Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen som kan anbefale meg et skadedyrfirma i Oslo? Fort?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-14, 09:41   #61
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som kan anbefale meg et skadedyrfirma i Oslo? Fort?

Jeg grøsser litt fortsatt kjenner jeg. Og dere som fikk desperate sms-er og telefoner fra meg i går: jeg beklager.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-14, 10:32   #62
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan anbefale meg et skadedyrfirma i Oslo? Fort?

Å, oppdaterte jeg ikke denne? Det var nok ren traumefortrenging.

Joda, rottefangeren kom, kikket under sokkelen på kjøkkenet og åpnet opp og så i den "boksen" som inneholdt røret mellom første og andre etasje, fant rotteekskrementer, satte ut feller og gift, etc.

Da jeg kom og skulle legge meg om kvelden så sitter mannen i senga og sier så lett og fornøyd: Hør den lyden! Den gikk akkurat i fella, men den er visst ikke død! Den skriker og herjer der inne! (2 meter fra senga mi, inni veggen, altså. Lukket inne, men lyden....!)

Jeg så akkurat ut som dette:

Styrtet ut, smelte igjen døra, la meg i senga til datteren min og sov der.

Neste dag ringte jeg rottefangeren som kom og fikk tak i krypet. Det var ikke lett, for det var trangt der inne, og han måtte konstruere en slags hengeløkke av ståltråd for å få den ut.


Etter et par år med rottegift rundt huset og null rotter å se så kansellerte vi avtalen. Men for ca et år siden kunne min man fortelle at nå var det dyr her igjen. Fortsatt inne i sokkelen på kjøkkenet, ikke ute "fritt" i selve huset. Men lell. Denne gangen kom rottefangeren samme dag, fikk satt opp feller og lagt ut gift. Jeg fortalte ham om episoden fra sist og sa at "jeg kan gjerne fjerne en død rotte selv, men blir det som sist så ringer jeg, altså!"

Hvis noen klarer å finne kaffestuggubloggen fra 9. april (eller 8.?) i fjor, så kan dere lese den malende beskrivelsen av hvordan det var å stå opp og høre den umiskjennelige lyden av en skrikende og herjende rotte som føyk rundt i sokkelen under kjøkkenbenken. Klokka var 5, jeg skulle løpe langtur før jobb, og jeg plugget musikk i ørene, hentet meg mat LYNfort, og rømte.

De neste to timene tenkte jeg bare "hvor tidlig er for tidlig å ringe rottefangeren?!?!?", og klokken 7 holdt jeg ikke ut lengre.

Da vi kom hjem var dyret borte. Og siden har vi ikke sett noen. Vi har funnet adkomstveien, tettet den, ryddet bort det som var å hjemme seg under, og det står rottegiftbokser ute.

Måtte det vare.

Oslo Skadedyrkontroll var det forresten vi brukte.





Nå, det var vel closure'n sin, det?

More than you bargained for?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-14, 10:43   #63
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan anbefale meg et skadedyrfirma i Oslo? Fort?

Men sokkelen under kjøkkenbenken? Er det ikke bare å vippe den av?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-14, 10:46   #64
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan anbefale meg et skadedyrfirma i Oslo? Fort?

Jo?

Så jeg kunne alltids fått tak i rotta selv, men jeg nektet. Ikke snakk om at jeg tar ut en levende rotte og kverker den, altså!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-14, 10:49   #65
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som kan anbefale meg et skadedyrfirma i Oslo? Fort?



Det verste med sånne mus-i-veggen-lyder, er at man hører dem i mange år etter at musene er vekk også...

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-14, 11:02   #66
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan anbefale meg et skadedyrfirma i Oslo? Fort?



Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.



Det verste med sånne mus-i-veggen-lyder, er at man hører dem i mange år etter at musene er vekk også...

Det er bare å ringe Åndenes makt med en gang. Eller kanskje Basil Mus kan komme og drive bort åndene?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-14, 14:05   #67
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.490
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som kan anbefale meg et skadedyrfirma i Oslo? Fort?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.



Det verste med sånne mus-i-veggen-lyder, er at man hører dem i mange år etter at musene er vekk også...

vi flytta.

Ikke derfor da, og det gjør seg sånnsett ikke så pent i den egenmeldinga ved hussalg at "jepp, det var mus i kjøkkenveggen (ok inn på kjøkkenet) for noen mnd siden..." Men det var bare 2 eller 3, mannen tok dem med feller, og vi fikk byggefolak (dette var rettekus i borettslag) til å komme å sette på musebånd på den nye veggen de hadde satt opp (altså uten å sette på musebånd... en glipp som medførte mus i veggen)

Og så flyttet vi. Så slipper jeg høre den lyden mer.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-05-14, 14:47   #68
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som kan anbefale meg et skadedyrfirma i Oslo? Fort?

Jeg blir uvel bare på tanken av å ha gnagere innomhus. Jeg er redd jeg hadde brent huset til grunnen.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-14, 17:54   #69
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan anbefale meg et skadedyrfirma i Oslo? Fort?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jo?

Så jeg kunne alltids fått tak i rotta selv, men jeg nektet. Ikke snakk om at jeg tar ut en levende rotte og kverker den, altså!!

Nei, men hvis det bare var der den var, må det vel være både billigere og raskere å få noen andre til å ta rotta enn å ringe et skadedyrfirma?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-14, 21:01   #70
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan anbefale meg et skadedyrfirma i Oslo? Fort?

Skadedyrfirmaet var en hel pakke, inkludert gift, kartlegging av innganger og av hvor de kunne være (de hadde en utgang fra under sokkelen og videre opp i en kanal, og en inngang fra under huset og opp), og altså fellene. At han kom og tok den levende rotta var en del av pakka, betalte ikke noe ekstra for det. Og selv om det hadde gjort det, det hadde verdt det! Hvem skulle den "andre" vært, liksom?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-14, 22:35   #71
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan anbefale meg et skadedyrfirma i Oslo? Fort?

Vet ikke. Mann, barn, nabo, moren din? Hvem som helst?

Men skjønner det med hele pakka, altså!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-14, 22:46   #72
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan anbefale meg et skadedyrfirma i Oslo? Fort?

"Hei, jeg har en levende, vilt sprellende rotte sittende fast i en felle, men orker ikke knekke nakken på den selv, kan du gjøre det, tror du, snille nabo? "

Tror ikke det.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-14, 23:24   #73
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan anbefale meg et skadedyrfirma i Oslo? Fort?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

"Hei, jeg har en levende, vilt sprellende rotte sittende fast i en felle, men orker ikke knekke nakken på den selv, kan du gjøre det, tror du, snille nabo? "

Tror ikke det.

Jeg hadde rømt og sagt at mannen måtte fjerne det før jeg kom hjem.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-14, 23:36   #74
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som kan anbefale meg et skadedyrfirma i Oslo? Fort?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Ha ha, du kan risikere det motsatte av ønsket effekt: mer mus inne, hvis du skaffer deg katt. Foreldrene mine har visst en del mus i hagen, og de blir ofte pent dandert på trappa, eller inne i stua.

Jepp, her har vi jaget, matet, trøstet, begravet og satt fri (og enda til klatret i høyden etter) et ukjent antall mus og fugler de siste par ukene så her hadde vi nok hatt mindre problemer med den slags om vi ikke hadde hatt katt

Godt det ordnet seg hos Polyanna (men fy fader for en tortur å måtte høre på stakkars rotta - jeg hadde kastet opp, kjenner jeg). Håper det går like bra hos deg, Palmen (minus ulydene da)!

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-14, 01:22   #75
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som kan anbefale meg et skadedyrfirma i Oslo? Fort?

Glemmer aldri en lørdag formiddag i fellesvaskeriet der vi bodde for en del år siden.
Hadde kjøpt meg et blad, noe godt å spise og satt meg til for å vente på vasken,
hvor jeg ser en hale som stikker opp ved renna bak maskinene.
Fy søren, jeg kastet fra meg det jeg hadde i hendene, hyyylte og løp hjem.
Tanken på noe sånt hjemme hadde fått meg til å sove ute.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-14, 01:41   #76
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan anbefale meg et skadedyrfirma i Oslo? Fort?

Skogmus som forviller seg inn er jo bare koselig. Rotter derimot

Ett av mine tydeligste barndomsminner er pappa som slår gress på ekra, og han kommer over et reir med musunger. Som han gir til katten.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-14, 01:45   #77
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som kan anbefale meg et skadedyrfirma i Oslo? Fort?

Musa er død!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-14, 01:59   #78
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan anbefale meg et skadedyrfirma i Oslo? Fort?

Huff, nå fikk jeg flashback til feltarbeid i Sri Lanka med rotteinvasjon i leiligheten jeg bodde. Mens jeg satt i stua løp det to tvers over gulvet, en pilte bortover bokhylla, det krafset under sofaen (som jeg satt i) og noen holdt det gående på kjøkkenet. Ei helg jeg var bortreist hadde de hatt fest, de hadde klart å trekke en av mine skitne truser ut gjennom en av åpningene i plastkurven jeg hadde skittentøyet mitt i, til den ble helt fastkilt, og spist opp den delen av trusa som var på utsiden. De spiste såpestykket, stearinlysene og alt mulig annet rart ... Det siste jeg så før jeg flyttet derfra i panikk var ei drukna rotte i doskåla. Skrekk og gru.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-14, 13:12   #79
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som kan anbefale meg et skadedyrfirma i Oslo? Fort?

Åh gud, Lille*My, jeg grøsser bare av å lese om det

Flott at du ble kvitt museproblemet, Palmen!

Jeg hadde mareritt om ei svær rotte i natt, takket være denne tråden. Jeg trodde jeg så ei søt mus i stua ( ) og gikk bort for å vise den til ungene, men så snudde den seg og hadde skikkelig lang rottehale og kom mot oss for å gnage på oss. Tror jeg skal tenke meg om to ganger før jeg leser en slik tråd før leggetid neste gang

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no