Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Goretexjoggesko på tilbud?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-12, 23:09   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Goretexjoggesko på tilbud?

Begge barna trenger etterhvert lave gore tex joggesko (begge har halvhøye og klarer seg en stund). Noen som har sett noen tilbud noe sted?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 23:09   #2
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gore tex joggesko på tilbud?

xxl

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 23:11   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gore tex joggesko på tilbud?

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

xxl

Jeg var innom der forleden, mulig eldste kan ha str 35 som de hadde. De hadde ikke til yngste i hans str. Får ta turen igjen i morgen og se om de kan ha fått inn mer nå.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 03:05   #4
Verdande
Melkeku
 
Verdande sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 288
Verdande er litt kulVerdande er litt kulVerdande er litt kul
Standard

Sv: Gore tex joggesko på tilbud?

XXL pleier å ha tilbud på goretex-joggesko flere ganger hver vår, så om du ikke trenger dem med en gang, kan det lønne seg å vente litt.

__________________
Well-behaved women rarely make history.
2008 2011 2014
Verdande er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 21:22   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Goretexjoggesko på tilbud?

Jeg fant på XXL til 399,- til yngste og 499,- til eldste. Så ble det ogå et par timberland gore tex til 299,- til yngste. Da har begge barna nok joggesko i år tenker jeg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 21:23   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Goretexjoggesko på tilbud?

Europeisk hadde lave timberlandgoretex til 299 på amfi madla i dag.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 21:27   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Goretexjoggesko på tilbud?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Europeisk hadde lave timberlandgoretex til 299 på amfi madla i dag.

Sikkert noenlunde det samme jeg kjøpte.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 22:20   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Goretexjoggesko på tilbud?

Europeisk! Hekkans telefon. Eurosko.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 09:33   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Goretexjoggesko på tilbud?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Europeisk! Hekkans telefon. Eurosko.

Jeg så den og lot være å kommentere.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 09:35   #10
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Goretexjoggesko på tilbud?

Det skal være Barnas Dager på Skoringen neste uke. Da pleier de vel ha sånt? Jeg mener også de hadde Timberland på Obs.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 09:42   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Goretexjoggesko på tilbud?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det skal være Barnas Dager på Skoringen neste uke. Da pleier de vel ha sånt? Jeg mener også de hadde Timberland på Obs.

Ja, men jeg tror de sjeldent har Viking på tilbud i det tilbudet. Har ikke helt tid til å stå i kø på Skoringen heller tidlig på dagen liksom. Om jeg finner skoene billigere andre steder innen 30 dager får jeg differensen tilbake fra XXL, men jeg er sikker på at jeg ikke finner dem rimeligere. Viking koster 699 hos Skoby.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 22:24   #12
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Goretexjoggesko på tilbud?

Jeg husker med grøss og gru bomturen til Skoringen for å kjøpe vintersko. Jeg tror jeg står over tilbudene fra dem. Det var tomt første dagen.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 00:35   #13
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Goretexjoggesko på tilbud?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Europeisk! Hekkans telefon. Eurosko.

trodde det var en sko-kjede der du bor, stusset litt over navnet

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 14:20   #14
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Goretexjoggesko på tilbud?

Det er både Viking og Timberland goretex i tilbudet hos Skoringen. Jeg har aldri vært der på Barnas dager, for jeg har aldri sett mer enn max ett par sko jeg kunne tenkt meg. Og da er det liksom liten vits i "ta 2, betal for 1".

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no