Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Veskeshopping i USA

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-14, 09:05   #1
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Veskeshopping i USA

Jeg trenger en hverdagsveske, og tenkte å benytte anledningen til å anskaffe en når vi er i USA i sommer. Men må jo gjøre litt research. Hvilke merker lønner det seg å se på? Jeg tror ikke jeg vil betale mer enn rundt 3000. Gjerne skinnveske. Uten bling.

Noen som har tips? Jeg vil at den skal være litt halvstor. Trenger ikke plass til PC, jeg har monster-PC på jobben på grunn av utstrakt bruk av Photoshop/InDesign, så den passer uansett ikke inn i noe som helst. Nøytral farge. Evt knallrød eller grønn.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-14, 10:37   #2
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.461
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Veskeshopping i USA

Jeg så disse på facebook igår, og syntes de hadde en del fine modeller:
http://getnameless.com/collections/b...ags-collection

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-14, 11:02   #3
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Veskeshopping i USA

Du finner mye fint på Macy's og Dillards på Coastland senter...
(Sjekk på turistinformasjonen på Macy's om de fremdeles deler ut rabattkort til turister, det gir - 10% på de fleste varer)

http://www1.macys.com/shop/handbags-...gs_accessories

http://www.dillards.com/shop/Handbag...Nav-_-Handbags

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-14, 13:02   #4
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veskeshopping i USA

Michael Kors er billigare i USA enn heime. Eg har kjøpt blant anna denne:



Den KAN eg bruke til PC, men med ipad, ei bok, lommebok, drikkeflaske, sminkeveske så er den super.

Den finns i masse fargar:


__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-14, 13:03   #5
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veskeshopping i USA

Hm, no vise ikkje bilda.

Det er i alle fall MK Jet Set.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-14, 13:20   #6
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Veskeshopping i USA

Takk!

Den du nevner var fin, Tussa. Hvilken størrelse har du? Ser den kommer i ulike størrelser.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-14, 13:33   #7
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veskeshopping i USA

Min er vel den som heiter Large trur eg. Eller muligens medium.

Eg har ei anna MK også som eg er veldig glad i, men den er mindre og med klaff. Og så har eg den skjønne lille selskapsveska til MK.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-14, 13:49   #8
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Veskeshopping i USA

Jeg ønsker meg Marc by Marc Jacobs Classic Q Natasha. Sort eller cement/grå.

Det er en crossbody, men den er større enn mange tilsvarende vesker og rommer ganske så mye. Jeg synes den er utrolig fin i all sin enkelhet og liker at den huser mer enn bare nøkler, mobil og lommebok uten at den blir for stor. Ikke minst veldig greit med den "skjulte" lommen i lokket som går helt ned på baksiden av vesken, veldig tyverisikkert.

Ellers kan jeg gå god for Michael Kors, jeg har vel en 3-4 MK-vesker nå og samtlige har overbevist i forhold til kvalitet etc. Mine er alle sammen kjøpt i USA, hvor de koster en god del mindre enn her hjemme.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no