Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-08, 22:38   #41
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

BioSilk! Det er flytende silkeaktig, lukter nydelig og gjør håret glatt. Fungerer som hårkur på meg, jeg har lett for å få tørt hår. Glatter ut.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 22:59   #42
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

BioSilk! Det er flytende silkeaktig, lukter nydelig og gjør håret glatt. Fungerer som hårkur på meg, jeg har lett for å få tørt hår. Glatter ut.

BioSilk er guds gave til håret.

Kan og brukes på tørre legger, som "barberskum" osv osv.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 23:03   #43
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Setter håret i hestehale men siste runden med strikken så drar eg ikkje håret heilt gjennom. Jobbar ut "tuten" litt/drar og festar den tilfeldig i strikken forskjellige steder og drar ut litt hår. Blir ein rufsete stil.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 23:05   #44
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Biosilk. Er det et produkt? Hvor får jeg kjøpt det?

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 23:08   #45
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Biosilk. Er det et produkt? Hvor får jeg kjøpt det?

Hos frisøren

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 23:24   #46
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Biosilk. Er det et produkt? Hvor får jeg kjøpt det?

Ebay! Selvom om jeg fikk fake produkt en gang. Men har fått riktig også, kan sjekke fra hvilken store det var.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 23:27   #47
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Hestehale, hestehale, hestehale. Egentlig kunne jeg bare klipt håret kort. Men da hadde jeg jo fått HELT andre problemer med sveisen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 01:26   #48
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Nå har jeg tatt permanent i det for å få mer volum og jaggu ble det penere å sette det opp også. Klyper og spenner sitter faktisk i uten å skli ut.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 02:30   #49
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Hestehale stortsett.

Saltvannspray er guds gave til den som ikke får til å bruke andre stylingprodukter. Les; som når alt annet "sklir" ut av håret.
Holder hele kvelden

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 07:34   #50
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Noterer meg at saltvannspray kan være en grei ting for meg. Er det slikt som finnes kun hos frisører? Spesielt merke noen kan anbefale?

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 08:00   #51
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Saltvannsspray inneholder like mye salt som sjøvann og kan fint lages selv. :erfaren:

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 08:03   #52
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Jeg pleier å samle luggen og legge den bakover oppå hodet, så fester jeg det med fliseklemmer. Så lager jeg hestehale av "resten" av håret. Ser fresht ut og er enkelt. Gikk mye med vanlig hestehale og sideskill før, men det ble så ekstreemt kjedelig!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 08:05   #53
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Håret mitt er så glatt og fint at ethvert forsøk på å sette det opp ender med at hele frisyren faller fra hverandre i løpet av få timer, selv garvede frisører sliter som bare det for å få det til å ta styling.

Det kalles jomfruhår, Adrienne.

Jeg er også velsignet med jomfruhår, så jeg har klippet opp håret en del sånn at det får litt fylde. Ellers henge det paddeflatt ned.
Nå er det straks langt nok til en mini-hestehale, men jeg går med håret løst hele tiden.
Fluffer det opp og sprayer med en gul hårspray. Det er reneste sementen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 08:35   #54
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Stort sett hestehale, men gjerne litt løs og tilfeldig. Eller jeg lager en slakk flette, og evt bruker fliseklemmer til å dandere litt lengder med.
Jeg har veldig tykt hår, med endel fall, så jeg går enten med fall, eller med glattet hår, det gir litt variasjon.
Med litt skum klarer jeg jaggu hente inn noen krøller og.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 08:53   #55
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Jeg havner også med hestehale eller at alt henger rett ned, og savner noe mer avansert oppsatt. Alle forsøk går ad dundas hos meg. Sånn feste bak med spenne for eksempel, det bare glir ut hele greia. Alt som skal se tilfeldig ut ser bare teit ut .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 08:59   #56
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Og hva er fliseklemmer?
Jeg tror forøvrig jeg har likt hår som Adrienne. Eller hva tror du, Adrienne?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 09:21   #57
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Saltvannsspray inneholder like mye salt som sjøvann og kan fint lages selv. :erfaren:

Det er sånne svar som jeg liker. Men hvor mye salt inneholder sjøvann?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det kalles jomfruhår, Adrienne.

Passende.

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Og hva er fliseklemmer?
Jeg tror forøvrig jeg har likt hår som Adrienne. Eller hva tror du, Adrienne?

Ikke umulig at vi har samme type hår, nei. Spikerkrøller er også fint.

Fliseklemmer er vel sånne små klemmer som frisører bruker ca. 200 av for å kunne sette opp håret mitt. Da jeg giftet meg brukte jeg eviglang tid å få ut alle klemmene da jeg skulle legge meg, for det var et helt villt stort antall sånne fliseklemmer plassert overalt i håret.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 09:22   #58
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Og hva er fliseklemmer?
Jeg tror forøvrig jeg har likt hår som Adrienne. Eller hva tror du, Adrienne?

Fliseklemmer er sånne små smale brune eller sorte som er "brettet" dobbel, som man bare skyver inn i håret.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 09:23   #59
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det er sånne svar som jeg liker. Men hvor mye salt inneholder sjøvann?

Ca. 3.5% står det her.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 09:26   #60
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan setter du opp håret til vanlig?

Åh ja, sånne spenner ja. De holder dårlig mitt hår på plass... dog har frisøren klart å sette opp håret mitt 2 ganger, en gang som forlover, samt da jeg selv giftet meg. Med et tonn spenner og en flaske hårspray hang det nå oppe.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no