Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor gamle er barnebarna dine?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor gamle er barnebarna dine?
Har ikke barnebarn 177 94,15%
I magen (ikke min, heldigvis) 1 0,53%
1 år 2 1,06%
2 år 4 2,13%
3 år 3 1,60%
4 år 3 1,60%
5 år 2 1,06%
6 år 1 0,53%
7 år 2 1,06%
8 år 0 0%
9 år 2 1,06%
10 år 0 0%
11 år 0 0%
12 år 0 0%
13 år 1 0,53%
14 år 0 0%
15 år 0 0%
16 år 0 0%
17 år 0 0%
18 år eller eldre 0 0%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 188. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-16, 22:51   #21
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor gamle er barnebarna dine?

Femtenåringen min kom hjem i dag og fortalte at han har fått seg kjæreste. Jeg håper inderlig de venter en stund...

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 23:36   #22
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gamle er barnebarna dine?

Jeg håper det er minst 10 år til i alle fall.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 01:27   #23
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gamle er barnebarna dine?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg har en uendelig rekke med barnebarn i alderen 0-16 år, men de er pelskledte og tidløse foreløpig.

Her er et av mine barnebarn. Han er bare halvannet år, men ganske fremmelig allerede.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-16, 14:41   #24
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gamle er barnebarna dine?

Har ikke barnebarn, men det er ikke på grunn av min alder i hvert fall.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-16, 14:00   #25
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gamle er barnebarna dine?

Foreløpig viser undersøkelsen at det er femten barnebarn her og den eldste er ni år. Jeg tror (vet) at det er mange flere, og muligens også eldre barnebarn enn dette. Undersøkelsen står et par uker til, så det er enda sjans å svare for travle bestemødre som kanskje ikke er så ofte inne på forumet.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-16, 01:39   #26
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor gamle er barnebarna dine?

Jeg er mormor til sju, og nummer 8 er i magen til eldstedatteren min. De sju er 13, 9, 7, 3 (2 stk) og så er det ei som fyller ett i desember og ei fyller ett i januar.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-16, 11:01   #27
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gamle er barnebarna dine?

Jeg har 2 stk. fantastiske barnebarn 4 1/2 og 1 1/2 år, og jeg startet bestemorkarrieren da jeg var 42 år, og det gikk helt fint. Jeg ble ikke gråhåret og begynte med forklekjole over natta

Spøk tilside, det er utrolig flott å være ung bestemor. Å ha overskudd og helse til å virkelig være sammen med kidsa, og å kunne delta aktivt i leken med de.
Minuset er vel at man har det like travelt som foreldrene til barna, og at man ikke riktig får til den hverdagsavlastningen til de som jeg så for meg.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-16, 00:10   #28
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor gamle er barnebarna dine?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.


Spøk tilside, det er utrolig flott å være ung bestemor. Å ha overskudd og helse til å virkelig være sammen med kidsa, og å kunne delta aktivt i leken med de.
Minuset er vel at man har det like travelt som foreldrene til barna, og at man ikke riktig får til den hverdagsavlastningen til de som jeg så for meg.

Denne skriver jeg under, godt å ha energi når vi først er sammen.
Jeg ble tante for første gang i 2009 og mormor i 2011, så nå er det 5 stk. små i familien.
"Heldigvis" bor ingen i nærheten, vi har nok ikke mye tid til å være mye til hjelp i hverdagen.slik er det dessverre blitt, men heldigvis har nevøene og niesene sprek farmor og barnebarna har sprek oldemor.
Hun er nett blitt pensjonist og trives veldig godt i farmor/oldemor rollen, nå når hun faktisk har tid til det.
Men vi passer barnebarn to helger i året at foreldrene får reise på kjærestetur.

En liten digresjon, eldste giftet seg i 2009. Dere skulle sett reaksjonen på andre foreldre når Lillesøs kom i barnehagen og stolt fortalte at i dag skulle svogeren hennes hente henne.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-16, 08:15   #29
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gamle er barnebarna dine?

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Denne skriver jeg under, godt å ha energi når vi først er sammen.
Jeg ble tante for første gang i 2009 og mormor i 2011, så nå er det 5 stk. små i familien.
"Heldigvis" bor ingen i nærheten, vi har nok ikke mye tid til å være mye til hjelp i hverdagen.slik er det dessverre blitt, men heldigvis har nevøene og niesene sprek farmor og barnebarna har sprek oldemor.
Hun er nett blitt pensjonist og trives veldig godt i farmor/oldemor rollen,
nå når hun faktisk har tid til det.
Men vi passer barnebarn to helger i året at foreldrene får reise på kjærestetur.

En liten digresjon, eldste giftet seg i 2009. Dere skulle sett reaksjonen på andre foreldre når Lillesøs kom i barnehagen og stolt fortalte at i dag skulle svogeren hennes hente henne.

Oldemor er den nye bestemoren
Min mor, altså oldemor er også nylig pensjonist, og var den som bedrev ukependling i 4 mnd og var å passet oldebarnet i påvente av barnehageplass.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-17, 22:32   #30
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gamle er barnebarna dine?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Oldemor er den nye bestemoren
Min mor, altså oldemor er også nylig pensjonist, og var den som bedrev ukependling i 4 mnd og var å passet oldebarnet i påvente av barnehageplass.

Må bare heise opp denne litt og fortelle om superoldemor (min mor) som nå hiver seg på bussen for å komme å passe det influensasyke lille oldebarnet sitt.
Det demmer virkelig opp for min dålige bestemorsamvittighet at oldis er så sprek at hun kan være der å avhjelpe.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no