Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hemorroidekrem under øynene?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-06, 19:41   #21
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Har vel å gjøre med at dette er legemidler og selges på apotek. Mekanistisk sett er det ingen grunn til å tro at dette ikke skulle virke. Bivirkninger er lett irritasjon og varmefølelse på applikasjonsstedet.

Godeste Jan Thomas sa at man kanskje ikke burde bruke det hver dag, men før man skal i et viktig møte og sånn, for å se litt freshere ut. Og så er det så effektivt at man formelig kan høre at posene trekker seg sammen, skvisj, mente han. Og da ble jeg jo nysgjerrig på om det virkelig er så effektivt som han skal ha det til.

Hadde jeg hatt en tube Alcos-Anal i skuffen så hadde jeg helt sikkert prøvd bare for å sjekke effekten. Men det er litt drøyt å gå til anskaffelse av hemmoroidekrem bare for å teste.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 19:45   #22
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av muskat, her.

Godeste Jan Thomas sa at man kanskje ikke burde bruke det hver dag, men før man skal i et viktig møte og sånn, for å se litt freshere ut. Og så er det så effektivt at man formelig kan høre at posene trekker seg sammen, skvisj, mente han. Og da ble jeg jo nysgjerrig på om det virkelig er så effektivt som han skal ha det til.

Hadde jeg hatt en tube Alcos-Anal i skuffen så hadde jeg helt sikkert prøvd bare for å sjekke effekten. Men det er litt drøyt å gå til anskaffelse av hemmoroidekrem bare for å teste.

Han vet nok hva han snakker om, om han er den jeg tror, mistenker jeg at han bruker det i hele ansiktet.

Er jo ikke dyre greier da, om man vil prøve det.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 19:53   #23
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Han vet nok hva han snakker om, om han er den jeg tror, mistenker jeg at han bruker det i hele ansiktet.

Du kan nok ha rett i det.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 20:06   #24
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard




Anne Kat snakker om Jan Thomas i Tatt av vinen, og viser dette bildet av han. Mener han må ha tatt et par-ti operasjoner Han er vel eh.. litt mimikkløs.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 20:56   #25
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Han vet nok hva han snakker om, om han er den jeg tror, mistenker jeg at han bruker det i hele ansiktet.

... han der bruker vel ikke Alcos Anal bare i ansiktet heller, tenker jeg.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 21:55   #26
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

... han der bruker vel ikke Alcos Anal bare i ansiktet heller, tenker jeg.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:21   #27
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

... han der bruker vel ikke Alcos Anal bare i ansiktet heller, tenker jeg.

Neppe!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:38   #28
Sparky
Mean Milk Machine
 
Sparky sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 217
Sparky er litt kul
Standard

Forundrer meg ikke om han bruker det både innvortes og utvortes. Smører det på brødskiven til frokost.

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:46   #29
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

hun som spilte i Miss Undercover , andra Bullock, brukte hermoridekrem i ansiktet i mange mnd før film innspilling for å få mere "barnerumpe hud"

hihi

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 09:40   #30
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nabojenta stiller villig opp som forsøkskanin! Skal gå til innkjøp så fort som mulig!!!






Men ingen våger å le av meg altså!!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 11:04   #31
Singha
Nybegynner
 
Singha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hønefoss
Innlegg: 21
Singha har et hav av muligheter foran seg
Standard

Detta var diskusjonen som fikk dagen min til å bli mindre rynkefri - mens jeg lo.

Gleder meg til rapport Nabojenta!
Dette kan jo bli starten på et nytt "bare-må-ha-det" produkt.

Singha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 11:24   #32
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av muskat, her.

Ja jeg ble litt sånn: når jeg hørte om det. Men hvorfor er det ekkelt? Fordi den egentlig skal være i rompa? Det er jo hemorroidene som er ekle og ikke kremen skulle jeg tro. Det går vel på at blodårene trekker seg sammen vil jeg tro.

Jeg vet ikke med hemoridekrem, men det finnes et produkt som heter "cleare eyes" og dette er dråper som får blodkarene i øynene til å trekke seg samme. Problemet er bare at det er greit å bruke en gang i "ny og ne", men hvis du bruker det jevnlig vil du få virkelige rødsprenge øyne! Aner ikke om dette gjelder for hemmoridekrem, men ...

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 12:51   #33
Singha
Nybegynner
 
Singha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hønefoss
Innlegg: 21
Singha har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg vet ikke med hemoridekrem, men det finnes et produkt som heter "cleare eyes" og dette er dråper som får blodkarene i øynene til å trekke seg samme. Problemet er bare at det er greit å bruke en gang i "ny og ne", men hvis du bruker det jevnlig vil du få virkelige rødsprenge øyne! Aner ikke om dette gjelder for hemmoridekrem, men ...


Fnis,
det hadde vært noe å våknet med en hemoride under øyet. Forhåpentligvis ville posen uansett være borte

Singha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 12:58   #34
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg vet ikke med hemoridekrem, men det finnes et produkt som heter "cleare eyes" og dette er dråper som får blodkarene i øynene til å trekke seg samme. Problemet er bare at det er greit å bruke en gang i "ny og ne", men hvis du bruker det jevnlig vil du få virkelige rødsprenge øyne! Aner ikke om dette gjelder for hemmoridekrem, men ...

Det er slikt jeg også stiller spørsmålstegn ved.
Å smøre krem som trekker sammen blodårene under øynene er sikkert effektivt på kort sikt, men hva gjør det med de blodårene på lang sikt?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 13:02   #35
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Nabojenta stiller villig opp som forsøkskanin! Skal gå til innkjøp så fort som mulig!!! Men ingen våger å le av meg altså!!!

Å en frivillig forsøkskanin! Venter i spenning på rapport.
Selvsagt er det ingen som skal le av deg. Men fnise litt kanskje...

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 13:28   #36
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det er slikt jeg også stiller spørsmålstegn ved.
Å smøre krem som trekker sammen blodårene under øynene er sikkert effektivt på kort sikt, men hva gjør det med de blodårene på lang sikt?

Godt poeng, sikkert derfor Jan Thomas sier man skal bruke det bare i ny og ne!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 20:22   #37
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Claire da

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no