Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Planleggingsdag i barnehagene, ansatte fri?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-11, 19:31   #361
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

JEG må ta fri uten lønn disse dagene! Fordi det er flere dager enn jeg har ferie i løpet av et år! Jeg forstår at det er "planleggingsdager" selv om det avspaseres...

Du skjønner det virkelig ikke? Det er IKKE slik at man har fri selv om man fysisk ikke er i barnehagen denne dagen. Man har da jobbet denne dagen inn, altså man har planlagt 2 kvelder eller en lørdag for å kunne la være å gjøre det akkurat den dagen som er oppsatt som planleggingsdag. Iallefall har det vært slik i de barnehagene jeg har jobbet i. Det er ikke snakk om at vi avspaserer eller har fri, det er snakk om at vi har jobbet inn en dag på et annet tidspunkt.

I de barnehagene jeg har jobbet, så har det aldri vært snakk om alle 5 dagene, men 1 maks 2 dager som blir jobbet inn. Så stort sett så er vi tilstede i barnehagen de dagene det er planleggingsdag.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 19:31   #362
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Hvilken praktisk betydning har det for deg om de har arbeidet inn eller planlegger på selve dagen? Stengt er den jo uansett, og fri må du jo ta uansett.

Kun prinsipp!

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 19:33   #363
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Men hvorfor ikke informere om at; "Vi avspaserer vi på planleggingsdagen, da vi allerede har jobbet inn dette"?
Det er det jeg ikke forstår! I stedet for å tro at "alle" faktisk er inneforstått med at slik er det...
For jeg er faktisk ikke den eneste, tro det eller ei.

Du er sikkert ikke den eneste. Vi har ikke pleid å holde det hemmelig at vi jobber inn planleggingsdager i de barnehagene jeg har jobbet i, men vi har heller ikke gått aktivt ut med informasjon. Jeg har forsåvidt aldri opplevd at foreldrene har reagert noe særlig på dette heller. Barnehagen ville jo vært stengt uansett.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 19:33   #364
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Kun prinsipp!

Hvilket prinsipp?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 19:36   #365
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Jeg mener faktisk å huske at det har stått på månedsplanen til barnehagen "de ansatte reiser på kurs med xx i helgen, håper vi får mye inspirasjon. Dette erstatter planleggingsdagen den xx.x som da blir fridag for de ansatte". Eller noe sånt. Det spiller ingen praktisk rolle, men det er faktisk greit å vite også.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 19:38   #366
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.



Nei, fordi det er feil. Ferien er i juli. Fire uker og en dag. Eller er det to? Ihvertfall får vi lønnskompensasjon fordi vi ikke har fem uker ferie.

Ja, ja, jeg linker under til det rette svaret. Les og bli klok. Eller ikke.
Det er forøvrig 1 dag.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 19:39   #367
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Du skjønner det virkelig ikke? Det er IKKE slik at man har fri selv om man fysisk ikke er i barnehagen denne dagen. Man har da jobbet denne dagen inn, altså man har planlagt 2 kvelder eller en lørdag for å kunne la være å gjøre det akkurat den dagen som er oppsatt som planleggingsdag. Iallefall har det vært slik i de barnehagene jeg har jobbet i. Det er ikke snakk om at vi avspaserer eller har fri, det er snakk om at vi har jobbet inn en dag på et annet tidspunkt.

I de barnehagene jeg har jobbet, så har det aldri vært snakk om alle 5 dagene, men 1 maks 2 dager som blir jobbet inn. Så stort sett så er vi tilstede i barnehagen de dagene det er planleggingsdag.

Men i alle dager da!
Jeg har forstått det!!!
Men i mitt hode er det ikke planleggingsdag den dagen det står på planen at det er planleggingsdag. For det er ingen som planlegger denne dagen, fordi det er gjort tidligere. Det heter da at en avspaserer! Om en gjør det den dagen det står på planen at det er planleggingsdag eller ikke, det er meg revnende likegyldig. Men hvorfor si at det er planleggingsdag? Det er jo ikke det, for den er allerede gjennomført, kvelder, helger eller netter for den del!
Som tidligere nevn; kall en spade for en spade!
Det gjøres i andre bedrifter?

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 19:43   #368
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Jeg tror ikke poenget er å holde det hemmelig akkurat. Det er da mange som sier at "personaler avspaserer" eller som svarer sant på forespørsel. Jeg hadde aldri kommet på å henge en lapp på døra om at "hvis du finner meg på kafé er det fordi jeg har jobbet dagen inn og avspaserer".

Forøvrig gjør vi det ikke sånn der jeg jobber. Vi får ikke lov.

Denne personen du irriterte deg over på FB, er du sikker på at hun ikke jobber redusert? Man reduserer planleggningsdager på lik linje med annet arbeid.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 20:02   #369
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Men hvorfor ikke informere om at; "Vi avspaserer vi på planleggingsdagen, da vi allerede har jobbet inn dette"

Jeg fatter virkelig ikke hvilken betydning det har for deg? Konsekvensen er jo uansett at du må være hjemme med barna.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 20:29   #370
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Lyspære

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg vil gjerne få understreke at jeg er helt enig med deg i dette. Det har utvilsomt skjedd en kraftig profesjonalisering i læreryrket de siste 20 årene, noe som heldigvs også har gjenspeilet seg i lærernes lønn. Og jeg vokste opp med lærermor, så jeg har ingen illusjoner om at dyktige lærere ikke må jobbe for føden.

...og jeg har en lørersøster og en lærervenninne og er også veldig klar over at dyktige lærere jobber mye, og mange nok også mer enn de får igjen, om en ser på time for time.

Så nei rine, jeg forsøker ikke å si at ikke lærere flest gjør jobben sin. Bare at de har en god ordning som mange andre nok misunner dem, siden det på ingen måte er unikt å jobbe mer enn enn ordinær arbeidsdag.

Og så ser jeg jo at enkelte lærere nok har litt fordommer om arbeidsinnsatsen til andre arbeidsgrupper også.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 20:39   #371
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg tror ikke poenget er å holde det hemmelig akkurat. Det er da mange som sier at "personaler avspaserer" eller som svarer sant på forespørsel. Jeg hadde aldri kommet på å henge en lapp på døra om at "hvis du finner meg på kafé er det fordi jeg har jobbet dagen inn og avspaserer".

Forøvrig gjør vi det ikke sånn der jeg jobber. Vi får ikke lov.

Denne personen du irriterte deg over på FB, er du sikker på at hun ikke jobber redusert? Man reduserer planleggningsdager på lik linje med annet arbeid.

Det er jeg helt sikker på ja! Hun har forrøvrig bare jobbet i barnehagen siden 3 januar, men har sikkert opparbeidet seg en dag avspasering allerede! (Og det er ikke lurt å ha henne på FB, da hun der framstår som alt annet enn en rollemodell for barn!)
For ordenes skyld; Jeg tviler ikke på at de ansatte har jobbet inn dette og sikkert mere til. Jeg er kjempe-glad for den jobben de gjør, og for at de ivaretar min sønn på en fantastisk måte.
Jeg bare lurte på hvorfor de kaller det planleggingsdag jeg...

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 20:40   #372
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Men hvorfor ikke informere om at; "Vi avspaserer vi på planleggingsdagen, da vi allerede har jobbet inn dette"?
Det er det jeg ikke forstår! I stedet for å tro at "alle" faktisk er inneforstått med at slik er det...
For jeg er faktisk ikke den eneste, tro det eller ei.

Det informerer de om hos oss. Og jeg synes det er helt i orden, all den tid de faktisk har jobbet inn denne tiden på forhånd. :skjønner ikke problemet:

Ang. det andre som diskuteres, og som Mindy sikter til over her - også jeg har lærervenner som synes de jobber veldig mye. Og de jobber mye altså, de gjør det. Kvelder og søndager osv. Men de jobber ikke mer enn de fleste andre, i hvert fall ikke mer enn de fleste jeg kjenner i min og mannens bransje, med noenlunde samme utdannelsesnivå.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 20:42   #373
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

En liten avsporing, men her hos oss er de nå en uting de har begynnt med. Det er at barne og ungdomsskolen har ulike planleggingsdager. Jeg har stort sett reddet meg inn på det. Som nyvalgt fau-representant er det en av de første sakene jeg kommer til å ta opp.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 20:43   #374
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Men i alle dager da!
Jeg har forstått det!!!
Men i mitt hode er det ikke planleggingsdag den dagen det står på planen at det er planleggingsdag. For det er ingen som planlegger denne dagen, fordi det er gjort tidligere. Det heter da at en avspaserer! Om en gjør det den dagen det står på planen at det er planleggingsdag eller ikke, det er meg revnende likegyldig. Men hvorfor si at det er planleggingsdag? Det er jo ikke det, for den er allerede gjennomført, kvelder, helger eller netter for den del!
Som tidligere nevn; kall en spade for en spade!
Det gjøres i andre bedrifter?

Fordi barnehagen er PÅLAGT å ha planleggingsdag, altså fra høyere hold, og valget om å jobbe det inn en kveld eller to er internt. Barnehagen MÅ altså ha planleggingsdagen nedskrevet i årsplanen slik at foreldre og andre kan forberede seg på det. Innarbeidingen kan like gjerne være avtalt en uke eller to i forveien.

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 20:44   #375
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Det er jeg helt sikker på ja! Hun har forrøvrig bare jobbet i barnehagen siden 3 januar, men har sikkert opparbeidet seg en dag avspasering allerede! (Og det er ikke lurt å ha henne på FB, da hun der framstår som alt annet enn en rollemodell for barn!)
For ordenes skyld; Jeg tviler ikke på at de ansatte har jobbet inn dette og sikkert mere til. Jeg er kjempe-glad for den jobben de gjør, og for at de ivaretar min sønn på en fantastisk måte.
Jeg bare lurte på hvorfor de kaller det planleggingsdag jeg...

Det spørs jo når de jobbet inn denne dagen det da. For dette er jo ikke avspasering slik jeg tenker avspasering.

Jeg er forøvrig glad for at jeg har som prinsipp at jeg ikke har foreldre som venner på facebook.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 20:46   #376
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Om du leser innleggene mine i denne tråden så sier jeg også at jeg er klar over at lærere sitter mange lange timer med ekstraarbeid. Poenget mitt er at mange andre gjør det samme, uten å få kompensert for ekstra arbeid, verken mht lønn eller avspaserig. Så lærere er priviligerte som har denne avtalen.

Hmmm... Når lærere snakker om at de gjør ekstraarbeid, så mener de jo den tiden utover det som er i den ubundne arbeidstiden, altså. Vi har 8,8 timers arbeidsdag. Ekstraarbeid er det vi jobber utover dette og som vi ikke får betalt for.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 20:47   #377
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Det er jeg helt sikker på ja! Hun har forrøvrig bare jobbet i barnehagen siden 3 januar, men har sikkert opparbeidet seg en dag avspasering allerede! (Og det er ikke lurt å ha henne på FB, da hun der framstår som alt annet enn en rollemodell for barn!)
For ordenes skyld; Jeg tviler ikke på at de ansatte har jobbet inn dette og sikkert mere til. Jeg er kjempe-glad for den jobben de gjør, og for at de ivaretar min sønn på en fantastisk måte.
Jeg bare lurte på hvorfor de kaller det planleggingsdag jeg...

Men hvor mye vet du egentlig om hvor mye hun kan ha jobbet? Mener du at det absolutt er en umulighet at hun kan ha jobbet inn denne dagen eller må ta den igjen senere? Hvordan vet du det?

Det går ellers fint an å slette venner fra FB igjen.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 20:51   #378
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Men hvor mye vet du egentlig om hvor mye hun kan ha jobbet? Mener du at det absolutt er en umulighet at hun kan ha jobbet inn denne dagen eller må ta den igjen senere? Hvordan vet du det?

Det går ellers fint an å slette venner fra FB igjen.

Jeg har da ikke uttalt meg om det?
Nå blir jo alt jeg sier tolket feil uansett så nå gir jeg meg! Noe jeg burde ha gjort for leeeenge siden.

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 20:54   #379
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Nå skal jeg svare fra barnehagens side. Man har 5 plandager i året, noe som stort sett er samkjørt med skole og SFO. Disse står i den kommunale skole- og barnehagekalenderen og kalles Planleggingsdager. Så bestemmer man internt i barnehagen at man reiser bort en helg og får skikkelig faglig påfyll en eller annen plass, uten å endre tittelen på selve Planleggingsdagen.

Det HI har opplevd med en mor på Facebook, bare forsterker min mening om at det er dumt å ha ansatte som venn. Eller motsatt, ansatte bør ikke ha foreldre som venn. Fordi enkelte ikke vet sitt eget og andres beste og legger ut dumme ting i statusfeltet.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 20:55   #380
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Jeg har da ikke uttalt meg om det?
Nå blir jo alt jeg sier tolket feil uansett så nå gir jeg meg! Noe jeg burde ha gjort for leeeenge siden.

Vel, du skriver at hun bare har jobbet der siden 3. januar og dermed "sikkert har opparbeidet seg..", i noe jeg tolket som ironi. Men da er det mulig jeg misforsto deg og da beklager jeg.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, planleggingsdag


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no