Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Om en uke drar vi til London for første gang!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-07, 10:22   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Om en uke drar vi til London for første gang!

Og jeg jakter på tips om hva vi MÅ ha med, og hva som ikke er vits å sjekke ut. Vi drar med ett vennepar, barne blir hjemme Det er første helga jeg og sambo har alene på tur siden våren 2001...

SÅ: Vi lurer på hvor det er koselig å spise middag, spesielt tenker vi på lørdagskvelden. Vi må kanskje reservere bord?? Skal være der fredag-mandag. Flyet hjem mandag går seint på kvelden, vi bør kanskje sjekke ut av hotellet tidlig på dag, og heller sette bagasjen på oppbevaringsstasjon eller noe slikt? Det må nå finnes noe ala OsloS der og??

Det dumme er at vi ikek har fått bill til musical enda.... Vi finner rett og slett ikke ledige bill på nett ....

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 10:40   #2
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om en uke drar vi til London for første gang!

Angående bagasjen har de aller fleste hoteller tilbud om oppbevaring etter at dere har sjekket ut. Dere er sannsynligvis nødt til å sjekke ut før 11 eller 12.

Ellers var jeg nettopp i London, men med barn, så jeg tror ikke jeg har noen relevante anbefalinger.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 11:09   #3
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Om en uke drar vi til London for første gang!

Bare ha på gode sko, for London betyr masse gåing. Fortvil ikkje over at du ikkje har fått tak i musical bill.det får du kjøpt samme dag her: http://www.officiallondontheatre.co....eicestersquare

Møt opp når det åpner,og det er ingen problem å få tak i billett til forestilling samme dag. Vi var der eit par timar etter det åpna og fekk supre bill.til en forestilling samme kveld. Var masse å velge i, og til halv pris!!( Ikkje alle musicalane er nedsatt,men dei fleste)

Bagg.får du oppbevare på hotellet. Dei har egne baggasje rom!

Håper du får en knall god tur!

  Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 11:22   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om en uke drar vi til London for første gang!

God tur - håper dere storkoser dere!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 15:19   #5
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om en uke drar vi til London for første gang!

Heldige dere! Det kommer sikkert til å bli veldig koselig, dog altfor lite tid.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 15:59   #6
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.841
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om en uke drar vi til London for første gang!

Det blir nok bra

London er en flott by!! Jeg har også erfart at det ikke er noe problem å få tak i musical billetter samme dag.

Vi skal til London om tre uker, på en liten helgetur. Gleder meg

God tur!!

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 16:06   #7
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om en uke drar vi til London for første gang!

Kos dere! London er full av gode restauranter. Jeg syntes det var litt gøy å spise på Jamie Olivers Fifteen, og maten var veldig god.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 17:52   #8
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om en uke drar vi til London for første gang!

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Kos dere! London er full av gode restauranter. Jeg syntes det var litt gøy å spise på Jamie Olivers Fifteen, og maten var veldig god.

Underskriver dette!

Vi fikk billetter til Mamma Mia samme kvelden det gikk. Utrolig nydelig musical!

Ha en riktig god tur og kos dere masse!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 18:41   #9
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om en uke drar vi til London for første gang!

Spander på dere en skikkelig A-Z, den lille er bra nok. London uten god kartbok blir uoversiktlig. Ta gjerne buss heller enn undergrunnen om dere har tid, så blir en ikke så desorientert.

Jeg "så" ikke hvordan ting hang sammen før jeg selv kjørte bil i byen. Du går ned i et hull og kommer opp et annet sted. Ganske forvirrende.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 15:18   #10
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om en uke drar vi til London for første gang!

Takk for gode innspill! I dag var jeg på www.yr.no og sjekket været, og det ser ut til at vi får strålende sol fredag, søndag og mandag, og skyer lørdag. Det er jo bare helt perfekt!!


Takk for tips om musical bill! Det skal vi jammen teste ut! Det samme gjelder jamie-mat

Kjenner jeg begynner å bli reisesyk! Drar fredag

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 15:19   #11
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om en uke drar vi til London for første gang!

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Takk for gode innspill! I dag var jeg på www.yr.no og sjekket været, og det ser ut til at vi får strålende sol fredag, søndag og mandag, og skyer lørdag. Det er jo bare helt perfekt!!


Takk for tips om musical bill! Det skal vi jammen teste ut! Det samme gjelder jamie-mat

Kjenner jeg begynner å bli reisesyk! Drar fredag

God tur! Ta dere en tur til Camden.
*missunnelig*

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no