Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Lar dere frisøren få frie tøyler?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-07, 18:16   #1
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lar dere frisøren få frie tøyler?

Det gjør jeg av og til. Elsker fornyelse.
Denne gangen ble det omtrent halve håret som fikk takke for seg. :gulp:
Merker dette er veldig uvant... men sikkert fint.

Pleier dere la de få litt frie tøyler eller har dere hatt samme sveis i årevis/sterke preferanser?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 18:17   #2
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.743
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Ja, eller jeg ber ihvertfall om råd, men synes ofte ikke jeg får så mange råd da...

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 18:18   #3
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Ingen frie tøyler.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 18:19   #4
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Frie tøyler. Det er både morsomt og dyrt

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 18:20   #5
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Er ikke dyrere å gi frie tøyler vel?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 18:21   #6
Tusta
Aktiv
 
Tusta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 265
Tusta er litt kul
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Det hender. Men nå holder jeg på å spare, så da får hun ikke mange frie tøyler. Men når jeg skal neste gang, så skal hun få frie tøyler angående farge.

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 18:25   #7
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Er ikke dyrere å gi frie tøyler vel?

Det kommer jo an på hva frisøren velger å gjøre det.

Noen ganger sier jeg; Gjør hva du vil, bare jeg blir fin, og det ikke kommer over X kr. Jeg har stort sett blitt fornøyd hittil, og dersom jeg ikke blir helt fornøyd, så tar det bare noen uker, så har det vokst litt igjen, så det blir ikke slik evig liksom.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 18:29   #8
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

NEI!

De får komme med tips, men JEG skal ha siste ord i saken, enten det gjelder farge eller klipp. Har brent meg på de frie tøylene et par ganger, og er skikkelig skeptisk.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 18:42   #9
Ivrig
På farten igjen
 
Ivrig sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 238
Ivrig er litt kul
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

En eneste gang har jeg gitt frie tøyler til frisøren, men sa klart fra at det måtte være noe som passet på kontor og til middager på fine restauranter. Noe litt nøytralt, men elegant.
Har litt brunlig hårfarge fra naturens side, men frisøren bleket alt håret mitt helt platina-blont, og farget deretter det innerste håret gulrot-farget, som om jeg hadde ettervekst. Jeg så virkelig ikke ut, og jeg trenger kanskje ikke si at jeg aldri mer gikk til denne frisøren.

Nei, det gjør jeg aldri igjen. Forslag må de gjerne komme med, og jeg er av den typen som stort sett alltid er fornøyd med resultatet. Men frie tøyler kommer jeg aldri til å gi noen igjen

__________________
En lykkelig hedonist og mamman til verdens beste gutt


Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 18:49   #10
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Njaa, jeg spør om tips, og som regel får hun det som hun vil. Men ikke alltid.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 19:06   #11
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Nei, ikke helt frie tøyler. Men ganske slakke.

Tar gjerne imot innspill og forslag fra frisøren, men vet også selv stort sett hvordan jeg vil ha det.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 19:08   #12
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Her gies det frie tøyler. Frisøren min kjenner meg, vet hvilken type jeg er, og hun klipper frisyrer som kler meg.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 19:37   #13
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Jeg har hatt samme frisyre (ørsmå variasjoner) siden... 1992.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 20:54   #14
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Det gjør jeg av og til. Elsker fornyelse.
Denne gangen ble det omtrent halve håret som fikk takke for seg. :gulp:
Merker dette er veldig uvant... men sikkert fint.

Pleier dere la de få litt frie tøyler eller har dere hatt samme sveis i årevis/sterke preferanser?

Ikke sitt der og skryt. Vil se!

  Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 20:56   #15
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Ja få sjå Pastill
Har frisørtime neste onsdag og lurar fælt på kva eg skal gjere.
Klippe det kortare eller ikkje. Har ganske langt.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 21:02   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Nei, hun får ikke frie tøyler. Jeg har en stil som jeg liker å opprettholde, og hvis ikke håret stemmer overens føler jeg meg fremmed og rar.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 21:08   #17
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Jeg har altfor langt hår til at jeg kan gi en frisør frie tøyler. Det har tatt meg så lang tid å få det så langt som det er nå, ikke faen om jeg risikerer å få det halvert pga en frisør som skal prøve noe nytt på meg.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 21:11   #18
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Før fikk alltid frisøren frie tøyler. Jeg har hatt mange rare frisyrer og farger.

Men VIPS! i en alder av 18 år fikk jeg krøller, og da er det liksom ikke så mye man kan gjøre med håret føler jeg. (Det er sikkert bare tull, men jeg føler det sånn). Så nå forteller jeg frisøren hva hun skal gjøre og hvilke farger/striper jeg skal ha, og så må hun gjøre det akkurat slik jeg sier.
Og jeg har slitt lenge med å finne noen som er flink til å klippe krøller. Men nå har jeg funnet ei. :gladogfornøyd:

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 21:20   #19
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Jepp, det får min frisør, så fremt jeg føøler meg trygg på henne. Jeg tar ikke håret mitt så forbaska alvorlig, og liker å eksperimentere litt. Det blir som regel mer eksperimentering med frisyrer, og ikke farger når lenger.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 21:22   #20
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.235
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Niks. Ikke nå. Da jeg hadde kort hår, derimot, var jeg mye tøffere.

:tøff i pysjamas:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no