Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-17, 20:45   #41
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Barnemishandlingsfraksjon ...

Det var ikke barnemishandling jeg reagerte på. Mer enn observasjon: jeg tror ikke vi hadde sett denne (lett paniske)reaksjonen på nrk, med ungen til hareide valsende inn i kameravinkelen.

Og godt det var mora .. og ikke en arbeidsløs nanny

Hvorfor tror du ikke det hadde kunnet skje her? Bare nysgjerrig.

Jeg hadde gjort eksakt det samme, tror jeg. Ser ikke så mange alternativer.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 22:06   #42
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Jeg har ledd og ledd av denne i dag. Babyen i gåstolen er bare helt fantastisk Moren som prøver å umerket komme seg ut er også til å dø litt av. Til og med farens småhumrende måte å prøve å holde masken på er morsom.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 22:12   #43
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Barnemishandlingsfraksjon ...

Det var ikke barnemishandling jeg reagerte på. Mer enn observasjon: jeg tror ikke vi hadde sett denne (lett paniske)reaksjonen på nrk, med ungen til hareide valsende inn i kameravinkelen.

Og godt det var mora .. og ikke en arbeidsløs nanny

Jeg kan garantere at reaksjonen hadde vært veldig mye mer panisk her i huset.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 22:43   #44
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.876
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg kan garantere at reaksjonen hadde vært veldig mye mer panisk her i huset.


Fantastisk video Når jeg ser den tenker jeg følgende:

  1. Takk gud jeg ikke har småbarn lengre
  2. Heldigvis er ikke mine presentasjoner så interessante at de havner på YouTube(hvem gidder å høre om hydrocarbon accounting lissom..?)

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 23:00   #45
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.853
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Det er jo bare helt fantastisk!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 00:31   #46
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Har ledd meg halvt ihjel av denne i kveld.
Ungene er jo helt tydelig vant med at kontoret er fritt fram for dem, bare se på stilen på hun herrlige i gult!
Og babyen. Og my God!

Jeg hadde gjort det samme som mammaen, og ligget gråtende av latter på utsiden av døren.

Syns han klarte seg bra jeg. Han er jo ikke akkurat brutal med barnet. Hun reagerte jo ikke engang på hans spede forsøk på å skyve henne vekk.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 02:10   #47
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.461
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Tips før du går live fra hjemmekontoret: Lås døra!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 07:18   #48
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.706
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Denne analysen er jo enda bedre: http://http://www.telegraph.co.uk/men/the-filter/anatomy-masterpiece-13-reasons-funniest-video-year-pure-comedy/

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 07:55   #49
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.170
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige



Jeg synes moren er fantastisk der hun kommer sylende inn og prøve å gjøre seg usynlig.
Og man ser jo godt et par steder at han virkelig sliter med å holde maska.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 08:05   #50
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vi ler også. Tenk deg da, du er stuck på live TV og aner ikke hva de gærne ungene kan finne på. Han har jo ingen mulighet til å rope på kona eller snakke til ungene. Interessant at en del går ut fra at det er en nanny/au pair, og ikke kona. Mannen bor/har bodd mange år i Sør-Korea og er med stor sannsynlighet gift med en koreansk dame. Greit å rydde litt i stereotypene?

Og jeg ler og ler!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 09:15   #51
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 41
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Nettopp! Den var nydelig, med en veldig treffende konklusjon. "It's funny, because it's true." Det kunne vært meg - jeg har en mann som med ujevne mellomrom stikker fram trynet sitt i media, og vi har hatt noen runder med sånn "nå må alle være stille, pappa snakker med en journalist." Og så har jeg sjøl sitti musestille i bilsetet ved siden av, mens han har tatt en jobbtelefon som viste seg å være en eller annen VIP innenfor hans felt, og som aldri blei ferdig med å snakke. Den ventinga, mens man egentlig bare er i veien for noen som skal prestere noe, det er jo pur lidelse.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 10:35   #52
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.943
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Man trenger ikke engang unger for å oppleve dette. En venninne av meg ble intervjuet live på TV, og du kan se mannen hennes svingende i bakgrunnen. Han klarte til og med å vise frem litt rørleggersprekk.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 14:21   #53
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Jeg ler og ler! Og tenker stakkars mann. Her skal man endelig få brifet med kunnskapene sine, og det eneste verden kommer til å huske er ungene og kona som suser inn.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 15:05   #54
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Det var jo bare råfestlig.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 15:15   #55
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Fantastisk!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 15:26   #56
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg tror ikke dere i barnemishandlingsfraksjonen helt skjønner konteksten her. Der sitter du i en noe obskur førsteamanuensisjobb i Pusan, og har viet ditt liv til koreansk politikk. Og endelig er Sør-Korea på dagsordenen! This is your moment in the spotlight! Du skal liveintervjues på BBC! Og inn valser altså din åpenbart trygge og ustyrlige datter og din halvgale baby i gåstol inn og forventer sin vanlige rett til å skalte og valte på kontoret ditt. Kona di vet derimot hvor viktig dette er, og kaster seg desperat inn for å redde situasjonen.

At han ikke dævva!

Enig, BBC liksom, jeg hadde dødd. Man har jo ikke en plan for dette!
Det er for øvrig kona som drar barna ut, man ser jo bare på hele henne at dette har vært stort for familien, også skjer noe slikt! Kan man ikke gå på do i ett minutt liksom!

Også kommer hele internett og vet at de ville gjort alle de rette tingene om dette hadde vært dem!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 16:16   #57
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg syntes det var hilarious, særlig den minste ungen i gåstolen! Og ellers tilskriver jeg det meste til stiff upper lip / holde maska –*imponerende at han ikke knakk helt sammen!



Når den babyen runder hjørnet ler jeg like høyt hver gang!

Jada, den eldste ungen ble dratt litt uvørent ut derfra av en dame i panikk, men hun kommer altså så freidig inn i rommet, at jeg tviler på at hun ikke er en trygg unge med fine voksne rundt seg.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 16:30   #58
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.089
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Herregud! Jeg har sett snutten et titallsganger, og jeg ler like mye hver gang!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 16:41   #59
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Jeg ler og ler. Datteren som spankulerer slik bare to/treåringer kan. Og superbaby i gåstolen. Mor tror/håper vel at kameraet filmer så høyt i rommet at hun ikke synes. Men det gjør hun jo.

Nå venter jeg bare på intervjuet med familien.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 16:59   #60
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige

Filmen er helt fantastisk. Jeg oppfatter det som en kjærlig familie med trygge barn. Jeg ler godt av den kamuflerte sengen. Her sitter jeg på det fine hjemmekontoret mitt, oops, det er visst et soverom, og det prøvde jeg å skjule.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no