Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når blir man middelaldrende?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-17, 09:56   #81
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når blir man middelaldrende?

Jeg vet ikke, men jeg er ikke klar for å bli det før jeg er 50, og det er heldigvis en del år igjen til det.

OK, jeg er ikke klar for å bli det mentalt, da. Jeg vil anta at en del av de jeg omgås daglig (elever) ser på meg som middeladrende og vel så det.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-17, 10:08   #82
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når blir man middelaldrende?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Når jeg er førtifem har jeg en tjuefemåring, og er antageligvis mentalt klar for pensjonisttilværelse.

Neida, jeg har en 28-åring og en 21-åring, er 46 og føler meg verken middelaldrende eller klar for pensjonisttilværelsen.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-17, 10:09   #83
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når blir man middelaldrende?

Hva er galt med å klappe til delillos-låter? Jeg kan klappe til nesten hva som helst så lenge det er gøy.

Jeg vil egentlig heller bli kalt noe som indikerer alder enn å bli kalt noe krampeungt. Det opplever jeg som å bli redusert til kroppsfokus. Kvinner skal liksom ønske seg småjentestatus gjennom hele livet.

En fordel med at det vises at jeg er voksen på jobb er at pasienter og foreldre ikke tviler på at jeg kan noe. Akkurat det er faktisk ganske behagelig. Man må bevise så mye når man er 25.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-17, 10:20   #84
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når blir man middelaldrende?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Neida, jeg har en 28-åring og en 21-åring, er 46 og føler meg verken middelaldrende eller klar for pensjonisttilværelsen.

Jeg reflekterte for litt siden over at jeg har like mange år igjen til jeg kan pensjonere meg som jeg har levd, og sukket tungt, så du er uansett i snabben liga.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-17, 10:29   #85
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når blir man middelaldrende?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg reflekterte for litt siden over at jeg har like mange år igjen til jeg kan pensjonere meg som jeg har levd, og sukket tungt, så du er uansett i snabben liga.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-17, 10:44   #86
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når blir man middelaldrende?

Snabben = en annen

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-17, 11:58   #87
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når blir man middelaldrende?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg reflekterte for litt siden over at jeg har like mange år igjen til jeg kan pensjonere meg som jeg har levd, og sukket tungt, så du er uansett i snabben liga.

Da jeg ble 35 tenkte jeg at det var alt for lenge til. Nå har det gått noen (mange) år og jeg tenker fortsatt "Jøss, det er alt for lenge til jeg blir pensjonist".

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-17, 12:00   #88
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når blir man middelaldrende?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Da jeg ble 35 tenkte jeg at det var alt for lenge til. Nå har det gått noen (mange) år og jeg tenker fortsatt "Jøss, det er alt for lenge til jeg blir pensjonist".



Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-17, 17:25   #89
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når blir man middelaldrende?

Jeg er 30 og kvinner i min familie har stort sett død før de er 70 mer 65. Er jeg middelaldrende da?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-17, 17:43   #90
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når blir man middelaldrende?

Jeg skjemmes ikke over alderen min, jeg stortrives faktisk i den alderen jeg er nå- og ser frem til pensjonisttilværelsen (om ca 20 år, forhåpentligvis før). Middelaldrende er bare et ord jeg ikke bruker. Hos meg kategoriseres folk ca slik:

- Nyfødt (0-1 mnd)
- Baby (2-12 mnd)
- Barn (1 - 12 år)
- Ungdom (13 - 19 år)
- Voksen (20 - 50 år)
- Godt voksen (50-70 år)
- Eldre (70 -->)

Jeg er faktisk så vill og gal at jeg syntes typ Freddy Kalas er kul partymusikk. (Ja, jeg er på fester hvor slikt spilles :deler: )

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 13-03-17 kl 18:01.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no