Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

En historie om en sort skinnveske

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-12, 14:11   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

En historie om en sort skinnveske

***

__________________
2003-2008



Sist redigert av SpetakkelRandi : 05-07-12 kl 21:09.
SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 14:24   #2
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En historie om en sort skinnveske.

Vel, jeg sikler nå stadig på vesker på www.pret-a-porter.com jeg da.

Så morsomt. Håper moren din liker vesken og kan bruke den. Veldig klassisk veske som ikke nødvendigvis oser bling-bling. Hyggelig å ha det som minne.

Jeg kjøpte forøvrig den dyreste veksa jeg noensinne har eid, en Dior, for arven fra min bestemor. Hun brydde seg ikke om sånt, men jeg tenkte at jeg ville kjøpe noe spesielt for noe av arven. Valgte en veske som var dagligdags, så jeg kunne bruke den mye.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 14:30   #3
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: En historie om en sort skinnveske.

Jeg er litt sånn, "jaja jeg så en som lignet på koffertbutikken og nektet å kjøpe den pga den kostet 900 kr".

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 14:34   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En historie om en sort skinnveske.

Bruk nå tingene, det er jeg sikker på tanten din hadde ønsket. Vesker og gode kremer gjør ingen nytte for seg når de ligger i et skap.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 14:42   #5
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En historie om en sort skinnveske

Bruk det! Og legg klærne dee ikke vil ha ut på markedsplassen! Så kan dere gi pengene til et godt formål eller noe, eller unne dere noe dere setter pris på.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 18:06   #6
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: En historie om en sort skinnveske

Ikke spar på kremene hvis du har åpnet dem. Det er holdbarhet på dem. Og jeg er sikker på at tanten din hadde blitt glad om du brukte noen av tingene etter henne.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 18:13   #7
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.394
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En historie om en sort skinnveske

Velg ut noen klær som dere liker, andre ting kan helt sikkert selges - enten av dere eller onkelen din. Signerer de som nevner at åpnet kosmetikk har begrenset holdbarhet, sånn at det er bare å bruke det før det blir dårlig. Det er sikkert noen her inne som kan tipse om hvordan og når de ulike kremene skal brukes.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 18:48   #8
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: En historie om en sort skinnveske

Lekker veske!

Bruk tingene med god samvittighet, hva for noe godt gjør det å la dem ligge å bli ødelagt?

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 19:27   #9
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En historie om en sort skinnveske

Lekkersmekker veske, bruk den og du må bruke kremen, ellers blir den jo ødelagt.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 19:35   #10
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: En historie om en sort skinnveske

hadde fått sjokk jeg og om jeg fant (og googlet ) ei veske som det der!
Dog enig med alle de andre, bruk tingene etter henne- det høres ut som hun absolutt ønsket det

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no