Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilke regnvotter varer lenger enn en uke?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-12, 13:47   #21
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke regnvotter varer lenger enn en uke?

HH sine med fleece inni. De sitter kjempegodt på og tøtto elsker de!

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 13:01   #22
Trinity
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
Innlegg: 226
Trinity er litt kul
Standard

Sv: Hvilke regnvotter varer lenger enn en uke?

Nå har jeg kjøpt inn troll sine med ullfor. De kjennes kraftigere ut i gummien og hadde forsterkning i tommelvinkelen så vi får se om de holder litt lengre. Brukeren er ikke akkurat den som sitter og ser på at de andre graver og aker, nei, så ytterklær får skikkelig kjørt seg :-)

__________________
Snuppa -08
Trinity er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 10:13   #23
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Hvilke regnvotter varer lenger enn en uke?

Opprinnelig lagt inn av Trinity, her.

Nå har jeg kjøpt inn troll sine med ullfor. De kjennes kraftigere ut i gummien og hadde forsterkning i tommelvinkelen så vi får se om de holder litt lengre. Brukeren er ikke akkurat den som sitter og ser på at de andre graver og aker, nei, så ytterklær får skikkelig kjørt seg :-)

Vi hadde de i fjor, men likte de ikke, men det er jo smak og behag. Synes de er for stive og passet ikke hånden til minsten her, men da var han jo knapt fylt to år. Enklere med de som er eldre.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 10:22   #24
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke regnvotter varer lenger enn en uke?

Vi har klart oss uten regnvotter, aldri hatt i hus. Men i år har jeg kjøpt Vossatassar sine fordi jeg fant de på halv pris.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 10:30   #25
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke regnvotter varer lenger enn en uke?

Klissvåte ullvotter er IKKE varmt og godt ihvertfall. Fingrene blir rynkete, og det er en utrolig ekkel følelse som jeg husker godt fra barndommen.

Vi hadde noen regnvotter fra Helly Hansen som fungerte fint utenpå ullvotter, ellers brukte/bruker ungen mest vanntette votter fra Ticket to Heaven.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 10:30   #26
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke regnvotter varer lenger enn en uke?

Vi har Reima og de er bra.
Ellers ser jeg at Reflex sine holder godt, Troll sine har litt dårlig passform ser jeg på dine barna jeg har (jobber i bhg).

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 21:01   #27
Trinity
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
Innlegg: 226
Trinity er litt kul
Standard

Sv: Hvilke regnvotter varer lenger enn en uke?

Jeg gir opp! Kliss vått. Trollvottene også, men de er i allefall ikke blitt frynsete ennå, så ytterstoffet er nok mer slitesterkt. Snuppa likte dem godt for de blir ikke kalde selv om det blir vått, sier hun. Ja, ja. Etter noen sesonger nå tror jeg at vi har hatt alle merkene som er tilgjengelige i landet. Alt blir søkkvått, og det meste utslitt etter kort tid. Tror jeg slår meg til ro med at regnvotter ikke virker etter mine forventninger og aksepterer høyt forbruk av slike votter nå mens smeltesesongen står på. Om en måned er det snart vår , og da blir det deilig å finne fram joggesko og legge de tykkeste klærne unna.

__________________
Snuppa -08
Trinity er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no