Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Guttesveis

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-10, 20:03   #21
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Guttesveis

-------


Sist redigert av Patsy : 25-10-12 kl 21:06.
Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 20:14   #22
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Guttesveis

Ikke alle er like glade for å få stjelt båndbredden sin med hotlinking, nei.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 20:17   #23
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Guttesveis



Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 20:18   #24
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Guttesveis

Jeg vet ialle fall at min sønn hadde gått amok for å få se ut som Torres på håret. Heldigvis har han ikke hår til det.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 20:23   #25
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Guttesveis

Et vel omtrent sånn sveis som "alle" har fortiden? til og med Rhiana http://maalinkristiansen.blogg.no/12...ot_or_not.html
Er det ikke undercut det heter da?
Feks: http://beaeks.blogg.no/1267720003_cutcutundercut.html Ikke den fineste klippen jeg har sett akkuarat her , men noe sånt...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 21:19   #26
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Guttesveis

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Et vel omtrent sånn sveis som "alle" har fortiden? til og med Rhiana http://maalinkristiansen.blogg.no/12...ot_or_not.html
Er det ikke undercut det heter da?
Feks: http://beaeks.blogg.no/1267720003_cutcutundercut.html Ikke den fineste klippen jeg har sett akkuarat her , men noe sånt...

Noe sånt. Dette er jo snakk om til en 8-åring, så jeg tror det må være kortere oppå. Men, nå har jeg i alle fall et par navn på herligheten.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 21:48   #27
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Guttesveis

Her var det mange tips å fange opp ja

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 21:50   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Guttesveis

Bestemmer dere hårsveis på skolebarn? Min sønn på 5 får bestemme slikt selv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 21:54   #29
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Guttesveis

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Bestemmer dere hårsveis på skolebarn? Min sønn på 5 får bestemme slikt selv.

Å, nei. Han vil ha det slikt selv. Han har i lang tid prøvd å forklare meg hvordan han vil ha det, uten at jeg helt har skjønt det. Da jeg viste han bilde av noen av sveisene over, sa han at det var slik han ville ha det.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 21:55   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Guttesveis

Aha, da skjønner jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 22:01   #31
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Guttesveis

Men, det kan hende 3-åringen også får en slik sveis om han klarer å sitte i ro. Ellers så får han bare være langhåret.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 22:04   #32
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Guttesveis

Gutten min (10 år) har langt hår til skuldrene. Dritkult synes jeg (og han). Han har litt krøll i håret.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 22:29   #33
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Guttesveis

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Gutten min (10 år) har langt hår til skuldrene. Dritkult synes jeg (og han). Han har litt krøll i håret.

Nå synes sånn sveis er stilig, det syntes jeg ikke før. Men, jeg har svelget et par hårete kameler etter at eldstemann begynte å fortelle hva han ønsket. Nå har han nesten hår til skuldrene av type rimelig stritt. Nå synes jeg det er greit. Den verste perioden var da håret vokste seg forbi ørene,- DA hadde jeg lyst å sende han til frisøren.

Lillebroren er 3 år og han ble klippet sist sommer, og har hår langt nedenfor ørene. Hans hår er 100% krøllfritt Han hatet hårklipping, så vi lot det bare gro. Nå er han nesten ett år gamlere og vi skal prøve frisøren på nytt.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no