Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Utjevning av blekemiddel på tennene?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-16, 16:33   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Utjevning av blekemiddel på tennene?

Har vært hos tannlegen og påbegynt en rotfylling i dag, og har fått blekemiddel på to fortenner, pluss spissen av to tenner ved siden av.

Det ser ikke så veldig bra ut, er det noen som har tips til ting som kan fungere for jevne ut fargeforskjellen?

Jeg hadde uansett tenkt til å be om hjelp til tannbleking, men hadde muligens satser på en noe jevnere farge, og kanskje litt er enn to tenner.

De er for hvite nå, men hvis jeg kan bli kvitt misfarging på resten, blir forskjellen kanskje ikke så stor?

Tannkrem som funker? Munnskyll? Funker bakepulver?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-16, 17:58   #2
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utjevning av blekemiddel på tennene?

Har tannlegen gjort så du fikk blekemiddel på tennene? De burde vel ordne opp da?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-16, 20:19   #3
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Utjevning av blekemiddel på tennene?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Har tannlegen gjort så du fikk blekemiddel på tennene? De burde vel ordne opp da?

Hun skjønte ikke at det kunne være noe i behandlingen som var skyld i at tennene var hvitere etterpå, de skulle jo være tildekket med en duk.

Jeg har fått tips om bakepulver, tester det.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-16, 20:21   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utjevning av blekemiddel på tennene?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Hun skjønte ikke at det kunne være noe i behandlingen som var skyld i at tennene var hvitere etterpå, de skulle jo være tildekket med en duk.

Jeg har fått tips om bakepulver, tester det.

Natron tipper jeg, ikke bakepulver.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-16, 23:29   #5
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Utjevning av blekemiddel på tennene?

Hva mener du egentlig nå? Har du påbegynt rotfylling og så har tenner blitt hvite eller har tannlegen bleket dem?? Rotfyllingsterapi skal ikke medføre blekede tenner, men tennene tørker noe ut og kan virke hvite pga duken som er tredd over dem under rotfyllingsseansen. Det går over når tennene får tilført fuktighet igjen fra munnhulen.

Ikke bruk bakepulver eller natron på tennene. Dersom de ikke har normal farge igjen i løpet av kort tid, ta heller kontakt med tannlegen som har behandlet deg så vedkommende får sett på tennene du mener er blitt hvite.

Tannlege Synnemor

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-16, 07:26   #6
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Utjevning av blekemiddel på tennene?

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Hva mener du egentlig nå? Har du påbegynt rotfylling og så har tenner blitt hvite eller har tannlegen bleket dem?? Rotfyllingsterapi skal ikke medføre blekede tenner, men tennene tørker noe ut og kan virke hvite pga duken som er tredd over dem under rotfyllingsseansen. Det går over når tennene får tilført fuktighet igjen fra munnhulen.

Ikke bruk bakepulver eller natron på tennene. Dersom de ikke har normal farge igjen i løpet av kort tid, ta heller kontakt med tannlegen som har behandlet deg så vedkommende får sett på tennene du mener er blitt hvite.

Tannlege Synnemor

Takk, når jeg våknet i dag var tennene tilbake til normalen, og jeg skjønte ingenting!

Jeg orket ikke teste bakepulver i går, hadde vært nok tannstyr på en dag syntes jeg, så jeg ventet, og det var jo bra ser jeg nå.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-16, 08:38   #7
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Utjevning av blekemiddel på tennene?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Takk, når jeg våknet i dag var tennene tilbake til normalen, og jeg skjønte ingenting!

Jeg orket ikke teste bakepulver i går, hadde vært nok tannstyr på en dag syntes jeg, så jeg ventet, og det var jo bra ser jeg nå.

Da er det uttørkingen som har gjort at tennene så så hvite ut, jeg tenkte meg at det var årsaken. Godt det ordnet seg!!

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no