Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skulderveske i skinn eller stoff

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-14, 14:54   #1
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Skulderveske i skinn eller stoff

Trenger hjelp til å finne en god veske til hverdagslig bruk. Jeg liker ikke dill og bruker lite veske, men jeg må ha en skulderveske. Størrelse: Skal ha plass til mappe og bok med A4-størrelse, ergo lurt om den er minst 22x32 cm. Skal ikke ha med pc etc., da tar jeg sekk. Må ha en god reim til å ha på tvers over overkroppen, jeg skal gå til og fra jobb, ellers får jeg vond skulder. Det siste der er et absolutt krav.

Kan godt være i skinn eller i slitesterkt stoff. De dagene det er elendig vær eller jeg står i fare for å bli skikkelig våt tar jeg sikkert enten ryggsekk eller paraply. Se for dere en kvinne på 40 som liker enkel (praktisk) stil, gjerne har svart trench/dunparkas og kan tenke seg en veske i noe mer livlig farge enn svart. Mørkegrønn/flaskegrønn/petrol eller brun kunne vært bra, jeg har så mye i svart i yttertøy og skotøy.

Pris: Ikke en formue. Opp til 2000,- kanskje? Dere må foreslå, jeg kan ikke noe om vesker.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-14, 15:21   #2
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skulderveske i skinn eller stoff

Jeg har denne: http://moolo.no/vesker/dixie/dixie-veske-vision-bt

Veldig fornøyd, lomme inni også.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-14, 15:40   #3
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skulderveske i skinn eller stoff

Hva med en Fjällräven?
http://www.fjallraven.no/foldsack-no-3

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-14, 16:45   #4
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skulderveske i skinn eller stoff

Jeg har akkurat kjøpt denne, og er veldig fornøyd. Den har etter hva jeg kan se alle egenskapene du etterlyser, og så er den så fiiin!



Oi, stort bilde...

Finnes i mange flere farger.

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-14, 17:30   #5
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Skulderveske i skinn eller stoff

Åh, den var fin, Sokk! Hvilke butikker fører Fjällreven-vesker?

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-14, 17:37   #6
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skulderveske i skinn eller stoff

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Jeg har denne: http://moolo.no/vesker/dixie/dixie-veske-vision-bt

Veldig fornøyd, lomme inni også.

Den er superfin!

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-14, 18:32   #7
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skulderveske i skinn eller stoff

Opprinnelig lagt inn av Engasjert, her.

Åh, den var fin, Sokk! Hvilke butikker fører Fjällreven-vesker?

Jeg kjøpte min i Sverige, men du får den jo i mange nettbutikker:

http://komplettfritid.no/product/fja...bag-dark-olive

http://www.skittfiske.no/WebPages/Pr...spx?plid=74623

http://www.fjellrevenshop.no/fjallra...757-c-176.aspx

http://www.fjallraven.no/vintage-shoulder-bag

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-14, 09:16   #8
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skulderveske i skinn eller stoff

Jeg syns egentlig Fjällreven-veskene var litt vel mye biolog. Hakket for praktisk utseende om dere skjønner.

Dixie var et interessant merke, fant denne som jeg liker godt:

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-14, 09:35   #9
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skulderveske i skinn eller stoff

Dixie har mye fint ja! Moo/Moolight har også en god del fine i kategori Dixie.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-14, 09:35   #10
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skulderveske i skinn eller stoff

Et eksempel:

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-14, 09:45   #11
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skulderveske i skinn eller stoff

Jeg syns den du viser der er for lik en bag, Bomull.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-14, 09:49   #12
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skulderveske i skinn eller stoff

Ja, personlig er ikke det helt min type veske, det var bare den jeg kom over i farta her, da den minner litt om stilen på flere av Dixie-veskene og hadde skulderreim. Men de har andre stiler også. Gode vesker har jeg hørt, fint skinn, uten at jeg har egen erfaring.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-14, 19:49   #13
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skulderveske i skinn eller stoff

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg syns egentlig Fjällreven-veskene var litt vel mye biolog. Hakket for praktisk utseende om dere skjønner.



Kollegaen min sa at den lignet akkurat på en fiskeveske bestefaren hennes hadde hatt. Trooor egentlig det var ment positivt... ()

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no