Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Aldersklasser og grenser

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-16, 12:51   #1
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Aldersklasser og grenser

Rar trådtittel men jeg kom ikke på noe bedre i farta.

Si at et arrangement for barn har to klasser, alder 6-10 år og 10-14 år. Kan man da være med i eldste aldersklasse frem til man fyller 14 eller frem til man fyller 15?
Har en diskusjon med en venninne som mener at hennes datter kan være med i eldste klasse selv om hun fyller femten år dagen før arrangementet - "hun kan jo bare lyve litt på alderen, det er jo bare en dag det er snakk om".
Ja, er det det? Eller lyver hun i så fall på alderen med ett år og en dag - eller med bare en dag?
Og er det ok å lyve på alderen sånn? Jeg er muligens sær men synes ikke det er ok.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 12:53   #2
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersklasser og grenser

Jeg mener man kan være med til man blir 15 år. Jeg leser det som fra 10 til og med 14. Men blir litt usikker når de skriver 6-10 og 10-14, for da havner jo 10 i begge båser.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 12:53   #3
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersklasser og grenser

Det er uansett ikke greit å lyve på alderen, noen ganger er ting bare "urettferdig" og man må leve med det, ikke lyve seg unna det.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 12:53   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersklasser og grenser

Jeg vil si at siste klassen er til og med man har fylt 14. Og i alle tilfeller er det ikke greit å lyve på alderen, jeg hadde i så fall spurt arrangøren om det var greit.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 12:54   #5
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aldersklasser og grenser

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg mener man kan være med til man blir 15 år. Jeg leser det som fra 10 til og med 14. Men blir litt usikker når de skriver 6-10 og 10-14, for da havner jo 10 i begge båser.

Jepp. Jeg tenker at tiåringene må gå over i eldste klasse når de fyller ti år og da kan de eldste kun være med til de fyller 14.
Og er det evt. ok å lyve seg ned i alder? Hvor går grensen i så fall?

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 12:55   #6
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aldersklasser og grenser

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg vil si at siste klassen er til og med man har fylt 14. Og i alle tilfeller er det ikke greit å lyve på alderen, jeg hadde i så fall spurt arrangøren om det var greit.

Jeg tenker akkurat som deg.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 12:56   #7
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersklasser og grenser

Eg tenker at forskjellen i alder (og modenheit) på ein tiåring og ein femtenåring er såpass stor at det vil vere uheldig for gruppa om eldre ungdommer lyg nedover.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 12:57   #8
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aldersklasser og grenser

Jeg tenker 10-14 betyr til og med dagen før man fyller 15 år.

Jeg hadde nok spurt arrangør om det var ok uansett. Det kan jo hende de slipper med en som er noen dager for gammel. Å lyve på alder ville ikke falle meg inn.

__________________
S.E.& O.
veobra er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 13:00   #9
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersklasser og grenser

Det kommer da an på hva det er slags arrangement. Er det en konkurranse, så spiller det rolle om eldre ungdommer blir med; er det en strikkegruppe eller et foredrag, så er det kanskje ikke så farlig.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 13:01   #10
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.871
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aldersklasser og grenser

Jeg er enig med de fleste her. Klassen gjelder fram til de har fylt 15 og jeg ville spurt om det var greit at hun var med. Å lyve på alderen hadde jeg ikke gjort.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 13:02   #11
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aldersklasser og grenser

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det kommer da an på hva det er slags arrangement. Er det en konkurranse, så spiller det rolle om eldre ungdommer blir med; er det en strikkegruppe eller et foredrag, så er det kanskje ikke så farlig.

Det er en konkurranse.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 13:03   #12
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersklasser og grenser

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det kommer da an på hva det er slags arrangement. Er det en konkurranse, så spiller det rolle om eldre ungdommer blir med; er det en strikkegruppe eller et foredrag, så er det kanskje ikke så farlig.

Det samme tenkte jeg. Arrangørene kunne også gjort det litt klarere hva som gjelder, siden jeg hadde ikke skjønt hvor en 10-åring hører hjemme i hvert fall.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 13:05   #13
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersklasser og grenser

Ja, en bedre definisjon av aldersklassene hadde jo hjulpet, men en som har fylt 15 faller utenfor uansett, tenker jeg.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 13:06   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersklasser og grenser

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det kommer da an på hva det er slags arrangement. Er det en konkurranse, så spiller det rolle om eldre ungdommer blir med; er det en strikkegruppe eller et foredrag, så er det kanskje ikke så farlig.

Veldig enig. Det kommer an på.

Ungene mine var med i en kunstklubb med omvisninger på et museum. Da var aldersinndelingen 5-7 år og 8-12 år. Da hadde jeg ingen hemninger med å tøye grensene litt slik at mine unger kom i samme gruppe. Eksempelvis sendte jeg knerten i den eldste gruppa fra han var 7,5 (han kunne sitte stille og bråker ikke). I konkurranser ville jeg derimot vært pinlig nøyaktig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 13:06   #15
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersklasser og grenser

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Det samme tenkte jeg. Arrangørene kunne også gjort det litt klarere hva som gjelder, siden jeg hadde ikke skjønt hvor en 10-åring hører hjemme i hvert fall.

Siden 10-åringer ser ut til å høre hjemme begge steder, ser det ut som grensene er mer ment som en antydning om hvem gruppen passer for enn som beinharde grenser. Og da er det kanskje greit om en 15-åring blir med - men det er det arrangøren som bør svare på, i så fall.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 13:15   #16
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersklasser og grenser

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det kommer da an på hva det er slags arrangement. Er det en konkurranse, så spiller det rolle om eldre ungdommer blir med; er det en strikkegruppe eller et foredrag, så er det kanskje ikke så farlig.

Eg tenkte det var relevant, gitt problemstillingen i hi.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 13:27   #17
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aldersklasser og grenser

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Veldig enig. Det kommer an på.

Ungene mine var med i en kunstklubb med omvisninger på et museum. Da var aldersinndelingen 5-7 år og 8-12 år. Da hadde jeg ingen hemninger med å tøye grensene litt slik at mine unger kom i samme gruppe. Eksempelvis sendte jeg knerten i den eldste gruppa fra han var 7,5 (han kunne sitte stille og bråker ikke). I konkurranser ville jeg derimot vært pinlig nøyaktig.

Som nevnt over er dette en konkurranse. Og det er lyvingen jeg reagerer mest på - å si til jenta at "det er da bare å lyve på alderen" synes jeg ikke er ok. Hadde det vært mitt barn hadde jeg sagt "Du er akkurat for gammel og sånn er det. Kjipt men sant.".

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 13:40   #18
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersklasser og grenser

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg tenkte det var relevant, gitt problemstillingen i hi.

HI mener det er relevant, men det betyr jo ikke nødvendigvis at jeg mener det er relevant. Det er vel litt det hun spør om.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 13:42   #19
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersklasser og grenser

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

HI mener det er relevant, men det betyr jo ikke nødvendigvis at jeg mener det er relevant. Det er vel litt det hun spør om.

Sant nok.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 13:44   #20
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.459
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersklasser og grenser

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg tenker 10-14 betyr til og med dagen før man fyller 15 år.

Jeg hadde nok spurt arrangør om det var ok uansett. Det kan jo hende de slipper med en som er noen dager for gammel. Å lyve på alder ville ikke falle meg inn.

Dette.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no