Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dokument 2 på onsdag!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-12, 12:19   #41
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokument 2 på onsdag!

Opprinnelig lagt inn av Rune Brown, her.

Jeg vet ved førstehåndsinformasjon fra familien at det ofte har gått måneder mellom hver gang det kommer noe info til familiene fra UD.

Hvor ofte mener du UD skal ha kontakt med familien? Ukentlig? En gang pr måned? Dette er to voksne mennesker som har satt seg og familiene sine i en forferdelig vanskelig situasjon. Det betyr ikke at Staten skal bruke masse ressurser på å følge opp dem eller familiene. UD ser ut til å holde saken varm via sine kanaler til Kongo og følger opp slik de pleier å gjøre i denne type saker. Jeg skjønner ikke hva som er så perverst her.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 12:20   #42
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dokument 2 på onsdag!

Er det egentlig Norge sitt problem å fiske ut alle nordmenn som har reist til utlandet og bedrevet med ulovligheter i det landet??

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 12:22   #43
Rune Brown
Aktiv
 
Rune Brown sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 233
Rune Brown er litt kul
Standard

Sv: Dokument 2 på onsdag!

Jeg elsker hvordan folk her inne diskuterer bare for diskutere, snakker bare for å "høre sin egen stemme".

__________________
Signatur fjernet pga. brudd på signaturregler. Veronal, moderator
Rune Brown er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 12:23   #44
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokument 2 på onsdag!

Opprinnelig lagt inn av Rune Brown, her.

Jeg elsker hvordan folk her inne diskuterer bare for diskutere, snakker bare for å "høre sin egen stemme".

Vi er på et diskusjonsforum for å diskutere. Skandale!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 12:23   #45
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dokument 2 på onsdag!

Opprinnelig lagt inn av Rune Brown, her.

Sier jo litt om hvordan du er skrudd sammen da min venn.

Det har du rett i. Jeg er en arrogant faen. Men det betyr ikke at jeg tar feil.

Du maa fremdeles presentere noen ideer eller tanker om HVA de skulle gjoere om du vil bli tatt alvorlig. Det betyr ikke at du ikke har LOV til aa hoeres lite gjennomtenkt ut . Du har LOV til aa snakke -det er jo akkurat det du gjoer - og jeg har LOV til aa mene at du ikke henger paa greip en halvmeter engang. Case closed.

Spoersmaalet var om hylende unge som ikke tar inn over seg sakens realiteter var effekten du var ute etter aa oppnaa, og det er her jeg forsoeker aa hjelpe deg ved aa ikke dikke deg under haken men si fra akkurat hvordan du hoeres ut for meg.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 12:24   #46
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokument 2 på onsdag!

Opprinnelig lagt inn av Rune Brown, her.

Jeg elsker hvordan folk her inne diskuterer bare for diskutere, snakker bare for å "høre sin egen stemme".

Diskusjon på et diskusjonsforum liksom. Faders folk ass.

Diskusjoner hvor man ikke får et eneste fornuftig argument på bordet er jo så himla interessante.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 12:25   #47
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dokument 2 på onsdag!

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg er klar med ryggsekk og limpistol. Bare vent til kongoleserne står der med glitterlim opp etter ørene. Da skal de få angre på at de gjorde dette mot våre egne landsmenn!

Åh. Tenk deg det. Noen og Ulvefar på reise rundt i verden med ryggsekk og limpistol for å befri idiotiske nordmenn i utenlandske fengsler.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 12:25   #48
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dokument 2 på onsdag!

Til og med lagt innunder underforumet "Generell DISKUSJON"


Så ærlig talt folkens, slutt å diskuter.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 12:25   #49
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokument 2 på onsdag!

Opprinnelig lagt inn av Rune Brown, her.

Jeg elsker hvordan folk her inne diskuterer bare for diskutere, snakker bare for å "høre sin egen stemme".

Starter du disse trådene ene og alene for å gi oss muligheten?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 12:26   #50
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokument 2 på onsdag!

Opprinnelig lagt inn av Rune Brown, her.

Har aldri sagt at de holder seg passove til saken, jeg er bare imponert (i negativ forstand) over hvor lang tid det tar mellom hver gang det skjer noe.
Jeg vet ved førstehåndsinformasjon fra familien at det ofte har gått måneder mellom hver gang det kommer noe info til familiene fra UD. Dette har også familien uttrykt ved flere ankedninger på hjemmesiden deres.
Og ja, da velger jeg å bruke ordet "perverst".

Bevares, jeg forstår at dette må være aldeles forferdelig for familien. Jeg orker nesten ikke tenke tanken på hvordan det hadde vært om en av mine barn hadde vært holdt fengslet på et slikt sted. Og ut fra det du skriver, så skjønner jeg også at dette er vanskelig for deg.

Men når myndighetene forholder seg til vanlig prosedyre i slike saker, så er det gjerne ikke annet å gjøre. Selvsagt har familien et umettelig behov for informasjon og forsikringer om at alt som kan gjøres blir gjort. Og enda litt til. Men skal man bruke ressurser på noe som uansett ikke leder noe sted frem? Altså om X antall timers arbeid utgjør like mye som 4X antall timer, skal man da legge ned fire ganger så mye ressurser fordi det føles bedre for familien?

Det er ikke norske myndigheter som er skyld i dette. Det er faktisk to to mennene.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 12:26   #51
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokument 2 på onsdag!

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.


Så ærlig talt folkens, slutt å diskuter.

Ja, huff, det er så barnslig å ha så mange meninger om ting.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 12:27   #52
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dokument 2 på onsdag!

Opprinnelig lagt inn av Rune Brown, her.

Jeg elsker hvordan folk her inne diskuterer bare for diskutere, snakker bare for å "høre sin egen stemme".

Og passiv-aggressiv sutring hjelper ikke. Kvinn/mann deg opp og si noe konstruktivt saa blir du moett med en annen tone, jeg garanterer.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 12:27   #53
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dokument 2 på onsdag!

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Ja, huff, det er så barnslig å ha så mange meninger om ting.

Perverst er det

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 12:27   #54
Rune Brown
Aktiv
 
Rune Brown sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 233
Rune Brown er litt kul
Standard

Sv: Dokument 2 på onsdag!

Hehe ja.

__________________
Signatur fjernet pga. brudd på signaturregler. Veronal, moderator
Rune Brown er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 12:28   #55
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dokument 2 på onsdag!

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Åh. Tenk deg det. Noen og Ulvefar på reise rundt i verden med ryggsekk og limpistol for å befri idiotiske nordmenn i utenlandske fengsler.

I'm in!

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 12:28   #56
Rune Brown
Aktiv
 
Rune Brown sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 233
Rune Brown er litt kul
Standard

Sv: Dokument 2 på onsdag!

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Diskusjon på et diskusjonsforum liksom. Faders folk ass.

Diskusjoner hvor man ikke får et eneste fornuftig argument på bordet er jo så himla interessante.

Kunne ikke vært mer enig

__________________
Signatur fjernet pga. brudd på signaturregler. Veronal, moderator
Rune Brown er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 12:29   #57
Rune Brown
Aktiv
 
Rune Brown sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 233
Rune Brown er litt kul
Standard

Sv: Dokument 2 på onsdag!

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Og passiv-aggressiv sutring hjelper ikke. Kvinn/mann deg opp og si noe konstruktivt saa blir du moett med en annen tone, jeg garanterer.

Tviler jeg sterkt på. Så lenge jeg bare har 150 innlegg her, er det ikke så greit å være meg

__________________
Signatur fjernet pga. brudd på signaturregler. Veronal, moderator
Rune Brown er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 12:31   #58
Rune Brown
Aktiv
 
Rune Brown sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 233
Rune Brown er litt kul
Standard

Sv: Dokument 2 på onsdag!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Starter du disse trådene ene og alene for å gi oss muligheten?

Tydeligvis, så kjør på Im out!
Fikk skapt litt rabalder

__________________
Signatur fjernet pga. brudd på signaturregler. Veronal, moderator
Rune Brown er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 12:32   #59
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokument 2 på onsdag!

Opprinnelig lagt inn av Rune Brown, her.

Tviler jeg sterkt på. Så lenge jeg bare har 150 innlegg her, er det ikke så greit å være meg

Om du fortsetter å formulere deg på denne måten, så blir det neppe greiere med 1500 innlegg. Eller 15000. Var jeg deg, så ville jeg sett på om måten du presenterer innleggene dine på, tjener til det formålet du hadde tenkt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 12:33   #60
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dokument 2 på onsdag!

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Åh. Tenk deg det. Noen og Ulvefar på reise rundt i verden med ryggsekk og limpistol for å befri idiotiske nordmenn i utenlandske fengsler.

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

I'm in!

Jeg har lurt litt på å skifte karriere, og dette høres jo ut som en fantastisk god idé. At ingen har tenkt på det før!

"Who you gonna call?
Gluebusters!"

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no