Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Noen som har oppklippet, halvlangt hår som vil legge ut bilde?!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-07, 20:33   #1
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som har oppklippet, halvlangt hår som vil legge ut bilde?!

Spin-off fra "Blir du fornøyd hos frisøren" tråden.

Jeg blir som sagt ofte misfornøyd. Ihvertfall har det vært slik de siste årene.

Har alltid hatt halvlangt, oppklippet hår. Men nå blir jeg sjelden fornøyd med selve oppklippingen. Vil ikke at det skal være altfor oppklippet, og jeg synes det er fint når det er litt "chunky" oppklippet - ikke sånn heeelt jevnt&pent.

Noen modige sjeler med halvlangt, oppklippet hår som har lyst til å legge ut et bilde av seg selv?
Kanskje kan jeg bli inspirert til neste (fryktede) frisørbesøk?

:satser på at noen har drukket nok rødvin til å tørre:

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 22:05   #2
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har oppklippet, halvlangt hår som vil legge ut bilde?!

Mitt kvalifiserer nok mer til langt for tiden og ikke ser man håret skikkelig heller.

Hilsen PR-kåt Lenam.

__________________
Personality Goes a Long Way.


Sist redigert av Lenam : 09-08-11 kl 01:58.
Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 22:11   #3
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har oppklippet, halvlangt hår som vil legge ut bilde?!

Har hatt det mange ganger, men bilde vil jeg ikke legge ut. Rett og slett fordi jeg aldri blir fornøyd med klippen og alltid ender opp med å spare det langt igjen.

Følger med på tråden og håper på inspirasjon selv

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 22:12   #4
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har oppklippet, halvlangt hår som vil legge ut bilde?!

Alternativt kan du jo klippe det som Kikki.

<-----

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 08:18   #5
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har oppklippet, halvlangt hår som vil legge ut bilde?!

Så fin du er på håret, Lenam!

(...nesten like fin som Kikki....)

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 08:36   #6
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har oppklippet, halvlangt hår som vil legge ut bilde?!

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Mitt kvalifiserer nok mer til langt for tiden og ikke ser man håret skikkelig heller.

Hilsen PR-kåt Lenam.

Superfin! Både på håret, og i ansiktet. Veldig pene øyne.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 08:44   #7
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Noen som har oppklippet, halvlangt hår som vil legge ut bilde?!

Sånn ser jeg ut på håret og jeg er veldig fornøyd
Pleier alltid å angre etter en klipp, men denne gangen har jeg ikke gjort det.

Vennligst se bort fra at jeg drikker fra vinflaska...


Sist redigert av Ekkir : 02-10-07 kl 19:14.
Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no