Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-07, 22:49   #261
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Devold sitt er jo dritdyrt, om man nå skal henge seg opp i pris.

Ja men det er superkvalitet, og jeg skal bruke det til to - da blir det ikke så dyrt allikevel

  Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 23:20   #262
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av him, her.

I år har vi brukt 2500,- på vinterklær på to barn. Men det er et temmelig falskt regnestykke i og med at vi har fått en del klær hos svigerfamilien min (fantastiske folk!) og jeg kjøpte en del ullklær i fjor vinter på salg (krokofanten). + at vesla arver.

Ja, for det var virkelig ikke mye. Vi havnet på ganske mye mer her. Begge måtte ha nye dresser, og nye vintersko. Skoene ble billige, Kamik fra nettet. Dressene ble akk så dyre, TTH til begge to.

Vi kjøper også ullundertøy til begge jentene, men må i tillegg ha tynn bomull under så de ikke får utslett. Går greit det, men det er jo en ekstra utgift det også. Selv om ulla ikke har riktig den samme egenskapen som når den er rett på kroppen, har den helt klart en funksjon som lag nr to også.

Jeg ser jo at vi kunne vært langt mer økonomiske hvis vi tenkte litt fremover. Mye bra på salg mot våren osv Vi har nok vært alt for bortskjemte i og med at svigrinnen min drev barnetøysforretning. Vi har kunnet ønske oss absolutt alt av Reima og THH i gave til jul og bursdag, så det har holdt jentene med godt tøy. Nå er det ikke slik lenger, og vi har måtte ta et skritt ut i den virkelige verden

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no