Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvordan få inn oppvaskmaskin på et gammelt kjøkken?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-07, 10:49   #21
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan få inn oppvaskmaskin på et gammelt kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Et liv uten oppvaskmaskin ville ha vært et helvete!

Alt går dersom det ikke finnes alternativer.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 10:52   #22
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan få inn oppvaskmaskin på et gammelt kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Alt går dersom det ikke finnes alternativer.

Noen venner av meg hadde ikke plass på kjøkkenet, så de plasserte oppvaskmaskinen på badet Så alt går, og det finnes alternativer!!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 10:55   #23
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan få inn oppvaskmaskin på et gammelt kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Noen venner av meg hadde ikke plass på kjøkkenet, så de plasserte oppvaskmaskinen på badet Så alt går, og det finnes alternativer!!

Djeez! :shock:

Men det tar faktisk ikke mer enn maks 20 min å vaske opp for tre personer, har jeg funnet ut. Såpass tid greier jeg å oppdrive. Men har jeg gjester eller fest blir det plast- eller papir. :miljøsvin:

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 12:16   #24
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan få inn oppvaskmaskin på et gammelt kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Noen venner av meg hadde ikke plass på kjøkkenet, så de plasserte oppvaskmaskinen på badet Så alt går, og det finnes alternativer!!


Jeg hadde plassert en vaskemaskin på kjøkkenet heller enn en oppvaskmaskin på badet hvis jeg bare hadde hatt plass til en av delene.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 20:32   #25
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan få inn oppvaskmaskin på et gammelt kjøkken?

Jeg jobber 120 % for tida og vi har et ganske lite kjøkken.
Så da får jeg heller være en veiking!

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 20:36   #26
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan få inn oppvaskmaskin på et gammelt kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Oppvaskmaskin er for veikinger.

Så glad jeg er for at vi har oppvaskmaskin, liker å være veiking og slippe å vaske opp for hånd.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 20:37   #27
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan få inn oppvaskmaskin på et gammelt kjøkken?

:surmuler:

Jadda jadda. Rub it in.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 21:14   #28
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få inn oppvaskmaskin på et gammelt kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Alt går dersom det ikke finnes alternativer.

Aldri!

Da må det fikses andre alternativer!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 21:18   #29
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan få inn oppvaskmaskin på et gammelt kjøkken?

Tror ikke vi hadde vært gift i dag om det ikke var for oppvaskmaskinen. Det var det første vi kjøpte da vi ble samboere. Da "jukset" vi også til en løsning og hadde den ved siden av kjøkkeninnredningen på den ene kortveggen. Alt går med laaange rør og slanger.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 21:46   #30
Alan
Hypokonder
 
Alan sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 104
Alan er litt kul
Standard

Sv: Hvordan få inn oppvaskmaskin på et gammelt kjøkken?

Det var et ryddig kjøkken det, Gremli!!!
Hva har skjedd? En hvit tornado? Men så bra det blir med oppvaskmaskin! Jippi!

__________________
Hilsen Alan ('70), mamma til Fredrik ('01) og Andreas ('03)
Alan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 18:20   #31
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan få inn oppvaskmaskin på et gammelt kjøkken?

Alan, bildet er fra i fjor vinter, da foreldra mine var på visning! Så ryddig blir det aldri igjen, nei. Da må vi ha flere hyller å ha ting på.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 18:26   #32
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan få inn oppvaskmaskin på et gammelt kjøkken?

Oppvaskmaskin er ett must.
Så flott at huseigerne hjelper å fikse det.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 18:31   #33
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan få inn oppvaskmaskin på et gammelt kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Oppvaskmaskin er for veikinger.

Vi har ikke hatt tid til å reparere vår oppvaskmaskin, den har nå stått siden jul. Det er egentlig helt greit...

  Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 18:37   #34
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan få inn oppvaskmaskin på et gammelt kjøkken?

Kabeltv, derimot, det er for veikinger. *sporer av*

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 18:47   #35
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan få inn oppvaskmaskin på et gammelt kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Kabeltv, derimot, det er for veikinger. *sporer av*

120% jobb, liksom Jeg var ved å dette omkuld med 110%, og det var med bil og uten masteroppgave. Tror du trenger både oppvaskmaskin og vaskehjelp !

Har vært på besøk hos Gremli, jeg. Det var ganske så ryddig .

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 21:23   #36
Alan
Hypokonder
 
Alan sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 104
Alan er litt kul
Standard

Sv: Hvordan få inn oppvaskmaskin på et gammelt kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Har vært på besøk hos Gremli, jeg. Det var ganske så ryddig .



Neida, jeg bare erter Gremli. Nå blir vi snart nesten-naboer, Gremli!

__________________
Hilsen Alan ('70), mamma til Fredrik ('01) og Andreas ('03)
Alan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 08:52   #37
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan få inn oppvaskmaskin på et gammelt kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Djeez! :shock:

Men det tar faktisk ikke mer enn maks 20 min å vaske opp for tre personer, har jeg funnet ut. Såpass tid greier jeg å oppdrive. Men har jeg gjester eller fest blir det plast- eller papir. :miljøsvin:

Ja, å vaske etter 3 personer går bra.

Men når man er 6 personer til daglig, pluss x-antall venner av barna innom i løpet av en dag; da er jeg veldig glad for at vi har oppvaskmaskin! *lat*

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no