Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #3

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-19, 09:54   #61
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.449
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grufftråden #3

Jeg drog så hardt i en kalv som satt fast i fødselskanalen i går at jeg har blåmerker på begge sider av håndflaten og er bortimot lam i høyre skulder.
Kua var kjøpt drektig og faren til kalven var kjent for å gi store kalver. Dobbelt irriterende.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 21-01-19, 10:01   #62
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grufftråden #3

Forkjølelsessår både på over- og underleppe har kommet over natta. Helt duckface

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 21-01-19, 14:25   #63
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Grufftråden #3

Info fra skolen på lapp i sekken. Hjelper meg fint lite når guttungen befinner seg hos x og jeg ikke aner om det er noe som haster eller ei.
Og nei, x informerer ikke. Vil tro han ikke vet at det er lapp i sekken engang. Og nei, jeg minner han ikke på det. Jeg øver på å ikke ta ansvar for hans ansvar.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 21-01-19, 14:32   #64
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Grufftråden #3

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Info fra skolen på lapp i sekken. Hjelper meg fint lite når guttungen befinner seg hos x og jeg ikke aner om det er noe som haster eller ei.
Og nei, x informerer ikke. Vil tro han ikke vet at det er lapp i sekken engang. Og nei, jeg minner han ikke på det. Jeg øver på å ikke ta ansvar for hans ansvar.

Kan du ikke bare ringe sønnen din og be ham sjekke sekken når han kommer hjem?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 21-01-19, 14:43   #65
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Grufftråden #3

Sendte melding på mobilskole og fikk svar ganske kjapt. Poenget er at jeg har sagt vi må ha info begge plasser. Arket kan jo ha blitt sett av x og tatt ut av sekken, han har registrert det og ikke sagt noe til meg.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 21-01-19, 16:13   #66
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grufftråden #3

Gutta dine er så store at de bør kunne ta litt ansvar for dette selv, vel? Min 08-modell må hvertfall gjøre det.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 21-01-19, 16:43   #67
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Grufftråden #3

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Gutta dine er så store at de bør kunne ta litt ansvar for dette selv, vel? Min 08-modell må hvertfall gjøre det.

Det angår jo ikke minsten siden han ikke skal være med. Dessuten er han svært lite villig til å innrømme han har noe i sekken enda vi vet han har. Det jobbes det med. Han skyr alt som må leses som pesten.
Og som sagt, kan være han har gitt arket til x og da tatt for gitt at faren informerer meg. Men det er det lite sannsynlig at x gjør.
Og siden de fikk arket i forrige uke og de ikke skal til meg før i neste uke så kunne det fort blitt for sent for min del.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 21-01-19, 17:11   #68
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grufftråden #3

Regjeringen.
Kjipe svar på blodprøver..

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 21-01-19, 17:49   #69
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Grufftråden #3

Millen.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 21-01-19, 23:56   #70
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grufftråden #3

Vond og trist beskjed om at ei jeg kjenner har mistet mannen sin, en ungdom har mistet faren sin. Brått, uventet og (som alltid, når sånt skjer) meningsløst.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 22-01-19, 12:33   #71
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.449
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grufftråden #3

Dumme, dumme armen som ikke blir bra.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 22-01-19, 17:49   #72
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grufftråden #3

Gruffer over jobbgreier.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 22-01-19, 19:16   #73
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 651
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Grufftråden #3

Byråkratgjeringen og mørkets fyrste. Seriøst - hvor er vi på vei?

P.K. er ikke aktiv  
Gammel 23-01-19, 18:42   #74
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grufftråden #3

Utakknemlige drittunger som bare vil ha og ha og ikke gjøre en dritt for det selv. Når vi må ordne og fikse for nevnte utakknemlig unge.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 24-01-19, 09:40   #75
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grufftråden #3

Ødelagt garasjeport. Takk og lov for gode naboer som kom til unnsetning og holdt den oppe slik at jeg fikk ut bilen.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 24-01-19, 09:46   #76
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Grufftråden #3

Gruffer over vinden som har dukket opp igjen og gjør at minus 6-7 grader ble helt ulidelig kaldt.

Gruffer også litt over at jeg må kjøre til nabobyen (5 mil hver vei på dårlige veier) to ganger denne helga. Det er høyst frivillig egentlig, men akkurat nå angrer jeg på at jeg tok på meg sekretariatet på brytestevnet til naboklubben.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 24-01-19, 10:01   #77
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Grufftråden #3

PostNord. Som kutta chatten angående en ødelagt pakke fordi hun tydeligvis ble sur. Gjør man sånn altså? Under kundeservice?

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 24-01-19, 10:38   #78
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Grufftråden #3

Gruffer over snikende forkjølelse som jeg ikke har tid til

Serena er ikke aktiv  
Gammel 24-01-19, 11:37   #79
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grufftråden #3

Formen som er god/ dårlig annenhver dag. Idag er en typisk dårlig dag.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 24-01-19, 11:53   #80
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grufftråden #3

Skikkelig drittdag på jobb. Bare surr og rør.

Elisabet er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no