Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva er den beste "billig-mascaraen"?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-07, 12:01   #21
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er den beste "billig-mascaraen"?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Maybelline sin standard (den sjokkrosa med limegrønn kork) er superbra og BILLIG. Men det er kanskje litt fordi det ikke er så veeeeeldig store mengder oppi den kanskje.

Billig, ja - men jeg synes den sverter veldig mye?
Etter en time eller så, ser jeg ut som om jeg har sovet med sminken på...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 12:07   #22
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er den beste "billig-mascaraen"?

Jeg har prøvd allt som er av dyre og billige merker og alltid endt opp med Lancome sin Definicils. Super og sitter bra. Alle andre smitter av. Men så lot jeg meg overtale av ei dame på Cubus om å kjøpe Max Factor sin masterpiece. Og den er virkelig suveren. Mine skjøre vipper blir fyldige og den sitter minst like godt som Definicils. Og den vaskes lett av etterpå.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 14:32   #23
Klatremus
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 144
Klatremus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva er den beste "billig-mascaraen"?

Max Factor sin masterpiece er god.

Klatremus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 16:31   #24
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den beste "billig-mascaraen"?

Bruker den blå til L'Oreal (Nestlé for dere fanatikere) både fordi jeg fortjener det OG fordi jeg fikk den anbefalt av Miss Norway (Selv om hun nå tydeligvis har skiftet smak uten å fortelle meg )

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no