Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kroppsøving, karakterer og litt til...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-07, 22:28   #41
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kroppsøving, karakterer og litt til...

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Virker karaktersetting og utsikter til en sterk treer positivt på en som ikke er så god i matte?

Ikke noe mer enn i gym, norsk, engelsk, mat og helse eller noen andre fag.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 22:34   #42
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsøving, karakterer og litt til...

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Virker karaktersetting og utsikter til en sterk treer positivt på en som ikke er så god i matte?

Jepp. Jeg jobbet beinhardt for å få en treer i matte. Jeg tok til og med matte i valgfag. Jeg ble hele tiden godt fulgt opp i matten. Hadde jeg ikke blitt "heiet" videre av læreren, så hadde jeg neppe giddet ta de tiltakene som var nødvendige for å redde karakteren.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 22:35   #43
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsøving, karakterer og litt til...

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Virker karaktersetting og utsikter til en sterk treer positivt på en som ikke er så god i matte?

Nei, det tror jeg absolutt ikke. Og jeg mener helt klart at karakterbruk på lavere trinn i skolen generelt er en ting som kan diskuteres. Men jeg mener at gymfaget bør handle om forebyggende helse, ikke om prestasjon. Det er ingen andre skolefag (unntatt kanskje heimkunnskap) som dreier seg om forebyggende helse. Derfor bør faget også stå i en særstilling. F.eks. kunne man valgt karaktersetting om man var opptatt av å komme inn på en idrettslinje e.l.

(Jeg innser naturligvis at standpunktet mitt er mer enn litt farget av at jeg hatet gym som pesten og var veldig sterk i alle andre fag. )

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 22:36   #44
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsøving, karakterer og litt til...

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Enig i det. Derfor skal også mestringsbiten inneholde noe om personlig framgang. Det har ihvertfall vi på min jobb vektlagt ganske sterkt -særlig da for de som i utgangspunktet er svake i gym.

Og det er nettopp dette, som jeg i egen erfaring fra tre gymlærere, har opplevd som ikke-eksisterende. Og man hører slike historier temmelig ofte. Derfor vil jeg våge å påstå at det trengs en oppvask innenfor gymfaget.

Jeg er forøvrig enig med Tinetoff.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 22:39   #45
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsøving, karakterer og litt til...

En fullstendig digresjon:

Husker i barneskolen at vi måtte hoppe bukk i sirkel - dvs over hverandres rygg. Jeg hoppet over naboen, og stilte meg så foroverlent og lot nestemann hoppe over meg etc.

Jeg var et hode høyere enn de fleste, tidlig utviklet og nokså tung. Enorm synes jeg selv (bare tull), og den nedverdigende følelsen av å skulle lene seg på og svinge seg over en bitteliten klassekamerat-fis som stønnet av frykt når du nærmet deg og knakk sammen under vekten din... den kan jeg kjenne ennå!

Håper denne øvelsen er avlegs idag.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 22:40   #46
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppsøving, karakterer og litt til...

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Derfor vil jeg våge å påstå at det trengs en oppvask innenfor gymfaget.

Tja. Det som trengs er vel kanskje ikke en oppvask, men et litt sterkere fokus på å lage nasjonale retningslinjer for vurdering i ALLE fag. Sånn som det er nå, er det veldig mye flott snakk og fjonge mål, men svært lite konkret man kan støtte seg til når det kommer til vurdering.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 22:42   #47
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsøving, karakterer og litt til...

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Husker i barneskolen at vi måtte hoppe bukk i sirkel - dvs over hverandres rygg. Jeg hoppet over naboen, og stilte meg så foroverlent og lot nestemann hoppe over meg etc.

Jeg var et hode høyere enn de fleste, tidlig utviklet og nokså tung. Enorm synes jeg selv (bare tull), og den nedverdigende følelsen av å skulle lene seg på og svinge seg over en bitteliten klassekamerat-fis som stønnet av frykt når du nærmet deg og knakk sammen under vekten din... den kan jeg kjenne ennå!

Håper denne øvelsen er avlegs idag.

Flashback!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 22:45   #48
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsøving, karakterer og litt til...

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Problemet her er vel at det fins mange inkompetente gymlærere.

Jeg signerer bare Magica. Inkompetente lærere kan ødelegge nesten ethvert fag. Kanske føles det litt bedre for eleven å ha en drittlærer i matematikk fordi da blir ikke den manglende mestringen åpenbar. Jeg har hatt min dose at skrudde gymlærere, men jeg har også hatt noen skikkelig flinke.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 22:51   #49
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsøving, karakterer og litt til...

chara: Så mange flotte innlegg!

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 07:28   #50
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kroppsøving, karakterer og litt til...

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

(Jeg innser naturligvis at standpunktet mitt er mer enn litt farget av at jeg hatet gym som pesten og var veldig sterk i alle andre fag. )

Næh! Det kunne man da ikke se av dine innlegg. Forøvrig var gym også mitt verste fag, jeg hatet det, men ser at det er en del av hele pakka i dag.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 13:33   #51
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsøving, karakterer og litt til...

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

(Jeg innser naturligvis at standpunktet mitt er mer enn litt farget av at jeg hatet gym som pesten og var veldig sterk i alle andre fag. )

Hehehe, og mitt er antageligvis farget av at jeg fikk 6 i gym.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 13:34   #52
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsøving, karakterer og litt til...

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hehehe, og mitt er antageligvis farget av at jeg fikk 6 i gym.

Aha! Du er en av DEM!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 13:42   #53
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsøving, karakterer og litt til...

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 19:18   #54
chara
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 109
chara er litt kul
Standard

Sv: Kroppsøving, karakterer og litt til...

Opprinnelig lagt inn av him, her.

chara: Så mange flotte innlegg!

Takker og bukker.
Dette er en av de mest matnyttige diskusjonene jeg har deltatt i på lenge.

Noen har hatt veldig mange dårlige gymlærere. Jeg lurer litt på om det er fordi en i utgangspunktet ikke liker faget. Man blir jo ikke spesiellt gla i en som ber deg løpe i 12 minutter hvis du hater å løpe. Jeg har hatt mange gymlærere selv, ingen av de har vært dårlig, en var kansje litt lat og en annen en anelse sprø, men faglig dyktig har alle vært og gymtimene mine oppgjennom har vært både varierende, utfordrene og morsomme. Kansje lettere å bli gla i en lærer som ber deg løpe i 12 minutter, når alt du vil er å slå rekorden din fra forrige gang.
_________
Chara

chara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 19:20   #55
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsøving, karakterer og litt til...

Hadde man blitt bedt om å løpe i 12 min, for så å ha annet faglig opplegg, hadde det vært greit. Men når man må løpe de 12 min en gang pr mnd, pluss diverse andre løperunder, hver bidige vår og høst, da blir man en smule fiendtlig innstilt til faget når man ikke liker å løpe i utgangspunktet.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 19:22   #56
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsøving, karakterer og litt til...

Jeg hadde en militant prestasjonsorientert gymlærer, og en ankel som ikke virket noe særlig. Jeg fikk en nyyyyydelig legeerklæring på at jeg bare skulle ha "deltatt" i gym. Dvs. at jeg MÅTTE delta, og jeg måtte stå på de skriftlige prøvene. Det ble da ikke regnet med i snittet etter fullført vgs. Jeg hadde mye egentrening, førte treningsdagbok som ble godkjent av læreren.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 19:50   #57
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppsøving, karakterer og litt til...

Opprinnelig lagt inn av chara, her.

Det kan ikke bli slik at man oppnår gode karakterer fordi man gjør sitt beste når man faktisk ikke oppnår det man skal. Dette gjelder i alle fag.

Men mener du seriøst at du kan sammenligne de teoretiske fagene med gym? Å oppnå det man skal i gym, hva betyr det da? I mitt hode handler gym i skolen om helt andre ting enn det de teoretiske fagene gjør. De teoretiske fagene handler om å gi kunnskap og et grunnlag for videre utdannelse/jobb, mens gym burde handle om å gi barna en glede over å være fysiske aktive. Fysisk aktivitet er noe vi trenger, det er viktig i et samfunn hvor vi stadig hører på nyhetene at vi blir tjukkere og tjukkere og mindre og mindre fysiske aktive. Jeg tror individuelle hensyn og tilrettelegging er kjempe viktig i gymen, den bør være lystbetont og den bør bidra til at barn og ungdom får innarbeidet det å være fysisk aktiv som en god vane, som noe de trives med.

Jeg ble selv direkte traumatisert av gymen, og først i en alder av 35 år har jeg klart å forsere mine barrierer mot fysisk aktivitet. En ting er alle tårene, alle de nedverdigende opplevelsene og all mobbingen jeg opplevde, men noe av det mest triste med det er vel at jeg var den eleven i klassen som mest av alt trengte å lære meg å like fysisk aktivitet. Jeg har alltid vært veldig overvektig og trening er kjempe viktig for helsa mi, men jeg ble bare opplært til å hate all fysisk bevegelse. Husker jeg som lita jente elsket å være med på fotball, jeg syntes turn var kjempe gøy og jeg stortrivdes i vannet. Men allerde i første klasse oppdaget jeg at det ikke var nok at jeg likte dette, jeg måtte også klare det de andre klarte (om det så innebar at læreren måtte løfte meg over bukken og kaste meg ned i tjukkasen på andre siden når jeg selv var for tung i rumpa til å klare å hoppe opp på bukken). Jeg måtte og finne meg i høylydte protester og sukk fra mine medelever som var på det laget som måtte ha med den jenta som alltid stod igjen til slutt da lagene skulle velges. Jeg skjønte dem jeg, de hadde jo allerde tapt stafetten på forhånd..

Jeg synes gym og fysisk aktivitet i altfor stor grad legges opp på en konkurransebasert måte hvor man ender opp med tapere og vinnere og hvor taperne gjerne er de som nettopp trenger å bli lært gleden ved fysisk aktivitet aller mest (som Tinetoff sier: de flinke har allerede funnet noe de liker å holde på med..). Karakterer i gym bidrar i enda større grad til å forsterke dette og jeg synes det er noe stort tull å si at det må være karakter i gym siden det er det i de teoretiske fagene. Det er ikke samme sak, og fagene har ikke samme formål sett på lang sikt.

*engasjert*

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 20:03   #58
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsøving, karakterer og litt til...

Du och jag, noba. Og så fint det er å ha deg her!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 20:10   #59
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsøving, karakterer og litt til...

Opprinnelig lagt inn av noba, her.

Men mener du seriøst at du kan sammenligne de teoretiske fagene med gym? Å oppnå det man skal i gym, hva betyr det da?

Jeg synes at ut i fra den argumentasjonen du har at gym burde være et fag av typen deltatt/godkjent, og det er jeg enig med deg i. Når det en gang er karakterer så er jeg enig i at prestasjonene må telle.

En annen ting (som egentlig er en digresjon) er at med de problemene som er i dag mhp overvekt er jeg 110% sikker på at gymfaget blir å forandre seg - men akkurat hvordan blir spennende å se.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 20:12   #60
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppsøving, karakterer og litt til...

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Du och jag, noba. Og så fint det er å ha deg her!

Ja vi har stått side ved side i slike diskusjoner før vi

Fint å være her og Det demret for meg i går at glanstiden på SM straks er over, og SG er jeg jo ferdig med for alltid, så da måtte jeg sjekke ut dette alternativet til NM som alle snakker så varmt om Fant jo mange kjente nick er jo!

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no