Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

NSB - følger med i tiden. Eller?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-16, 16:55   #21
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NSB - følger med i tiden. Eller?

På min reklame står det Kafé. Og eg orker verkeleg ikkje hisse meg opp. Hadde eg ikkje vore her inne, så hadde eg ikkje reagert, er eg redd...

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-16, 17:02   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NSB - følger med i tiden. Eller?

toget står det kafè.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-16, 17:06   #23
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NSB - følger med i tiden. Eller?

Ja, se det. DET er lavmål.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-16, 17:25   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NSB - følger med i tiden. Eller?

Men litt kvinnediskriminering, det er pyttsan?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-16, 17:57   #25
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.495
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: NSB - følger med i tiden. Eller?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, de er ikke de eneste. Et litt sånn haha-fokus syns jeg er greit. Å fremlegge det som om man ikke kan fri på andre dager, og at man derimot bør benytte sjansen på skuddårsdagen er jo noe annet. Sammen med fremstillingen om at menn egentlig ikke vil, men denne dagen slipper de ikke unna er jo beyond teit.

Joda, jeg er selvsagt enig i det. Men jeg tror faktisk at flertallet i befolkningen ikke reagerer, men bare humrer litt.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-16, 17:57   #26
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.807
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NSB - følger med i tiden. Eller?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men litt kvinnediskriminering, det er pyttsan?

Vi blir da mer oppbrakte over feilstavelser kan du skjønne!

(Og jeg er ikke sikker på hvordan oppbrakt staves, så kanskje dette ble skikkelig teit. )

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-16, 18:11   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NSB - følger med i tiden. Eller?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Joda, jeg er selvsagt enig i det. Men jeg tror faktisk at flertallet i befolkningen ikke reagerer, men bare humrer litt.

De har heldigvis fått mange kritiske kommentarer på YouTube og Twitter. Og heldigvis er det sånn at selv om flertallet ikke reagerer, så er det slik at man ikke bør si i fra.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-16, 18:16   #28
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NSB - følger med i tiden. Eller?

Den reklamen var bare hinsides dårlig.
Jeg lo av makkverket rett og slett.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-16, 18:16   #29
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.495
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: NSB - følger med i tiden. Eller?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

De har heldigvis fått mange kritiske kommentarer på YouTube og Twitter. Og heldigvis er det sånn at selv om flertallet ikke reagerer, så er det slik at man ikke bør si i fra.

Ja, og det er jeg enig i.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-16, 21:14   #30
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: NSB - følger med i tiden. Eller?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg fridde for øvrig 1. juli, og det fungerte fint, det altså. :fortsatt gift:

Og jeg fridde til mann etter at jeg våknet opp etter katastrofen snitte med turbo i 2003 å vi har 10 års bryllupsdag til sommeren.Så alle dager funker fint

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no