Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Er det synd på dem?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-11, 23:12   #41
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det synd på dem?

Det er på ingen måte greit å utlevere brukerlister (dersom disse inneholder identifiserende opplysninger/bilder), uansett hvilket forum det er snakk om.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 23:14   #42
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det synd på dem?

Njo, har forsåvidt lite å gjøre i dag, men det er ikke poenget.
Jeg aksepterer gjerne både at du mente det noe mer nyansert enn jeg tolket det, og at vi er uenige, men det hindrer meg ikke i å ville forklare hvorfor jeg skrev som jeg gjorde, og hvordan jeg oppfattet deg.

God jul!

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 23:59   #43
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det synd på dem?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det var øyensynlig flere tolkningsmåter enn den du har, og jeg syns du leser meg som fanden leser bibelen. Når jeg nå flere ganger har forklart hva jeg faktisk mente, tror du at du kan godta at det var det jeg mente, eller har du lite å gjøre idag? Og hva angår bruken av flertall, så regner jeg med at dette gjelder flere enn ham, selv om det ikke gjelder alle.

Han sier selv han har gått bak ryggen på sin kone, så da er det vel ikke så mye tvil om at han faktisk har gjort det. Han vet også at hun ikke ville ha likt det han gjorde, ettersom han frykter for ekteskapet sitt. Den eneste grunnen til at han slettet profilen sin var fordi han var redd for å bli avslørt. Det gjør ham til en utro gris i mine øyne. Det står deg fritt å mene noe annet.

Misfortod deg jeg også da, og jeg syntes ikke det er så rart. Griser i flertall tilsier jo at du snakker om flere enn han ene i artikkelen og det er vel greit å påpeke når du mener du mistolkes så veldig? Tror ikke det var ment som så veldig mye mer enn det.

Blir jo fullstendig fjernt å antyde at SL har svin på skogen selv fordi du ikke føler deg forstått riktig. Jøye meg!

Et minutt til julaften nå! God jul!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-11, 00:04   #44
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.300
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det synd på dem?

Poenget, Joika, var å gjøre det samme som han gjorde mot meg - tillegge ham meninger. Og hvis hensikten var å påpeke at griser er flertall og ikke entall, så fins det endel andre, mer hensiktsmessige måter å gjøre det på. Men drit og dra. God jul, kverulanter.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-11, 00:07   #45
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.300
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det synd på dem?

Her er juletreet mitt, forresten.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg juletre.JPG (45,8 KB, 31 visninger)
__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-11, 00:08   #46
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.300
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det synd på dem?

Det må være noe galt med juletrefoten.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-11, 01:56   #47
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det synd på dem?

Næsj det er ikke synd på dem, de har valgt å bli medlemmer helt selv, og burde hatt litt mer kritisk sans.
Når det er sagt så liker jeg ikke gapestokker heller, så offentlig uthenging kunne de nok blitt spart for, skjønt, kanskje det vil være høyere terskel for å melde seg inn på slike steder hvis det blir en oppvask.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-11, 05:30   #48
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det synd på dem?

Å kjøpe sex er ulovlig. Jeg har minimalt med sympati for de som bryter loven og kjøper sex, men ettersom vi har både politi og domstoler i dette landet som har evolvert til noe litt mer avansert enn gapestokk synes jeg det er greit å bruke dem.

Å bli hengt ut fordi man har vært kåt og chattet om sex med andre, det synes jeg er hinsides latterlig. Helt uavhengig av sivilstatus.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-11, 06:58   #49
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er det synd på dem?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det må være noe galt med juletrefoten.

Jepp. Treet står bortover istedenfor oppover. Den foten der kan du klage på.

  Svar med sitat
Gammel 24-12-11, 07:01   #50
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er det synd på dem?

Forøvrig kan man gjerne bringe temaet så nærme som det bør være før man vurderer hva som er riktig. Etter all sannsynlighet er det flere på fp med en mann eller en far, eller kanskje en mor for den delen, som kjøper sex. Jeg har en kunde(...) midt i horestrøket i Oslo og de som kjører rundt der på natta er veldig vanlige familiemenn. Så man kan tenke på om det er kult å være en pårørende selv her. Jeg tenker de fleste vil mene nei.

Ansvaret er fortsatt på den som velger å ikke være konform, men konsekvensen av dette rammer knallhardt de rundt.

  Svar med sitat
Gammel 24-12-11, 10:14   #51
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det synd på dem?

Jeg velger å redigere meg selv litt. Jeg synes ikke synd på de som er registrert, og som får dette offentliggjort. Derimot synes jeg synd på familiene, ektefellene og barna deres.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 00:32   #52
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det synd på dem?

Jeg håper, håper, håper at de som har drevet siden får en real smekk på lanken. Jeg syns det er fair å tjene penger på internetten (selv i en gråsone som denne - det må jo være praktisk for jentene også), men da må man jobbe med sikkerheten.

Vet ikke hvordan det er nå, men ETTER at brukernavn, telefonnumre og passord var lekket, så var siden åpen og man kunne logge seg inn med andres brukernavn og passord. Sånn skal det ikke være, syns jeg.

( jeg ferska forresten en kjæreste i å være regget seg på en liknende side, og hevnen var søt. Kåte folk blir DUST på internett. "Vil du at nettleseren skal huske dette passordet" ... øh, så det var ikke så vanskelig å komme inn. Etter at jeg hadde ringt og skreket til ham og pakket tingene hans i plastsekker og satt utenfor huset, logget jeg meg på og gjorde noen små endringer på profilen hans det var deilig, infam moro. Det tok en stund før han var inne i varmen igjen, for å si det sånn.)

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 01:30   #53
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det synd på dem?

Dette nettstedet drev også chattesider. En del brukere vil jeg anta kun har deltatt der.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 20:19   #54
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det synd på dem?

For noen var det kanskje nygjerrighet, chat-delen eller kanskje tips om at det var noen kjente som lå inne med profil som gjorde at de registrerte seg. Jeg vil faktisk anta at det er en ganske liten andel av dem som er på listen som faktisk har kjøpt seksuelle tjenester...

Men nå fikk hackerene, ifølge dem selv, også med seg chat-logger, bildebase og meldinger. Disse har ikke blitt lagt offentlig - foreløpig...

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 23:26   #55
MaxMillie
Fullverdig medlem
 
MaxMillie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 37
MaxMillie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er det synd på dem?

Jeg syntes det er leit..det er mye viktigere at barna til de som står på denne lista blir skjermet for dette enn at kona finner ut av det. Men det er min mening!

MaxMillie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 06:37   #56
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det synd på dem?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Å kjøpe sex er ulovlig. Jeg har minimalt med sympati for de som bryter loven og kjøper sex, men ettersom vi har både politi og domstoler i dette landet som har evolvert til noe litt mer avansert enn gapestokk synes jeg det er greit å bruke dem.

Å bli hengt ut fordi man har vært kåt og chattet om sex med andre, det synes jeg er hinsides latterlig. Helt uavhengig av sivilstatus.

Enig i alt dette.
Om man er gift eller ikke, har vel lite med saken å gjøre.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no