Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nå har Nøstebarn lagt ut bilder av nye varer

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-10, 23:18   #1
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har Nøstebarn lagt ut bilder av nye varer

Og jeg må si jeg likte disse:



Og denne:

Men jeg kommer til å savne den bodyen i orasje og røde striper, så jeg skal se om de har sånne igjen her i byen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 23:31   #2
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nå har nøstebarn lagt ut bilder av nye varer...

Najs! Da blir det litt ullshopping her og.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 23:41   #3
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nå har nøstebarn lagt ut bilder av nye varer...

Jammen godt at mannen min jobber en del overtid for tiden.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 23:50   #4
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nå har Nøstebarn lagt ut bilder av nye varer

Masse fint!
Må vente på lønning jeg, så må jeg vel investere i litt ull til vinteren.

LIkte så godt sparkebuksen i ull/silke jeg. Egner det seg på vinterstid eller bør man gå for ullfrottè da?
Det er jo snakk om innebruk med strømpis under.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 17:22   #5
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nå har Nøstebarn lagt ut bilder av nye varer

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Masse fint!
Må vente på lønning jeg, så må jeg vel investere i litt ull til vinteren.

LIkte så godt sparkebuksen i ull/silke jeg. Egner det seg på vinterstid eller bør man gå for ullfrottè da?
Det er jo snakk om innebruk med strømpis under.

Jeg kjøpte ull/silke sparkebuksa (uten føtter)den kom i dag. Kjøpte den nye grønnfargen som er sååå fin ! Myk, elastisk og skikkelig deilig. Blir det veldig kaldt utover kan han evt. ha en strømis under tenker jeg, men det blir neppe nødvendig. Heller et lag utenpå som kan tas av inne.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 17:39   #6
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nå har Nøstebarn lagt ut bilder av nye varer

Jeg har kjøpt den lilla joggebuksa med striper og trøye til, samt noe i grønt. *fortrenger handel*

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 11:18   #7
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nå har Nøstebarn lagt ut bilder av nye varer

Jeg har handlet ull joggebukse, longs og trøye i det grønne til mellomste. Minsta har fått hel ulldress i lyng fargen. *henter lommeboka til mannen*

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 11:19   #8
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå har Nøstebarn lagt ut bilder av nye varer

Jeg skal tusle nedom butikken om litt. Bare så utrolig kjipt at det er vått i lufta utenfor her når yr påstår det er sol bak sky.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 11:24   #9
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå har Nøstebarn lagt ut bilder av nye varer

Jeg lurer på om jeg skal ta med en bestemor eller to på Nøstebarn neste helg. Man kan jo alltids ønske til jul, men da er jo vinteren godt i gang her i barteland.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 11:44   #10
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå har Nøstebarn lagt ut bilder av nye varer

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg lurer på om jeg skal ta med en bestemor eller to på Nøstebarn neste helg. Man kan jo alltids ønske til jul, men da er jo vinteren godt i gang her i barteland.

Vi har brukt ull i 2 uker allerede. Nærmere bestemt siden vi kom hjem fra ferie. På minstemann altså, de to store har ikke begynt ennå bortsett fra på heldags skogtur i regnvær.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 12:00   #11
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nå har Nøstebarn lagt ut bilder av nye varer

Kan jo bidra med mitt kjøp (som ikkje er nye varer da, men dog).

Til mor:


Til Poden og Snuppa


Og så har eg lyst på ullribb-bukser til ungane, men tok meg ikkje råd til det...

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 12:26   #12
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.998
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nå har Nøstebarn lagt ut bilder av nye varer

Jeg har kjøpt litt.

Ullfleecepysj med fot, lyngfarget body i ull/silke, ullfrottesparkebukse i lilla, ullfrottedress i lilla med lyngfargede detaljer, stripete body i ull (lillarosa/hvit), ull/silkesparkebukse (lyng), duskelue i fleece (lyng), samt to par sokker.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no