Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Terror i Belgia

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-16, 00:02   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Terror i Belgia

Det frister ikke å dra på ferie til storby i sommer. Har heldigvis ikke bestilt noe, så vi får se hva det blir til.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-16, 00:08   #22
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Terror i Belgia

Jeg skal til to storbyer de nærmeste ukene. Jeg har ikke planer om å avlyse. Den tøffe i meg reiser som planlagt. Den pysete i meg vil sikre at livsforsikring er i orden.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-16, 09:08   #23
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Terror i Belgia

Det er tross alt ekstremt liten sjanse for at man kommer bort i noe slikt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-16, 11:38   #24
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Terror i Belgia

Ja, veldig liten sjanse.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-16, 15:17   #25
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Terror i Belgia

Man tenker jo ikke motsatt vei så ofte. Jeg var på er europeisk møte der flere fra andre deler av Europa uttrykte sin uro for å reise til Oslo og Stockholm på grunn av det som skjedde 22. juli samt urolighetene som har vært i Stockholm. Det er vel ikkr mange av oss som er urolige for det.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-16, 16:06   #26
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Terror i Belgia

Ja, sjansen for at en selv skal havne i noe sånt og at det skjer igjen, er nok ikke stor. Samtidig så viser det seg jo akkurat i Belgia at politiet og myndighetene ikke har gjort jobben sin godt nok siden det viser seg å være samme nettverk som gjorde dette i Paris, og flere av gjerningsmennene har vært kjente fremmedkrigere. Vi får håpe de klarer å sprenge denne gruppen nå.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-16, 16:26   #27
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Terror i Belgia

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Det er tross alt ekstremt liten sjanse for at man kommer bort i noe slikt.

Det er det, men jeg tenker at det ikke er særlig hyggelig å dra på ferie når man ser politi med masse bevæpning osv. Da velger jeg heller andre reisemål.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-16, 17:55   #28
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Terror i Belgia

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Man tenker jo ikke motsatt vei så ofte. Jeg var på er europeisk møte der flere fra andre deler av Europa uttrykte sin uro for å reise til Oslo og Stockholm på grunn av det som skjedde 22. juli samt urolighetene som har vært i Stockholm. Det er vel ikkr mange av oss som er urolige for det.

Jeg er ikke veldig bekymret for det nå, men jeg var på reisefot like etter 22 juli og da fristet ikke Oslo veldig. Det tok litt tid før jeg opplevde at hendelsesforløp var klart og man var sikre på at han ikke hadde medsammensvorne.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-16, 18:20   #29
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Terror i Belgia

Mens jeg som bor i Oslo ikke kunne komme meg fort nok hjem til byen min da jeg fikk høre om terroren mens jeg var på ferie på et trygt, idyllisk småsted.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-16, 18:24   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Terror i Belgia

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Mens jeg som bor i Oslo ikke kunne komme meg fort nok hjem til byen min da jeg fikk høre om terroren mens jeg var på ferie på et trygt, idyllisk småsted.

Ja, sånn kjente jeg det også. Jeg var jo i Oslo da det skjedde, og kjente lufttrykket fra bomben. Vi reiste til Sverige tre dager senere og rent følelsesmessig ville jeg helst være i Oslo og ta vare på byen min. Ble det ikke avklart dagen etter angrepet at Breivik opererte alene?

Men jeg skjønner jo at det er anderledes når man ikke bor her, ikke kjenner bydelene, områdene og ansiktene som danner byen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-16, 18:28   #31
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Terror i Belgia

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Mens jeg som bor i Oslo ikke kunne komme meg fort nok hjem til byen min da jeg fikk høre om terroren mens jeg var på ferie på et trygt, idyllisk småsted.

Joda om man bor der, men jeg er i grunnen ganske fornøyd med at jeg ikke bruker påskeferien i Brüssel nå. Oversikten er der ikke ennå og arrestasjonene pågår. Dagene etter 22 juli visste vi også svært lite og det virket lite fristende å være turist i Oslo da. Det er noe helt annet om man skal hjem til huset sitt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no