Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Bruker du OneNote, og til hva? tips?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Se resultatene: Bruker du OneNote?
Ja, både til jobb og privat 13 32,50%
Ja, men bare til jobb 12 30,00%
Ja, men bare privat 0 0%
Jeg brukte det før 1 2,50%
Jeg har prøvd og likte det ikke 2 5,00%
OneNote? 10 25,00%
Brokkoli brokkola, brokkoli gjør meg glad 2 5,00%
Deltakere: 40. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-17, 17:18   #41
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Jeg tror også at OneNote løser problemer jeg ikke har. Jeg er strålende fornøyd med filer og mapper og har et oversiktlig system som jeg selv finner meget logisk. Jeg finner ikke noe igjen når det er farger og fancy greier, da går systemet mitt på shutdown.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-17, 17:23   #42
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Men samarbeider dere ikke med andre om ting innimellom, da? Sender en fil frem og tilbake med endringer? Eller er dere ikke på møter hvor det er fint å følge med på referatet underveis?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-17, 17:24   #43
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Men samarbeider dere ikke med andre om ting innimellom, da? Sender en fil frem og tilbake med endringer? Eller er dere ikke på møter hvor det er fint å følge med på referatet underveis?

Da bruker jeg google docs.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-17, 17:25   #44
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Men samarbeider dere ikke med andre om ting innimellom, da? Sender en fil frem og tilbake med endringer? Eller er dere ikke på møter hvor det er fint å følge med på referatet underveis?

Samarbeider en del med andre, men ikke ved å sende filer fram og tilbake. Og hvorfor/hvordan skulle man følge med på møtereferat underveis? Sitter folk med PC på møter?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-17, 17:29   #45
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Nei, det er sikkert gode løsninger for det i slik som Google Docs og sånn. Det er lenge siden jeg begynte med OneNote, så da ble filer lagt ut på Fronter, og man måtte gå inn og hente filen, gjøre endringer, slette den som lå der og legge ut egen versjon hvis det var noe man skulle legge til.

Det er sjelden jeg er på møte uten å ha pc med saksliste/referat foran meg, ja. Her sitter alle med pc åpen under møtene, plutselig må man sjekke årshjulet, eller detaljer til en sak ligger som vedlegg på sakslista og den kan man bli bedt om å ta en titt på underveis, osv osv osv. Eller man blir delegert småoppgaver underveis som det er greit å gjøre med en gang, f.eks "sender du en mail og sjekker den datoen" e.l.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-17, 17:57   #46
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg tror også at OneNote løser problemer jeg ikke har. Jeg er strålende fornøyd med filer og mapper og har et oversiktlig system som jeg selv finner meget logisk. Jeg finner ikke noe igjen når det er farger og fancy greier, da går systemet mitt på shutdown.


Nøyaktig som meg! Vi lagrer alle dokumenter på skolens fellesområder som fungerer utmerket heldigvis.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 09:28   #47
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.465
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg har ved en anledning hatt et "samarbeidsdokument" i google docs, delt med en annen person. Fungere OneNote litt på samme måte?

Testet såvidt OneNote igår, og nei, vil jeg si.

Google docs er fint, for da trenger man ikke forholde seg til Microsoft-produkter. Jeg bruker det mye i to "fritidsaktiviteter"/styrer jeg er med i, da oppretter vi dokumenter og skriver og korrigerer i ett dokument, alle sammen og omså samtidig.

På jobb må jeg bruke PC (ikke mac) og er påtvunget Microsoft-greier, men har ikke funnet ut hva som er bedre med det.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 11:09   #48
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Bruker Google både privat og på jobb, og der er det Keep som virker som tilsvarende som One Note. Genialt til alt av notater og lister.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-17, 12:54   #49
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 909
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Bruker du OneNote, og til hva? tips?

Jeg bruker OneNOte på jobb og er strålende fornøyd. For meg er det genialt å ha alt samlet på ett sted: møtenotater, viktige linker, mailadresser, saksinfo...you name it. Jeg synes det er veldig greit og oversiktelig. Flott at alt er søkbart også, om jeg bare vagt husker et tema vi har diskutert i et møte.

Keep bruker jeg privat på mobilen til huskelister, men det er ikke like ryddig, synes jeg.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no