Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-14, 15:03   #41
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har kommet med konkret hotellforslag.

Det har du jo! Og jeg har oversett det!

Søtt og rustikt! Jeg likte spesielt telefonopphenget her:

Og lampen!


Men jeg finner ikke pris- og bookinginformasjon?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 15:08   #42
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Du må sende en e-post for å få informasjon og bestille. Men det var ikke veldig dyrt. Og fordelen er at det er ekstremt sentralt. Vi bodde også der i januar og vi tok ikke metro en eneste gang, vi kunne gå til alt.

Jeg er litt usikker på om jeg hadde likt å bo der med barn. Det var definitivt rom som bare var beregnet til å sove i, og om man da må være på hotellet om kvelden med barn som legger seg tidligere enn en selv så var det ikke noe særlig å gjøre. Og så var det ikke frokost, du må ut og finne kafeer. Men det var masse gode frokostkafeer rundt, så noe stort problem var det ikke. Et pluss at den ligger over den veldig fine bokbutikken Shakespeare and Company med den hyggeligste lille barnedelen jeg noensinne har vært i. Komplett med en sofa der man kunne krype opp for å lese.

Og så må jeg anbefale en tur på Ile-Saint Louis (?) (den andre øyen enn der Notre Dame er). Fantastiske gater med små butikker og kafeer. Selv en ikke-shopper liker seg der vil jeg tro.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 15:10   #43
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Lurer litt på om det jeg syns er rustikt blir "gammelt" for lille-frøkna...

Sånn sett er leilighet kanskje bedre?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 15:16   #44
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Som sagt. Det var helt greit for to voksne. Vårt rom hadde fin beliggenhet, vi kunne til og med se Notre Dame, men det var mye enklere enn det rommet du har bilde av der. Jeg ville ikke valgt å bo der med barn. Men det er min vurdering.

Paris er en dyr hotellby. Jeg har vært der mye som ung student og bodd på mange veldig dårlige hoteller.

Jeg foretrekker leilighet når jeg reiser med barn, fordi man får litt mer plass og mulighet til å ordne seg litt selv og gleden av å gå på matmarkeder.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 15:27   #45
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Hotellrommene i Paris er stortsett knøttsmå (alternativt veldig dyre). Leilighet høres lurt ut.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 21:29   #46
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har kommet med konkret hotellforslag.

Jeg og

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 22:00   #47
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg og

Og jeg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-14, 22:17   #48
Penelope
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 473
Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Fin tråd Vi vurderer også Paris - litt senere i høst. Lurer på om 3 netter blir altfor kort. Er det da verd det med en tur til Euro Disneyland? Barna er 12 og 9.

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 00:01   #49
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Jeg har brukt denne tråden så masse nå når vi planlegger Paristur, reiser i morgen med de to eldste! Jeg har aldri vært i Paris!! Gleder meg veldig. Hadde fransk i fem år på ungdomskolen og videregående, jeg husker mye og det er gøy!

Vi skal på båttur på Seinen, spise is på denne øyen, gå på citee des enfants, og mye annet håper jeg.

Vi skal bo på Hotel Mercure montmatre.

Blir det tur på dere Polyanna?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 02:04   #50
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Hun får vite det i morgen!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 06:19   #51
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Ungene mine var 6 og 10 år når vi besøkte Paris, de elsket Versailles Palasset, Invalidedomen og Notre Dame. Lei en golfbil på Versailles palasset og kjør på oppdagelsesferd i hagen. Veldig hyggelig.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-14, 19:43   #52
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Hvordan går planleggingen, Poly? Hvilket hotell landet dere på? Vi tenker på en tur med Poden i vinterferien (på grunn av denne her), så da ble denne tråden relevant igjen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-14, 22:43   #53
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Vi skal bo i leiligheten Blå tipset om, og nå som jenta har fått lest Den (u)nyttige guiden til Paris så har hun en masse ideer, men vi har ikke detaljene klare.

Hun ble veldig, veldig glad, og vi gleder oss masse!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-14, 12:44   #54
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Så gøy. Da håper jeg at dere kommer til å trives.

Når er det dere reiser? Vi skal jo snart til Paris vi og, kanskje jeg skal skaffe den boken så lillesøster kan få planlegge litt.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-14, 00:51   #55
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Uke 40.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-14, 01:09   #56
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Åh, og is på Berthillon! Ligger på Ile St.Louis, mener jeg.

Ja! Det har jeg også gjort!

Om hun liker film og dere skal lade opp til turen, må dere selvsagt se "Le fabuleux destin d'Amélie Poulain" og så dra til Montmartre og kjenne igjen steder fra filmen! Kombiner det med en tur til Sacré-Cæur og Salvador Dali-museet som ligger på toppen av Montmarte. Det er en veldig overkommelig gåtur. På Montmarte har de forresten en av de gjenlevende metrostasjonene i Art Nouveau-stil. De er liten severdighet også, synes jeg.

For mor anbefaler jeg også "Paris, je t'aime" som forberedelsesfilm. Litt usikker på om den egner seg for barn, mine er jo så små enda.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-14, 01:13   #57
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Er ikke Amelie-filmen for de litt eldre, tro?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-14, 01:15   #58
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Si hei hvis dere ser oss på gaten.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-14, 01:23   #59
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Er ikke Amelie-filmen for de litt eldre, tro?

Kanskje det? Hun har kanskje ikke så stort utbytte av den?

Jeg har alltid sett den i samme klasse som f.eks. "Cinema Paradiso", som jeg selv så som barn og elsket/elsker (og griner like mye av hver gang). En film som er sebar i alle aldre.
Min eldste har sett starten på "...Amelie" og lo godt. Jeg oversatte underveis. Han husker det enda, særlig han som klipper huller i plantene sine, selv om det er noen år siden.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-14, 10:29   #60
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris med barn - anbefalinger hotell og aktiviteter?

Dere kan jo se Hugo. Stasjonen filmen foregår på finnes ikke lenger, men den gir veldig parisisk stemning. Vi leide leilighet rett over den stasjonen faktisk, det vil si, den nybyggede. Hiawata syns det var veldig stas.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no