Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-21, 13:01   #181
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg kjøper nesten utelukkende brukt, hvis jeg kjøper noe i det hele tatt. Fikk tak i veldig fint brukt gamasjer tidligere i vinter, det var et kupp!

Har også solgt unna litt som minste har vokst fra.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 13:08   #182
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Datteren handler mest på Tise. Guttungen har vinterjakke fra Finn. Og har kjøpt et spisebord på Finn. Må ser jeg etter skrivepult. Kunne nok ha vært enda flinkere.

Har solgt en del på Finn også.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 14:42   #183
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.837
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg selger og kjøper på Finn, Tise, kjøp og salg sider på Facebook, samt litt her på FP.
Vi overtok mine besteforeldres hus for 12-13 år siden. Brukes som hytte.
Omtrent alt av møbler og inventar er kjøpt på bruktbutikker og auksjoner på nettet.
En del fulgte huset, det setter jeg veldig stor pris på.
Har kjøpt mange gamle skatter til huset, utrolig gøy.
Gir bort en del, stort sett til gjenbruksbutikk i nærheten, men også litt via Facebook.
Veldig greit det blir hentet på døra.


Sist redigert av Tilde : 07-03-21 kl 15:02.
Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 14:49   #184
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Gir for det meste bort, stort sett til bruktbutikk, men av og til på finn. Glad i å få bort ting. Hvor kommer alt fra?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 15:14   #185
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Overfloden her i huset kommer hovedsakelig fra min far, samleren, og fra de shoppeglade slektningene i UK.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 17:55   #186
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Størsteparten av kidsas gamingpc-er er kjøpt brukt. Skjermer, kabinett, diverse kort etc. Noe er kjøpt nytt, samt at noe er arv fra mine brødre som har bygd disse pc-ene.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 18:04   #187
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Nå straks skal jeg gjennomføre et bra bytte. Jeg gir en nydelig, men sliten gammel speilkommode til en som skal gi den kjærlighet og nytt og bedre liv. Jeg får en enhjørningkakeutstikker.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 18:08   #188
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.732
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg ga bort et par skisko her om dagen.

Idag har jeg fått mammas gamle lystett gardiner til å ha i stuen, hun trengte de ikke. Vi slapp å kjøpe noe.

Jeg prøver å gi bort/ selge på lokal Facebook gruppe og innimellom her. Synes bare det er så tungvint med å legge inn bilder her kontra på Facebook... ( eller så er jeg bare klønete).

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 18:14   #189
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg ga bort et par skisko her om dagen.

Idag har jeg fått mammas gamle lystett gardiner til å ha i stuen, hun trengte de ikke. Vi slapp å kjøpe noe.

Jeg prøver å gi bort/ selge på lokal Facebook gruppe og innimellom her. Synes bare det er så tungvint med å legge inn bilder her kontra på Facebook... ( eller så er jeg bare klønete).

Det er lett å laste opp bilder her hvis du bare komprimerer de med en app som LitPhoto for eksempel.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 18:15   #190
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Trenger ikke så mye, men prøver å bli kvitt en del. Men syns det er vanskelig. Mange som er interessert, men så stopper det der.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 18:34   #191
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Det er lett å laste opp bilder her hvis du bare komprimerer de med en app som LitPhoto for eksempel.

På telefonen min (Samsung etellerannet) får jeg komprimert dem i galleriet, så ikke sikkert det er nødvendig med app engang.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 18:34   #192
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg har jo byttet ut hele garderoben siste året. Kun noen få plagg er kjøpt nye (truser, bh’er osv seffer’n) resten er arvet eller kjøpt på Finn eller Tise.
Og alle mine fravokste (frakrympede) klær ble gitt til en lokal hjelpegruppe. Klær i stor str (Xl er ikke stort) er mangelvare der.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-21, 07:42   #193
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg kjøpte meg "ny" skalljakke på tise her om dagen, og den passet perfekt. I tillegg har jeg solgt slalåmski- og sko x 2 + 2 jakker i helga. Har oppdaget tise, og er redd jeg kommer til å handle mer enn jeg selger. Syns det enkleste er å hive i disse containerne som står rundt omkring.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-21, 07:47   #194
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Inspirert av denne tråden har jeg byttet bort en del fravokste gutteklær på en lokal bytteside. Jeg kjøper en del brukt av større ting, sportsutstyr og møbler og eldstemann har fått to jakker fra Tise.

Vi har kjøpt oss leilighet på fjellet, så planen er å kjøpe mest brukt til den, så til høsten må jeg step it up.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-21, 08:04   #195
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Trenger ikke så mye, men prøver å bli kvitt en del. Men syns det er vanskelig. Mange som er interessert, men så stopper det der.

Sett ned prisen litt og se om det hjelper?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-21, 08:05   #196
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Inspirert av denne tråden har jeg byttet bort en del fravokste gutteklær på en lokal bytteside. Jeg kjøper en del brukt av større ting, sportsutstyr og møbler og eldstemann har fått to jakker fra Tise.

Vi har kjøpt oss leilighet på fjellet, så planen er å kjøpe mest brukt til den, så til høsten må jeg step it up.

Spennende, gratulerer! Det kan godt hende du kan klare å få mye til den på finn, gratis.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-21, 21:32   #197
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Spennende, gratulerer! Det kan godt hende du kan klare å få mye til den på finn, gratis.

Takk! Leiligheten er helt ny, så vi overtar i desember og planen er å begynne å samle de store tingene fra i oktober ca. Og jeg har sett det er mye som gis bort også, men da må man være ganske rask på labben for å hente.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-21, 21:46   #198
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Sett ned prisen litt og se om det hjelper?

Det som selges er praktisk talt til gi bort pris.

Så spennende, Martis. Gratulerer!

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-03-21, 22:26   #199
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Har solgt de rareste ting på Finn, det siste var en suppekjele som kjøperen ville ha tilsendt, og det fikk hen. Har solgt av garnlageret, et par nye sko med lappen på som barnet fikk av bestemor men som ikke falt i smak (får ikke byttet når man ikke har eska), og har kjøpt diverse småmøbler og sengekappe til seng.

Har endel annonser gående som er mer for spesielt interesserte, men vi bare beholder det om det ikke oppnår prisen. Har et par møbler som skal legges ut når jeg får tid til å følge opp, er litt mye på tapetet, de neste dagene.

Har også gitt bort endel i lokal byttegruppe. Orker ikke bytte i en kjøttdeig og det der, sier bare pay it forward.

Hvis vi skal ha noe, prøver jeg å sjekke Finn først.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-21, 21:38   #200
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Inspirert av denne tråden har jeg byttet bort en del fravokste gutteklær på en lokal bytteside. Jeg kjøper en del brukt av større ting, sportsutstyr og møbler og eldstemann har fått to jakker fra Tise.

Vi har kjøpt oss leilighet på fjellet, så planen er å kjøpe mest brukt til den, så til høsten må jeg step it up.

Så bra!

Jeg har bedrevet utstrakt bytting, salg og har også gitt bort ting i det siste. Den nyeste anskaffelsen er noen festlige bluetoothhøytalere. De ser ut som lavalamper og skifter farge, og skal ikke stå i stua for å si det sånn. Men barna blir nok begeistret tipper jeg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no