Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor mange kaker?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-09, 20:30   #1
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.712
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Hvor mange kaker?

Da blir det bursdagsselskap for 4 snart 4-åringen og jeg lurer på hvor mye jeg må beregne. Hvis alle kommer blir det 10 barn, må regne med at ihvertfall et par av dem har med en forelder.

Det blir pølser først. Hvor mange kaker må jeg beregne, og hva pleier å gjøre suksess?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 20:33   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.503
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange kaker?

Det burde holde med en langpannesjokoladekake. Min erfaring er at de spiser ikke så himla mye kake, ett eller to stykker, før de må leke litt igjen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 20:33   #3
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange kaker?

:abonnerer:
Har ei som fyller seks og to som fyller fire veldig snart. ( )

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 20:33   #4
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange kaker?

En langpanne med sjokoladekake og evnt. en ROOM-gulrotkake til voksne.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 20:43   #5
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.231
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange kaker?

Jeg lagde for sikkerhets skyld to slags kaker til barneselskapet: en langpanne sjokoladekake og muffins i tillegg. Det holdt i massevis. Men jeg ble kjempepopulær på jobben dagen etter da jeg tok med restene.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 20:45   #6
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.712
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange kaker?

Det blir nok mer enn det. Elsker kaker. Hadde tenkt en marsipankake, en sjokoladekake, "appelsinbåtgelé" og frukt/marshmallowspyd. Føler det er noe som mangler, men i følge dere så høres det ut som om det er nok?

Fikk bare tips fra noen på jobb om at ungene spiser MYE. Min sønn klarte temmelig mye kake på 17.mai. Og da hadde han spist pølser, rømmegrøt og spekemat først.

Er livredd for å ha for lite.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 20:48   #7
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange kaker?

17 jenter på 6-7 år fortærte en halv langpanne sjokoladekake og 30 muffins etter pølser (ca en pølse hver). Det er ny rekord, har aldri gått så mye før. Min erfaring er at barna som regel er alt for oppgiret til å spise så mye i bursdag, det er ikke uvanlig at mine ber om mat etter at de har vært i bursdag hos noen, for å spise har de knapt rukket.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 20:52   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.503
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange kaker?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Det blir nok mer enn det. Elsker kaker. Hadde tenkt en marsipankake, en sjokoladekake, "appelsinbåtgelé" og frukt/marshmallowspyd. Føler det er noe som mangler, men i følge dere så høres det ut som om det er nok?

Jeg har aldri vært i nærheten av en slik mengde kaker i noen barnebursdag. Jeg ville tro det er mer enn nok. Men det er jo greit å ha litt forskjellig altså, det er jo ikke alle som liker alt. Sønnen min liker f. eks. verken marshmallows, gele eller marispan.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 20:57   #9
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange kaker?

Pleier lage sjokoladelangpanne (pose) og gele her. Er som regel med en med cøliaki og en med egg-allergi, og da løser det seg for dem Og det er alltid mer enn nok igjen...

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 21:04   #10
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.712
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange kaker?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har aldri vært i nærheten av en slik mengde kaker i noen barnebursdag. Jeg ville tro det er mer enn nok. Men det er jo greit å ha litt forskjellig altså, det er jo ikke alle som liker alt. Sønnen min liker f. eks. verken marshmallows, gele eller marispan.

Ja det er litt derfor også. Slik at alle får noe de liker.
Men da høres det ut som det holder. Deilig, for jeg har enda et selskap å lage til + barnehagen.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no