Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Farge klær - Noen som vet merkenavnet på dette?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-08, 06:38   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Farge klær - Noen som vet merkenavnet på dette?

Jeg har noen sorte klær som ikke er helt sorte lenger, og jeg har en gang tidligere farget noen plagg med noe jeg kjøpte på vanlig butikk, som var sånn "all in one".
Bare en slags pose jeg klippet hull i og la inn i maskinen sammen med de klærne jeg skulle ha farget.

Husker ikke hva det heter eller hvor jeg kjøpte det.
Men det hadde vært kjekt med et merkenavn, for da kan jeg jo finne det på nett.
Jeg har lyst til å si at det het Nitron, men det ville vel vært litt rart?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 07:02   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.387
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Farge klær - Noen som vet merkenavnet på dette?

Her har de det på matbutikken. Skjønner godt at du har lyst til å si Nitron, for det er vel Nitor? Eller... Nei, ikke sikker. Kanskje jeg bare ble påvirket av nitron-forslaget ditt.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 07:38   #3
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.832
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge klær - Noen som vet merkenavnet på dette?

Spør Acsa du. Hun farger klær stadig vekk vet jeg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 07:49   #4
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge klær - Noen som vet merkenavnet på dette?

Slike?
http://www.prosal.no/index.php?page=...hk=1&Itemid=29

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 07:56   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge klær - Noen som vet merkenavnet på dette?

Nitor var det, ja.

Jupp, sånn var det. Sånn skal jeg ha.

Men så har jeg sett dem i alskens farger også, i et annet merke. Anyone?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 09:07   #6
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Farge klær - Noen som vet merkenavnet på dette?

Heter ikke det Dylonfarge? Ikke heng meg om det er feil hehe, men noe sånt?

  Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 09:10   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge klær - Noen som vet merkenavnet på dette?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Heter ikke det Dylonfarge? Ikke heng meg om det er feil hehe, men noe sånt?

Dylon har noen slike fargeposer ja, ser jeg. Men jeg finner ikke noen som selger det på nett. Gjør dere?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 09:17   #8
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Farge klær - Noen som vet merkenavnet på dette?

Her?
http://veb.no/VisVare.aspx?hcat=8&cat=9&index=7

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no