Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Pris på baderomsfliser

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-13, 12:12   #21
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på baderomsfliser

Du kan egentlig ikke ha noe på hverken vegger eller gulv som skjuler flisene!

Ikke en gang et håndkle!

Jeg liker at badet er pent og "rent". Men jeg har ikke så mye dill rundt meg til vanlig.
På badet vårt har vi et stort badekar og jeg nyter å ligge oppi der med en god bok, mens jeg tenker at, ja, jeg liker fremdeles rommet.
Jeg får ro i sjelen og hodet av at det er pent rundt meg og det teller mye når jeg pusser opp, eller velger ting til huset som jeg skal ha en stund.
Men jeg er lite opptatt av hva som er in og hva andre synes. Jeg er blitt en gammel dame som går min egen vei. Det har jeg vel alltid vært, men det er mye lettere å stå i de valgene nå, enn når jeg var 25.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 14:15   #22
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pris på baderomsfliser

Dette lignet veldig på de flisene vi hadde på badet vi nettopp flyttet fra. De var ganske dyre, og vi måtte ut med over 15 000 ekstra for det tilvalget av fliser ift hva som var beregnet i flisekostnader på det rommet (og badet var usle 4,1 kvm!). Kan linke deg bilder om du vil se.

Da vi valgte ut fliser til hovedbadet vårt i dette huset falt vi først for noen som var i den samme prisklassen, men så kom vi over noen som var like fine, bare en god del rimeligere. Siden de andre var dyrest tenkte vi at de var finest og best ( ), men heldigvis sa ekspeditøren på flisebutikken at de andre fort kunne bli for mørke og at vi derfor burde velge de andre (rimeligste). De var gjennomfarget og skulle være av god kvalitet så da var valget enkelt, og vi angret ikke da de kom opp fordi det hadde virkelig blitt hakket for mørkt med de andre. Vi gikk nemlig ned et par nyanser fra det vi hadde der vi bodde før. Flisene her var mye rimeligere (mener de lå på rundt 300,-/kvm for både vegg- og gulvflisene, mens dekorflisene jo var noe dyrere) og ligger nok rundt det man regner som vanlig flisepris i et standardbudsjett.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no