Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Matvarebutikker på nett

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-16, 13:49   #41
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.530
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Det er logistikk som er hovedgrunnen til at vi bruker Kolonial og.

Samme her. Nærmeste butikk er urkjip og jeg orker ikke ha all maten min på tbanen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-16, 15:18   #42
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Her er det også logistikk og minimering av impulskjøp som er hovedgrunnen til at vi bruker kolonial.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-16, 13:08   #43
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

http://www.aftenposten.no/okonomi/Kj...e-197667b.html

Jeg likte - selvfølgelig - denne artikkelen. Og det stemmer jo VELDIG for meg. Når jeg handler på kolonial.no kjøper jeg ikke sjokolade og snop, men kanskje heller ingredienser til å lage et eller annet godt. Oppskriftsforslagene gjør det mye enklere å handle inn til fiskemiddager enn når jeg står i butikken, (jeg er ikke noe god på å være kreativ med fisk), og det er mye lettere å planlegge god veggismat.

For meg. Som er en impulsiv person som gjerne har lavt blodsukker og dårlig tid. (Hørtes skikkelig sjarmerende ut der, ja... )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-16, 13:13   #44
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

http://www.aftenposten.no/okonomi/Kj...e-197667b.html

Jeg likte - selvfølgelig - denne artikkelen. Og det stemmer jo VELDIG for meg. Når jeg handler på kolonial.no kjøper jeg ikke sjokolade og snop, men kanskje heller ingredienser til å lage et eller annet godt. Oppskriftsforslagene gjør det mye enklere å handle inn til fiskemiddager enn når jeg står i butikken, (jeg er ikke noe god på å være kreativ med fisk), og det er mye lettere å planlegge god veggismat.

For meg. Som er en impulsiv person som gjerne har lavt blodsukker og dårlig tid. (Hørtes skikkelig sjarmerende ut der, ja... )


Samme her. For vår del går den største innsparinga og på færre impulskjøp. Ingen boller til svolten unge som må bli med på butikken etter barnehagen og ingen sjokolade til onsdagskvelden, viss det ikkje er planlagt.

Eg bruker og fiskeoppskriftene mykje.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-16, 13:15   #45
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.834
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

http://www.aftenposten.no/okonomi/Kj...e-197667b.html


Jeg tror ikke det er slik at man plutselig får sunnere vaner av å handle på nett, selv om unntak sikkert finnes. Det handler kanskje mer om hvem som handler på nett. Siden det er dyrere kan man anta at de som handler dagligvarer på nett har bedre økonomi, og folk med høyere inntekt lever/spiser også sunnere.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-16, 13:18   #46
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg tror ikke det er slik at man plutselig får sunnere vaner av å handle på nett, selv om unntak sikkert finnes. Det handler kanskje mer om hvem som handler på nett. Siden det er dyrere kan man anta at de som handler dagligvarer på nett har bedre økonomi, og folk med høyere inntekt lever/spiser også sunnere.

Det er så, og det står det også om i artikkelen, men det som er opplagt (for meg) er at det er lettere å droppe impulskjøp når en kjekspakke kun er avbildet på en skjerm, som man i tillegg må klikke seg inn på "snacks" for å finne, og prisen står med store tall ved siden av den, enn når de ligger i hauger ved kassene slik at de ser dødsfristende ut når man står i en lang kø.

Vi har DEFINITIVT sunnere kosthold når jeg handler på nett, enn når jeg ikke gjør det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-16, 13:19   #47
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Men om det er dyrare eller ikkje avheng av kva butikk ein handler i elles, Myria. Mine usunne kjøp er dessutan ofte knytta til å gå på butikken når eg er svolten. Når eg bare bestiller handlelista mi, held eg meg til lista og unngår impulsive kjøp. Så for meg og min familie ender vi opp med å dra mindre usunne matvarer i hus. Dermed spiser eg dei planlagte frukt- og nøttemellommåltida i staden for den kjekspakken som frister meir.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-16, 13:24   #48
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg tror ikke det er slik at man plutselig får sunnere vaner av å handle på nett, selv om unntak sikkert finnes. Det handler kanskje mer om hvem som handler på nett. Siden det er dyrere kan man anta at de som handler dagligvarer på nett har bedre økonomi, og folk med høyere inntekt lever/spiser også sunnere.

For øvrig ser eg heller ikkje resonnementet ditt om at det er dyrare. Vi henter riktignok på pick up point, men dersom ein ikkje tar med gebyr for heimkjøring er prisforskjellene mellom ulike dagligvarebutikkar og netthandle-butikkar like varierande.

https://kolonial.no/om/prismatch/

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-16, 13:25   #49
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Det er vel nettopp det at det IKKE er dyrere, i hvert fall ikke totalt, for meg, som gjør at jeg fortsetter med det med så stor entusiasme, og anbefaler det uten hemninger.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-16, 13:32   #50
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.496
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Jeg har ikke kastet meg inn i det enda, men det er oppe til vurdering. Er bare så tiltak å lage handleliste.

Når jeg bodde i UK (forøvrig snart ti år siden - skal si de var tidlig ute) elsket jeg Tesco sin matlevering over alt på jord. Men da hadde jeg ikke bil, det har jeg jo nå.

Jeg ser for meg at det blir billigere, siden jeg dropper sjokkis og sånt. Og det blir hvertfall billigere enn Godt levert som vi har hatt en stund - det er jo dyrt, og man må uansett på butikken for å kjøpe brød - så sjokoladen blir med uansett.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-16, 13:58   #51
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er vel nettopp det at det IKKE er dyrere, i hvert fall ikke totalt, for meg, som gjør at jeg fortsetter med det med så stor entusiasme, og anbefaler det uten hemninger.

Samme her. Så premisset blir feil.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-16, 14:07   #52
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Jeg har handlet en gang så jeg skal ikke uttale meg så enormt. Men jeg slang ikke opp litt ekstra fordi jeg kanskje kommer til å ha lyst på sjokolade en dag. Prisene er da heller ikke så ille. Jeg har ikke kontroll på alt, men kolonial konkurrerer på pris. Hjemkjøring for 39,- er ikke mye når jeg uansett handler for over 1000,- hver gang jeg får levert.

En ting som kommer til å hope seg opp hvis vi fortsetter er bæreposer. Jeg er en svoren tilhenger av gjenbruksposer når jeg handler.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-16, 14:09   #53
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Eg skreiv mail til dei om bæreposar og dei jobber visst med å få på plass ei løysing med pant og gjenbruksposer.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-16, 14:11   #54
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Genialt. Vi trenger ikke så mye søppelposer.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-16, 14:12   #55
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Samme her. Så premisset blir feil.

Det gjør jo ikke det, om man handler i en billigere butikk. At premisset er feil for deg, betyr jo ikke at det er allmenngyldig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-16, 14:32   #56
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.889
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

http://www.aftenposten.no/okonomi/Kj...e-197667b.html

Hele dagligvaremarkedet kan ikke sammenlignes med en eller to netthandelsbutikker. REMA vil nok vise til at mange kassalapper overstiger 1000 kroner, og vise til at andelene frukt&grønt, ferskpresset juice og fisk er høyere i pengesterke områder. Det var en artikkel på akkurat det også i Aftenposten.

REMA har gjort mye på fersk fisk og vil skryte på seg vekst på 30% hvert år siden 2009.
https://www.rema.no/ansvar/enklere-a-spise-sunt/

Vi ukehandler mandag kveld, supplerer med frukt&grønt fra Grønland Torg torsdag, og er kanskje i butikken en eller to ganger for noe vi går tom for. Barn med i butikken, sjokolade og snacks er ikke et problem.

Det er ikke slik at netthandelen aldri vil friste med skreddersydde tilbud til deg, de vet hva du er interessert i. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-16, 14:35   #57
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Hele dagligvaremarkedet kan ikke sammenlignes med en eller to netthandelsbutikker. REMA vil nok vise til at mange kassalapper overstiger 1000 kroner, og vise til at andelene frukt&grønt, ferskpresset juice og fisk er høyere i pengesterke områder. Det var en artikkel på akkurat det også i Aftenposten.

REMA har gjort mye på fersk fisk og vil skryte på seg vekst på 30% hvert år siden 2009.
https://www.rema.no/ansvar/enklere-a-spise-sunt/

Vi ukehandler mandag kveld, supplerer med frukt&grønt fra Grønland Torg torsdag, og er kanskje i butikken en eller to ganger for noe vi går tom for. Barn med i butikken, sjokolade og snacks er ikke et problem.

Det er ikke slik at netthandelen aldri vil friste med skreddersydde tilbud til deg, de vet hva du er interessert i. .

Selvfølgelig vil enhver nettbutikk skreddersy tilbudene som kommer i min innboks etter min handleprofil.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-16, 14:40   #58
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Selvfølgelig vil enhver nettbutikk skreddersy tilbudene som kommer i min innboks etter min handleprofil.

... og det vakre med det, da, siden jeg gjør matvarehandlingen min på nett i avslappede omgivelser uten å ha hverken ulvehunger eller være kvalm av parfymen til hun foran meg i køen eller irriterer meg over tyggisslafsingen til fyren ved siden av meg, er at jeg IKKE driver og handler sjokkis eller iskrem eller cola eller frossenpizza eller overprisede, dårlige kosttilskudd, og derfor slipper å bli bombardert med strategisk vareplassering av, og tilbud på, denslags varer, men heller får tilbud på sunne, gode ting som interesserer meg.

:itsakindofmagic:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-16, 16:06   #59
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det gjør jo ikke det, om man handler i en billigere butikk. At premisset er feil for deg, betyr jo ikke at det er allmenngyldig.

Nei, men Myria presenterer "Netthandel er dyrare" som eit udiskutabelt premiss og avleder frå det at folk med mykje pengar spiser sunnare mat uansett, og det stemmer ikkje i mange tilfeller. Særlig ikkje når vi diskuterer det å halde seg til handlelista samanlikna med å impulskjøp og småspising før middag.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-16, 19:36   #60
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.889
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Matvarebutikker på nett

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Selvfølgelig vil enhver nettbutikk skreddersy tilbudene som kommer i min innboks etter min handleprofil.

Og da tenkte jeg at her kommer jeg til å gå fem på og handle litt ekstra, kanskje mer enn jeg trenger, kanskje dyrere varer enn jeg ellers ville valgt. Godt Brød til 69,- og Dulcita tomater til 180,- pr kg, det frister.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no