Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Helgeaktiviteter?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-11, 18:26   #21
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Helgeaktiviteter?

I dag har vi faktisk vært på Smart Club. Men egentlig er vi glade i å gjøre unna handling før helgen, slik at vi har hele lørdagen fri til andre ting. Vi bor så og si i skogen, men bruker den ikke veldig mye, i hvert fall ikke om vinteren. Vi er i grunnen noen sturgriser alle tre, så en slik ertesuppetykktåke-dag som denne har vært, har vi begjærlig grepet sjansen til å kose oss inne. Ullungen og jeg hadde matiné og så Annie, og hun har sittet i timer og lekt med Sylvanian Families.

Våre beste lørdager er når vi tar t-banen til sentrum og spiser lang, sen lunsj på kafé/pub. Ellers i helgene går det mye i venne-/familiebesøk, avislesing, sløve rundt i pysj til langt på dag, og baking/matlaging. Og i sommerhalvåret er vi veldig glade i å ta med mat ut i skogen og spise der.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 18:34   #22
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Helgeaktiviteter?

I dag hadde vi først besøk av broren min og samboeren , etterpå tok jeg og poden turen til ei venninne som var alene med barna sine. Der spiste vi middag og koste oss.

I morgen skal vi på lunsj sammen med min mamma før vi tar turen til Oslo for å hente noe å så på tur til en bondegård.
Vi er mye ute hele året, godt for både store og små det.


Sist redigert av Chablis : 02-04-11 kl 19:09.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 18:46   #23
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Helgeaktiviteter?

Jeg er mye på tur, skiturer når det er snø og går på beina i sommerhalvåret. Liker best toppturer, - og helst skal de vare i mange, mange timer - men går likevel mest i lettkupert terreng da dette er lettest tilgjengelig. Har turvenner som ikke liker å bruke for mye kjøretid for å nå utgangspunktet. Er det is på vannet liker jeg å prøve meg litt på skøyter.

Er været for jævlig bruker jeg morgenen til å trene på treningsstudio, mye løping, ikke fullt så mye styrke. Trener som regel også før jeg drar ut på tur, er tidlig oppe og liker å være i aktivitet. Regnværsettermiddager koser vi oss gjerne inne med film, ofte gamle klassikere. Blir som regel også litt tid til lesing og strikking.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 18:58   #24
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Helgeaktiviteter?

Denne helgen er det fotballcup med begge ungene. Neste helg er det jobbehelg og ungene reiser til pappaen en tur. Så kommer påsken. Fremover mot sommeren ser jeg at jeg kan få sjangs å pakke ut camplet'en og kanskje prøve den på en kjekk campingplass. Vi har alltid noe å gjøre, går mye turer. På vinteren står vi mye på ski.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 19:07   #25
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Helgeaktiviteter?

Har bare sløvet i dag. Dvs mest innelek og sofa. Men prøver å komme oss ut hver dag i helgen. Så i dag har jenta og jeg løpt i søledammer, mens pappan har tatt bilder. I morgen skal vi i bursdag på ettermiddagen. Kanskje en tur i nabolaget før det.

Gleder meg til det blir bart i marka, da kan vi gå turer der istedet. Regner med det blir endel sykkelturer også. Ellers kan vi dra i svømmehallen, på biblioteket, museum, lekeplass eller gå på besøk.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 20:16   #26
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helgeaktiviteter?

Vi prøver å minst mulig planer i helgene.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 20:37   #27
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Helgeaktiviteter?

Vi vil gjerne ha minst mulig planer i helgene men stort sett er det et eller annet - i dag har vært en ganske vanlig lørdag:

15-åringen blekjørt avgårde til vaffelsteking og -salg klokka 8.30. Ungene i 9. trinn selger vafler hver lørdag - to og to sammen, og pengene går til Londontur for klassen.
Vi andre dro og handlet litt og til biblioteket - der brukte vi laaang tid.
Etterpå var det henting av storebror og hjem og spise grøt, så var vi ute et par timer og hoppet i søledammer før storebror ble kjørt til en kompis for overnattingsbesøk.

Til slutt i dag var det god mat, lørdagsgotteri og film, og nå er ungene lagt.
Mannen min & jeg har en roolig kveld. Deilig.

I morgen har vi ingen planer, men vi er ofte i svømmehallen på søndager eller på skogstur - får se litt på været før vi bestemmer oss for hva morgendagen skal bringe.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 20:43   #28
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Helgeaktiviteter?

I går hadde jeg to venninner og min enes barn på sleepover og jentekveld etter mine og hennes barn hadde sovnet. Mannen var på jobb tur. I dag har vi ikke gjort noe annet enn å tørke oppkast og vaske klær som har blitt spydd på siden lillegull har fått omgangsyken..

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 07:02   #29
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Helgeaktiviteter?

Jeg er aktiv hele året, og prøver å få med sønnen min på mye forskjellig.

Vinterstid med han er slalom og skøyter mest, ski går han mest på skolen.
Jeg går mye ski når han er hos pappan sin.

Bålturer har vi hele vinteren, ikke så aktivt men man er ute ihvertfall, og nå henter vi jo pinner og sånn for å holde bålet gående.

Sykle en tur, spille fotball, bare gå en tur på butikken om det har vært lite aktivitet (Vetle sitt trekkplaster er pante flasker for broren min og pappan min).

Ellers er det forskjellig hva man gjør i helgene.
Denne helgen har vi vært i Trondheim, da ble det mye trasking i byen - Vetle fikk sparkesykkel og var super aktiv med den hele dagen. Også badet vi på hotellet mye, så han fikk hoppet og lekt. Jeg trente i tillegg på hotellet.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 20:25   #30
MoV
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 107
MoV har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Helgeaktiviteter?

Sånt sett ingen spesielle planer denne helgen. Få ta det så det kommer. Mannen og sønnen vår skal gå å bade på søndag

MoV er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 20:33   #31
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Helgeaktiviteter?

Jeg og gutta koser oss med norske talenter (mor med fp ) mens maggiekyllingrester er i ovnen og papsen på vei hjem fra jobb,

Imorgen skal mannen i utdrikkningslag, så da har jeg og gutta tenkt oss å være med mine foreldre ut i huset til min bestemor, som døde for en stund siden, å rydde litt i alt som er der.
På ettermiddagen skal Knoll og Tott i bursdag, så da handler jeg og minsten litt.
Og når kvelden har senket seg og alle nøstene er i seng skal mor kose seg i sofaen, til mannen kommer sjanglende hjem

Søndag håper jeg mannen er i form til en gåtur til kjenna her, så vi kan trimme litt på vei til kjennahuset som er åpnet og selger vafler, ellers blir det vel litt opprydding ute

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 21:49   #32
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helgeaktiviteter?

Denne helgen skal mannen og jeg fikse i huset med lillesøster på slep, storebror er hos svigermor til imorgen kveld. Søndag blir det mer husfiksing og storebror skal i bursdag. Vi har nettopp flyttet, derfor mye å ordne. Til vanlig synes jeg helgene flyr til rolige morgener, inne- og utelek, treff med venner, prat og lek med naboer, storebror har kompiser på besøk og er en del i bursdag, vi treffer familie og vi prøver gå tur i skogen enten lørdag eller søndag. Det har vært litt dårlige med det siden lillesøster kom, men vi tar det opp igjen nå i vår.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no