Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-10, 13:16   #61
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Ja, jeg må ha gode sko og, men det hjelper ikke bare med gode sko om jeg ikke har skikkelig yttertøy heller, hehe. Må ha begge deler. Nå kan jeg legge litt mer penger i sko (dog ikke voldsomt mye) takket være Angelique.

Tips til gode, men ikke FOR dyre sko?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 15:06   #62
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, jeg må ha gode sko og, men det hjelper ikke bare med gode sko om jeg ikke har skikkelig yttertøy heller, hehe. Må ha begge deler. Nå kan jeg legge litt mer penger i sko (dog ikke voldsomt mye) takket være Angelique.

Tips til gode, men ikke FOR dyre sko?

Disse?

http://www.xxl.no/sko/damesko/vinter...d-dame-1038528

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 15:09   #63
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

De så jo geniale ut, og til overkommelig pris og. Takk!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 15:10   #64
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Hvor store bein har du? http://www.xxl.no/barnas-xxl/barnesk...per-jr-1059522

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 15:12   #65
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Sikkert altfor store for de der. Jeg kan kjøpe klær i barneavdelingen, men jeg har bigfoot-bein. Bruker 41 i sko.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 16:55   #66
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Jeg har aldri vært kald eller våt mine Crispi fjellstøvler i skinn. Selv ikke i slaps om vinteren.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 16:55   #67
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Men er det sånne svinhakka dyre støvler?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 17:51   #68
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Jeg mener de kostet 900 kr for 5 år siden. De er like gode enda.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 19:40   #69
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Jeg syns teletubbisdressene er grusomme å bruke og har jakke og bukse. De er ikke veldig rimelige, men kan ikke vaskesihjel eller brukes opp. Har kjøpt settet på en butikk som har yrkesklær, og da jeg forklarte at jeg jobbet i barnehage, så fikk jeg rabatt. Det kan jo være ett tips.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 20:31   #70
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Disse?

http://www.xxl.no/sko/damesko/vinter...d-dame-1038528

Jeg har disse og de er supervarme og har ennå ikke blitt våte i dem. Anbefales.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 09:46   #71
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Min mening: Det er en gedigen misforståelse det at de varmekjeldressene er det mest optimale når man jobber i barnehage. Det er ut og inn og så blir man stående i gangen i avkledning uten mulighet til å kle av seg selv. Svett og klam og fæl. Jeg har alltid sverget til skikkelig vinterbukse og vinterjakke. Dermed kan jeg regulere på en helt annen måte enn med dress (mindre klær under, hive jakka om det blir varmt etc). I tillegg er det lettere å få bedre kvalitet på det da. Og så er det bedre bevegelsesfrihet - man føler seg ikke pakket inn i en diger sekk. Så det var mitt stalltips til deg.

Nå har jeg gått med denne dressen i flere uker, og jeg er forelsket!! Så vi er forskjellige der, hehe. Den er varm og herlig, myk og god og jeg vil A L D R I gå over til noe annet. Jeg ELSKER dressen min.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 11:24   #72
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.883
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Går det ikke an å impregnere den Europris-dressen?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 11:52   #73
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nå har jeg gått med denne dressen i flere uker, og jeg er forelsket!! Så vi er forskjellige der, hehe. Den er varm og herlig, myk og god og jeg vil A L D R I gå over til noe annet. Jeg ELSKER dressen min.

Jeg også elsker min hele dress!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 12:09   #74
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nå har jeg gått med denne dressen i flere uker, og jeg er forelsket!! Så vi er forskjellige der, hehe. Den er varm og herlig, myk og god og jeg vil A L D R I gå over til noe annet. Jeg ELSKER dressen min.

Så bra!! Jeg har en annen dress, og jeg bruker alltid heldress når jeg er ute nå om dagen

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 19:59   #75
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Så bra!! Jeg har en annen dress, og jeg bruker alltid heldress når jeg er ute nå om dagen

Jeg skylder deg alt altså, for denne dressen. Den er fantastisk, og jeg ser de aller fleste i bhg har helt lik dress, bare blå. Det eneste er at den er litt for lang i beina og den er jo veldig stor men jeg trives veldig godt i den.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 20:57   #76
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Det er det som er litt digg, at de er store. Får mye varmt tøy under. Fryser virkleig aldri når jeg har på den.
Spesielt når jeg er ute med minsten og Amanda er den deilig. Skylder meg da ingenting, snille deg. Bare så fint å kunne dele når jeg satt med to.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-14, 17:13   #77
Petter71
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2014
Innlegg: 1
Petter71 har et hav av muligheter foran seg
Smil

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Føles litt feil å legge denne på "motehjørnet".

Jeg jobber i barnehage og trenger en sånn uhyre sexy varmedress som alle går med. Men den må tåle endel vann. Jeg fant en på Europris i dag, til 399,-, men det stod ingen info på den, så jeg kjøpte ikke. Jeg skal jo bruke den i allslags vær, snø og regn, tenkte jeg. Eller finnes det i det hele tatt slike dresser som tåler mye vann? Kjipt å måtte ha regntøy i tillegg, når jeg må ha 400 plagg under for ikke å fryse meg ihjel.

Prøv felleskjøpet?

Petter71 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-14, 17:17   #78
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanntett varmedress? Jeg trenger tips!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Du er slank og mer enn slank, og da kan jeg nesten garantere at du vil trives dårlig i de dressene. Jeg har i barnestørrelse, og selv den er så vid og bredskuldret at jeg knapt får gjort noe som helst med den på. Og jeg lette en stund etter den netteste jeg kunn finne. Den er god å ha på nyttårsgrillingen i utepeisen på hytta hver vinter. Da sitter jeg bare der.

De er heller ikke vanntette, så de har sånn sett noe begrenset bruksområde i løpet av en Stavangervinter.

Jeg vil også anbefale å investere i skikkelig yttertøy. Da jeg jobbet i barnehage prøvde jeg masse forskjellig, og Bergans Dermizax gjorde jobben. Jeg bruker disse klærne hele året, regulerer bare med hva jeg har under. Men det koster, ja...

Jeg er også slank, og syns det er deilig å ha hel dress ute i barnehagen. Syns også det er kjappere å ta av og på enn bukse og jakke (som jeg også har).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no