Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva er den ultimate hårfjerningsmetoden?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-09, 22:36   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Hva er den ultimate hårfjerningsmetoden?

Jeg bruker høvel til legger, armhuler og bikinikant, men blir jo en smule nuppet hist og her. Har prøvd å vokse leggene, men ender jo opp med å gå etter med høvelen fordi jeg bommet på noe striper hår. Epilator har jeg prøvd 1 gang og det gjorde noe sinnsykt vondt.

Hva gjør dere? Og hvordan blir resultatet? Er det evt verdt smertene?

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 22:44   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er den ultimate hårfjerningsmetoden?

Jeg har vokset legger tidligere, men jeg holder bare ikke ut å måtte vente til hårene er lange nok til å vokse på nytt, når det er sommervær og leggene er ute på visning støtt og stadig. Så der er det høvel, fordi jeg må ha det hårfritt til enhver tid. Har ikke problemer med nupper/kløing der, som hvis jeg tar høvelen et visst annet sted. Så der vokser jeg. Det er ikke sånn at bikinilinja mi synes så veldig ofte, så det gjør ingenting å vente 4 uker mellom hver voksing. (Vel verdt pengene og smerten!) Under armene barberer jeg, der kunne jeg heller ikke tenkt meg å ha "sparehår" i perioder.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 22:50   #3
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den ultimate hårfjerningsmetoden?

Epilator (legger, bikinilinje og under armer). Jeg har sparsom hårvekst og tynne hårstår. Lidelsen er derfor neglisjérbar.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no