Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Trenger nye parfymer

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-07, 10:05   #1
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.227
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Trenger nye parfymer

Jeg trenger nye parfymer.

En til hverdagsbruk, som vil si playgroups og kafégåing og hveldig hverdagslig, men vil ha en veldig lett parfyme allikevel.
En til litt finere hverdgsbruk, det vil si når jeg er på universitetet etc. Med andre ord, nok en lett parfyme.
Så trenger jeg en til kveldsbruk....

De jeg har brukt og liker er: Coco, Chance, Mademoiselle,- alle fra Chanel, det grønne eplet fra DKNY, den hvite Armani She, Sarah Jessica Parker Lovely. Liker friske og lette til dagbruk, (men ikke for mye sitrus) og litt tyngre, krydret til kveldsbruk. Liker ikke søte parfymer.

Tips, please?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 10:42   #2
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Trenger nye parfymer

Jeg er tro mot min Kenzo. Elsker den og den lukter bare bedre og bedre

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:22   #3
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger nye parfymer

Har du prøvd Oscar de la renta sin?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:26   #4
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger nye parfymer

Jeg synes at CKIN2U er ganske lett.
Og så kan jeg anbefale den lilla Armani Remix og Kenzo amour.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 12:19   #5
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.227
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger nye parfymer

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Har du prøvd Oscar de la renta sin?

Hvilken av de? Bilde? Har ikke luktet på O dl R siden tidlig på 90 tallet en gang.... kanskje verdt et nytt forsøk!

Kenzo, ja, de hadde jeg glemt! Det er jo en tidligere favoritt. Skal prøves, takk for forslag!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 12:25   #6
Solblomst
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Trenger nye parfymer

L`instant Magic fra Guerlain. Den er nydelig, lett, behagelig og mystisk.

  Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 16:34   #7
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger nye parfymer

Jeg vender stadig tilbake til Kenzo i ulike varianeter, D'ete er min store kjærlighet der. Nå har jeg kjøpt Lacoste sin sommerduft "Touch of spring" som er lett og frisk. Skal snart ut å reise, da blir det "Shower fresh" fra Clean.
Til vinter og fest er jeg glad i litt tyngre dufter, gjerne med krydder. Favoritten er Gucci au de parfum.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 17:04   #8
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger nye parfymer

Av de krydrede typene synes jeg at Gaultier 2 er veldig god.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no