Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hjelp til Spiderman-kake

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-09, 10:06   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp til Spiderman-kake

Jeg skal bake en kake med Spiderman på til min venninnes sønn. Selskapet er i morgen. Det blir en langpannekake med dette fjeset på, tenkte jeg. Kan jeg ikke bare bruke vanlig melisglasur? Jeg tenkte å dekke kaken først med vanlig, helt hvit glasur, så lage bare det røde hodet med rødfarget melisglasur, så tegne opp resten med ufarget og sort glasur. Og så evt. legge noen plast-edderkopper (eller lage noen av lakris, men det tåler ikke sønnen, så ...) rundt på det hvite, der hodet ikke er.

Tror dere det går greit? Eller må jeg bruke noe annet enn melisglasur? Han tåler ikke egg og gluten så det må ikke være det i. Royal Icing utgår også siden det er egg i det. Og jeg orker ikke å dille med noe MMF.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 10:22   #2
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp til Spiderman-kake

Jeg synes du helt klart kan bruke melisglasur her. Det ville jeg gjort selv også.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 10:25   #3
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp til Spiderman-kake

Jeg ville brukt royal icing på det sorte som en "ramme", og fylt inn det røde og hvite med mer tyntflytende glasur som ikke blir hard

Edit: åja... tåler ikke egg... Mørk sjokolade (kan man farge sjokoladen sort forresten?) på det sorte, og fyll inn med rødt og hvitt i melisglasur

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 10:46   #4
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til Spiderman-kake

Jeg ville ha tegnet opp med eggefri "royal icing" så stiv at den er soft peak og så fylt i etterpå med rennende.

Eggefri "royal icing" får du om du blander i litt glyserol 3-4 tsk på 500 g melis sammen med sitronsaft, men kan også bruke lys sirup (det eneste er at den ikke blir helt hvit). Om du har noe vinstein/kremotartari så vil en liten kvart teskje med det i tillegg også gjøre den hardere.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 10:48   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til Spiderman-kake

Glyserol altså? Jeg får stikke innom apoteket i dag, håper de har. Kremortartari er vel også apotekvare, eller?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 10:51   #6
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til Spiderman-kake

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Glyserol altså? Jeg får stikke innom apoteket i dag, håper de har. Kremortartari er vel også apotekvare, eller?

Får glyserol og kremortartari på apoteket ja. Jeg kan se om jeg finner en link til en dame som hadde gjennomgått mange veganeroppskrifter på royal icing, og som har angitt smak, stivhet, seighet og slikt. Veldig nyttig for meg som liker å pynte kaker og cookies og som har eggeallergikermann. Skal se om jeg finner den jeg.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 10:58   #7
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til Spiderman-kake

Her er den linken, jeg synes den er veldig nyttig. Har ikke prøvd alle de forskjellige da.

http://hoppobumpo.blogspot.com/2008/...xperiment.html

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 11:41   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til Spiderman-kake

Flott, tusen takk.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 11:51   #9
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til Spiderman-kake

Må du ikke ha vanvittige mengder med konditorfarge om du ikke skal få rosa melis?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 12:02   #10
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til Spiderman-kake

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Må du ikke ha vanvittige mengder med konditorfarge om du ikke skal få rosa melis?

Ikke om man bruker wilton-farger, de er virkelig fargesterke.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 13:27   #11
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til Spiderman-kake

*noterer*

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 13:33   #12
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til Spiderman-kake

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Glyserol altså? Jeg får stikke innom apoteket i dag, håper de har. Kremortartari er vel også apotekvare, eller?


Her leste jeg krematoriet

Får vi se ferdig resultat?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 13:36   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til Spiderman-kake

Vi lagde en sånn kake med melisglasur. Dekket først kaken med sjokoladeglasur, og tegnet opp med melis. Vi brukte bare hvitt, rødt og blått. Det skle litt i hverandre så skulle jeg gjort det igjen ville jeg brukt tykk glasur av smeltet sjokolade og bittelitt smør til å tegne opp motivet, også dekket med farget glasur i mellom. Vi brukte cacasfarger som vi bare trengte bittelitt av for å få knallrødt, men de smakte helt grusomt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 16:57   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til Spiderman-kake

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Må du ikke ha vanvittige mengder med konditorfarge om du ikke skal få rosa melis?

Bruker ikke konditorfarge, men Wilton kakefarge. Har knallrød (og masse andre farger).

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Får vi se ferdig resultat?

Spørs om det blir pent. Men jeg har jo lagt ut noen av mine mislykkede prosjekter også, så jeg får vel tørre å legge ut dette og, hehe.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vi lagde en sånn kake med melisglasur. Dekket først kaken med sjokoladeglasur, og tegnet opp med melis. Vi brukte bare hvitt, rødt og blått. Det skle litt i hverandre så skulle jeg gjort det igjen ville jeg brukt tykk glasur av smeltet sjokolade og bittelitt smør til å tegne opp motivet, også dekket med farget glasur i mellom. Vi brukte cacasfarger som vi bare trengte bittelitt av for å få knallrødt, men de smakte helt grusomt.

Takk for tipset! Mannen er og handler nå, har bedt ham kjøpe en mørk kokesjokolade med seg så jeg kan smelte den og ha den i en sprøytepose. Men kan jeg sprute sjokolade over ren melisglasur, eller bør jeg ha sjokoladeglasur på kaken og så sprute over med ren smeltet sjokolade (og evt. litt smør) og så melis + glyserol inni? Tenkte egentlig å ha hvit bakgrunn, men brun går vel like fint det ... Eller? Nei jeg blir helt usikker her nå, hadde han bare ønsket seg fotballkake heller.
Jeg er en racer på kaker, men pynting er det verre med.

Ja, og så hadde det vel blitt finere om jeg først tegnet bare hodeomkretsen, så fylte hele hodet med rød melisglasur og SÅ tegnet inn edderkopp-mønsteret og øynene? Ser for meg at det blir et helsikes kliss om jeg skal prøve å fylle rød glasur inni alt det sorte ...

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 16:58   #15
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp til Spiderman-kake

Jeg vil se bilde. Du virker vanvittig flink til å bake, Iset.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 17:01   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til Spiderman-kake

Takk, men jeg er ikke noe særlig flink til å pynte kaker.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 17:54   #17
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp til Spiderman-kake

Jeg er sikker på at dette blir veldig bra vennen! Gleder meg til å se resultatet!

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 13:36   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til Spiderman-kake

Jeg må bare litt av kaken, den står i kjøleskapet og er halvferdig. Jeg brukte sjokolade til å tegne omriss og edderkopper, og skal snart dekke det røde hodet med linjer og øyne. Edderkoppene ser fader meg ut som flaggermus-aliens.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 13:51   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til Spiderman-kake

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men kan jeg sprute sjokolade over ren melisglasur, eller bør jeg ha sjokoladeglasur på kaken og så sprute over med ren smeltet sjokolade (og evt. litt smør) og så melis + glyserol inni? Tenkte egentlig å ha hvit bakgrunn, men brun går vel like fint det ... Eller?

Ja, og så hadde det vel blitt finere om jeg først tegnet bare hodeomkretsen, så fylte hele hodet med rød melisglasur og SÅ tegnet inn edderkopp-mønsteret og øynene? Ser for meg at det blir et helsikes kliss om jeg skal prøve å fylle rød glasur inni alt det sorte ...

Jeg tror begge deler går like fint!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Edderkoppene ser fader meg ut som flaggermus-aliens.

Jeg gleder meg til å se resultatet! Jeg er heller ikke spesielt god til å pynte kaker. Jeg har ofte bilder i hodet mitt av hvordan det skal se ut, og det jeg tror er fornuftige og enkle måter å få det til på, men det blir aldri helt slik.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 13:52   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til Spiderman-kake

Ja der sa du det! Bildene i hodet mitt har en lei tendens til å bli forvandlet til det ugjenkjennelige i RL. Men det skal nok se ut som en slags Spiderman hvertfall, tror femåringene blir fornøyde, og det er jo det viktigste.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no