Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-08, 12:25   #81
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Jeg er veldig nysgjerrig på glitter, kjenner jeg.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 12:28   #82
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Haha, jeg har ikke tattoveringer over hele meg og kjører full on rockabillystil, altså. Og ikke tofarget hår. Nå lenger. Jeg føler meg temmelig streit, men liker inspirasjon fra 40, 50, og 60-tallet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 12:32   #83
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg er veldig nysgjerrig på glitter, kjenner jeg.

Hun er ei skikkelig fin og kul dame!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 12:45   #84
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Haha, jeg har ikke tattoveringer over hele meg og kjører full on rockabillystil, altså. Og ikke tofarget hår. Nå lenger. Jeg føler meg temmelig streit, men liker inspirasjon fra 40, 50, og 60-tallet.

Det trodde jeg ikke heller.

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Hun er ei skikkelig fin og kul dame!

Nettopp. Det inntrykket får man. Så da blir jeg pittelitt nysgjerrig.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 12:56   #85
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

:mystisk:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 00:51   #86
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Fransk flette, er det det samme som kinaflette?

Hvis det er det så kan jeg lære deg, Marikken. Det er veldig enkelt å gjøre på seg selv. Jeg gjør det stadig. Veldig kjekt hvis jeg vil ha bort håret litt, uten å få sånn strikkmerke på håret.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 08:04   #87
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Hvis det er det så kan jeg lære deg, Marikken. Det er veldig enkelt å gjøre på seg selv. Jeg gjør det stadig. Veldig kjekt hvis jeg vil ha bort håret litt, uten å få sånn strikkmerke på håret.

Ja, gjerne det! Jeg klarer ikke å gjøre det på meg selv. Onsdag?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 10:34   #88
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Ja, gjerne det! Jeg klarer ikke å gjøre det på meg selv. Onsdag?


Jepp. Onsdag blir bra.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no