Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilken side skal dorullen henge på (ideelt sett)?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hvilken side skal dorullen ideelt sett henge på?
Til høyre 57 49,14%
Til venstre 33 28,45%
Samma det vel 26 22,41%
Bruker ikke dopapir 0 0%
Deltakere: 116. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-13, 10:29   #21
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken side skal dorullen henge på (ideelt sett)?

Samme hvilken side dorullen henger på, men det er viktig at man kan finne ny mens man sitter på do!

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 11:39   #22
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken side skal dorullen henge på (ideelt sett)?

Den henger "alltid" til høyre på offentlige do, så det er sikkert dit den skal, men vår er til venstre uten at det er et problem. Bare ikke putt de nye rullene langt unna så er jeg fornøyd.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 14:43   #23
FruLarsen
Småbyfrue
 
FruLarsen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: I huset vårt...
Innlegg: 90
FruLarsen er litt kul
Standard

Sv: Hvilken side skal dorullen henge på (ideelt sett)?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Den henger "alltid" til høyre på offentlige do, så det er sikkert dit den skal, men vår er til venstre uten at det er et problem. Bare ikke putt de nye rullene langt unna så er jeg fornøyd.

Der har jeg en annen erfaring, når jeg tenker på de offentlige toalettene jeg har vært på, tror jeg at det nærmest 100% av tiden henger på venstre side når man sitter på do..

__________________
Ja, jeg har bare et barn. Det er ikke bare bare det..
FruLarsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 15:17   #24
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Hvilken side skal dorullen henge på (ideelt sett)?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Til høyre og i passe avstand. Hvilket innebærer at man hverken behøver å strekke seg langt (og i hvert fall ikke - Gud forby! - måtte gå av doen for å hente papir) eller føle at dorullen er til hinder for armslag der man sitter.

Ja, og så må papiret henge med fliken _over_ for at mitt system skal fungere.

Armslag? Hva driver du med på do da?
Vi har den til venstre, jeg synes det er best. Hva de andre i familien syns aner jeg ikke. Og jeg er enig med at reservedorullene ikke må være utenfor rekkevidde. Morsomt diskusjonsemne forresten.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 15:25   #25
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hvilken side skal dorullen henge på (ideelt sett)?

Vi har den til høyre fordi veggen er til høyre. Jeg syns det er mest praktisk å ha den på veggen, uansett om det er til høyre eller venstre. Har man to vegger tett inntil toalettet tror jeg jeg ville hatt den på høyre side. Rett og slett fordi det er det jeg er vant til.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 11:17   #26
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken side skal dorullen henge på (ideelt sett)?

Høyre side, med papirflappen ut(ellers hjelper ikke avrivingskanten på dorullkanten!).

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no