Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Råd ang. negler som ryker langt nede?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-07, 22:40   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Råd ang. negler som ryker langt nede?

Mine tommelfingernegler har ein irriterande tendens til å ryke langt nede. Altså det kjem ei rift på tvers av nagla og den er såpass langt nede at den ikkje lar seg klippe bort. For å unngå at eg hektar meg opp i klær og håndklær og hår og bamsar etc.etc, har eg på plaster fram til nagla er vokst såpass at rifta lar seg klippe bort. No har eg hatt plaster på i to veker. Eit par dagar til no, vil eg kunne klippe nagla så snaut at rifta blir borte. Men no har eg fått rift på den andre tommelen. Nye to-tre veker med plaster


Finnes det eitt eller anna ein kan lakke på sånn at eg ikkje får desse riftene til stadighet?

Eg har byrja med b-vitamintilskot. Veit det kan hjelpe på hud, hår og negler.

Andre tips?

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 22:55   #2
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Råd ang. negler som ryker langt nede?

Jeg opplever det til stadighet. Jeg er ikke så opptatt av lange negler, men det er så utrolig vondt når de brekker langt inn. Det jeg gjorde var å gå på et parfymeri og kjøpe negllim. Det pensler jeg på bare akkurat der det er en rift, og da holder på riften slik at jeg slipper å måtte klippe den av før den har kommet opp et stykke.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 23:01   #3
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Råd ang. negler som ryker langt nede?

Neglelim skal eg spørje etter i måro.
Takk for tips.

Har korte negler, klipper dei eit par gonger i veka trur eg...

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no