeg burde søke jentungen inn på ballett.... og kjøre... og gå i byen mens det pågår. Hun går på barnedans. Jeg følger. Og sitter der og venter på rommet ment for foreldre. Det er jo slik at jeg må en km forbi mitt hjem for å komme til nærmeste stopp derfra uansett... Ikke er der pokemons engang. DET er det i det minste utenfor konrotet mitt, jmf kartet med samme navn som denne tråden.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 21:03   #492
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Ok. I Oslo nå, og jeg er hekta! Drar ungene rundt på ekstraturer nesten etter leggetid fordi jeg fått nøye på noe.

Fremdeles mye jeg ikke forstår, men jeg lærer!

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 21:05   #493
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Tok nettopp en Stantler!

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 21:05   #494
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Ok. I Oslo nå, og jeg er hekta! Drar ungene rundt på ekstraturer nesten etter leggetid fordi jeg fått nøye på noe.

Fremdeles mye jeg ikke forstår, men jeg lærer!


Vurderer å lansere "vi tar trikken rundt i oslo" som årets ferie. Ungene må da før eller siden se wigelndsparken og slottet.... (de har hittil kjørt GJENNOM Oslo og fikk litt store øyne da de fikk vite at en helt ekte konge, kongen av Norge, faktisk bor på slottet, som faktisk er her. (Og eldtemann er stolt av navnet sitt i den sammenheng )

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 21:18   #495
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Vi var i Frognerparken i dag, men usikker på hvor mange av statuene vi fikk med oss..

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 00:53   #496
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Tok nettopp en Stantler!

Kult!

Vi har et pokestop i nærheten, tilfeldigvis på sykehjemmet min far bor på. Så når jeg er på besøk hos ham kan jeg snurre hele tiden, for rommet hans er innen rekkevidde av stoppet. Men ellers drar vi til Oslo som regel, hvis vi kan ta en dag på trikk er det helt brilliant. Hvis vi bare holder oss hjemme blir det heller lite fangst, og vi går tom for baller rimelig kjapt.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 08:58   #497
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Pokémon Map

Her er det 7 km til nærmeste pokestop, men der er det til gjengjeld to rett ved siden av hverandre, og ett til ikke så langt unna. Er som regel den veien minst 3-4 ganger i uken, men det holder jo ikke til å få 7-day-streak. De siste par ukene har det blitt noen ekstra bilturer i den retningen... (Jentungen og jeg begynte å spille - på min telefon - for bare en måned siden, så vi mangler fortsatt massevis fra 1. generasjon også).

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 18:58   #498
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Var litt kjipt å komme hjem på landet nå. Gått fra level 11 til 18 og svømt i pokemons og stop (ikke helt fått dreisen på gymer enda) de siste dagene. Her hjemme er det to pokestops i vår ende av bygda, og man må leite opp pokemonsene.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.

Sist redigert av Blåbær : 20-02-17 kl 19:25.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 22:42   #499
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg har gått 8,5 km til fots i dag, langs en sørpete og trafikkert vei, delvis for å kunne tømme to pokestops.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 08:04   #500
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg har gått 8,5 km til fots i dag, langs en sørpete og trafikkert vei, delvis for å kunne tømme to pokestops.

Haha, jeg fanget pokémons langs skiløypa i går. Greit med litt underholdning mens man venter på barn. Det fantes faktisk noen monstre selv midt oppe på fjellet. Men på det ene pokestopet som faktisk finnes oppe i løypa her, DER glemte jeg å åpne og snurre..

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no