Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhånd?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-12, 00:56   #21
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhånd?

Mannen fikk tur til Göteborg med Robbie Williams konsert som bursdagsgave, han måtte få gaven noen dager før siden konserten var på selve dagen hans. Det hyggelige var også at flere vennepar møtte oss «tilfeldig» i Göteborg. En gave han satte veldig pris på og ikke glemmer.
Det var bare en oval weekend, så kun 2 dager fri fra jobb, det gikk greit. Juli og skoleferie.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 10:29   #22
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.785
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhånd?

Ja, mannen fikk tur til København en gang av meg. Jeg hadde ordnet flybilletter og barnevakt ikke hotell. Minuset var at barnvakten glemte det og dro til Syden da. Endret billettene og vi dro senere.

Jeg har også fått en slik gave, det var nå i år i 40-årsgave fra mannen.
Han hadde ordnet, flybilletter, hotell, barnevakt og fri fra jobben for oss begge. Ja, han fikk stjerne i boka da, jeg ble skikkelig overrasket. Dette var til Paris.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 10:57   #23
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhånd?

Jeg har gjort det, men det var ingen veldig lang tur. Vi var fire dager i Venezia, og jeg ringte til min manns sjef og fortalte at jeg hadde kjøpt tur til oss i forbindelse med mannens 30-års dag. Det var ingen problemer med å få fri. Han fikk billettene to uker før vi skulle reise (julaften...)

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 11:06   #24
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.810
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhånd?

Mannen fikk fotballtur til Manchester United til 30-års dagen sin. Da ordner jeg med kompiser som skulle være med, broren, min far og hans far. Fly, hotell og billetter var fikset. Han fikk gaven noen mnd før han skulle dra, så han ordnet selv fri den ene dagen han trengte fri fra jobb.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 11:51   #25
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhånd?

Mannen min fikk Scotland-tur i bursdagsgave for noen år siden. Trengte ikke tenke på barnevakt fordi jeg ble igjen hjemme og han reiste med bestekompisen. Snakket med sjefen hans på forhånd for å ordne med fri.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 12:01   #26
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.502
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhånd?

Jepp, mannen fikk tur til Scotland for å se en Rugbykamp. Jeg mailet sjefen hans og ba om en dag fri, fikset barnevakt (foreldrene mine) og la alt til rette. Han var veldig fornøyd.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 12:15   #27
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhånd?

Ja. Da mannen ble 30 (og broren 35), arrangerte jeg og svigerinnen min fotballtur til England på dem. Nå endte det opp med at de dro rett fra en 14 dagers lang familieferie i fellesskap og rett dit, men vi var begge på hver vår kant i direkte kontakt med våre respektives arbeidsplasser og forsikret oss om at det var greit ifht. jobb, vi booket billetter og hotel ++. Endte opp med at gutta, dagen før vi allikevel skulle fly hjem fra USA, fikk beskjed om at når vi kom til Amsterdam så skulle de ikke bli med videre hjem til Norge. Det var utrolig morsomt! Men vi sa altså fra dagen før, slik at de fikk anledning til å pakke det de trengte for tre netter i en håndbagasje og dermed ikke måtte ha med seg alt det andre. Slo an som bare det!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 12:33   #28
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.620
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhånd?

Jepp. Han fikk tur til London inkl fotballkamp med meg til jul et år. Da var det såpass lenge til at han hadde ikke noe problemer med å få fri. Han hadde (og har) en veldig fleksibel jobb så veldig greit. Han fikk også tur i førtiårsgave fra sin bror og kompiser og da sjekket de bare med meg om datoen passet. Om jeg skulle overrasket sånn at "nå drar vi!" så måtte jeg ha sendt mail til sjefen hans. Jeg elsker å gi bort sånne gaver og hadde også elsket å få. Mannen fikk i oppgave å arrangere bryllupsreise så jeg fikk ikke vite hvor vi skulle før selve bryllupsdagen. Da hadde han ordnet med reise, hoteller, billetter og alt. Stas!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 12:45   #29
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhånd?

Jeg har veldig lyst til å finne på noe slikt. Hm. Kanskje til 40-årsdagen? Bare 4 år igjen.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 12:51   #30
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhånd?

Eg helde på å gjere det as we speak. Har fått det også en gong, men moroa blei litt broken av mi nysgjerrighet som sjekka flytider og kva fly som gjekk direkte til utlandet herifrå den dagen.

Eg elske overraskelsar og drøyme enda om å bli henta på kontoret en fredag formiddag, få et glass champagne i handa og beskjed om å ta med pass.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 13:12   #31
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.843
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhånd?

Ja, det har jeg. Til Praha.
jeg ringte jobben hans og ordnet med fri.
Nå klarte ikke jeg helt og holde på hemmeligheten, så han fikk vite det en ukes tid før.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no