Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp til vaskerom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-13, 15:49   #1
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Hjelp til vaskerom

Vaske-/klesrommet vårt er litt håpløst og dette har jeg tenkt å gjøre noe med i morgen. Hvilke skapstammer fra IKEA kjøper man for å sette vaskemaskin og tørketrommel på? Finnes det skittentøysorteringssystem som passer inn under benk?

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-03-13, 16:14   #2
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp til vaskerom

Abonnerer her.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-13, 20:33   #3
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til vaskerom

Jeg har benkeplate over vaskemaskin og tørketrommelen med ben fra IKEA.
Nedfelt vaskekum og skap på veggen.
Det er viktigere med plass til å brette tøy enn at maskinene står i arbeidshøyde.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-13, 20:35   #4
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hjelp til vaskerom

Er det ikke de horisontale kjøkkenskapene man kan bruke under vaskemaskin/tørketrommel?

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S79852563/

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 14:08   #5
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp til vaskerom

Vi har lite skapplass på vaskerommet fordi vi har prioritert å ha dusj, 2 garderobeskap (til barneyttertøy), to vaskemaskiner i tillegg til tørketrommel og to dører, men på de få skapene vi har kjøpte vi kjøkkenskapene til IKEA med Applåd som fronter. Om du vil bygge maskinene opp noe mener jeg det finnes slike løsninger der, for jeg tok bilde av en slik løsning for et par år siden (det ble ikke aktuelt for oss siden vi måtte plassere tørketrommelen oppå benkeplaten over den ene vaskemaskinen og den eneste benkeplassen jeg har utenom er over den andre vaskemaskinen og oppbygd hadde blitt for høyt for meg når jeg skal brette klær). Ellers er det nok genialt med de horisontale skapene som Geitrams viser til om det går an å ha maskinene oppå (aller mest praktisk hadde vært lave skuffer, synes jeg). Vi har de horisontale skapene over vasken og de gir et litt lettere uttrykk enn vanlige kjøkkenveggskap hos oss som har et såpass lite vaskerom.

Til sortering av skittentøy har vi et høyskap (med sjakt fra badet ovenfor, derfor høyskap) med uttrekksskuffer/-kurver. Der vi bodde før hadde vi et Elfa trådkurvsystem og det var like genialt. Om du får til et par skapstammer med slike kurver/skuffer har du jo samme systemet der.

I tillegg har vi en dyp vaskekum, og det er veldig greit. Savner uttrekksdusj på blandebatteriet på vaskerommet også, men det går foreløpig fint uten.

Jeg har ingen bilder av vårt vaskerom, men kan sikkert knipse et om det er av interesse.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no