Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er verst; spy eller føde?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva er verst av normal fødsel og heavy omgangssjuke?
Definitivt verst å føde 85 48,30%
Definitivt verst med omgangssjuke 76 43,18%
Har aldri hatt omgangssjuke 2 1,14%
Har kun hatt KS 13 7,39%
Deltakere: 176. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-07, 00:21   #1
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er verst; spy eller føde?

Pållings.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 00:23   #2
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er verst; spy eller føde?

Ingen tvil: Spy er verst !!!!!

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 00:24   #3
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.728
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er verst; spy eller føde?

Hva med oss som spyr når vi føder?

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 00:25   #4
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er verst; spy eller føde?

Å spy er verst!

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 00:25   #5
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er verst; spy eller føde?

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Hva med oss som spyr når vi føder?

Dere har all min sympati.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 00:29   #6
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.728
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er verst; spy eller føde?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Dere har all min sympati.

Hjertelig takk.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 00:32   #7
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er verst; spy eller føde?

Jeg har omgangssyken nå, og bytter den glatt ut med tre fødsler på rappen.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 00:32   #8
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er verst; spy eller føde?

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Hva med oss som spyr når vi føder?



Mine fødsler foretrekkes ikke over å spy, altså Da måtte jeg isåfall spy to døgn i strekk - da kan det vurderes...

  Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 00:35   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er verst; spy eller føde?

I ettertid er oppkast verst.

Kanskje litt fordi jeg vet at jeg skal kaste opp mange ganger til i løpet av livet mitt, men skal aldri føde igjen.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 00:35   #10
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er verst; spy eller føde?

Det var vondt å føde, det var det. Men smertene var samtidig et steg videre mot målet. Har også hatt greie fødsler, som har vært normale på 12 og 6,5 timer. Å spy derimot, er bare jævlig. Å være kvalm, å kjenne det bygge seg opp, å raute over bøtta til alt vrenger seg, og så måtte gjennom sammen meningsløse greia igjen omatt og omatt (gjerne et døgn eller fler), det er bare fryktelig. Å vrenge av seg galle, sprenge blodkar i ansiktet og spise mat som vokser i munnen... nei da får jeg heller en unge til.

(det er til og med verre å være kvalm uten å spy for meg, de første ukene i graviditeten, enn å føde)

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 00:40   #11
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er verst; spy eller føde?

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Hva med oss som spyr når vi føder?

:joining the club:

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 00:41   #12
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er verst; spy eller føde?

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Jeg har omgangssyken nå, og bytter den glatt ut med tre fødsler på rappen.

Jeg tror du er riv ruske gal. Det er selvfølgelig mye verre å føde, men jeg skal være enig i at det som kommer ut er penere.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 00:43   #13
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er verst; spy eller føde?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg tror du er riv ruske gal. Det er selvfølgelig mye verre å føde, men jeg skal være enig i at det som kommer ut er penere.

Sagt som det bør sies! Denne tråden skjønner jeg virkelig ingenting av

  Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 00:43   #14
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er verst; spy eller føde?

Kjære vene ! Jeg hadde heller spydd heftig i 2 døgn enn å føde.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 00:43   #15
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er verst; spy eller føde?

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Hva med oss som spyr når vi føder?

Flere av oss

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 00:44   #16
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er verst; spy eller føde?

Prøvd å spy galle med halsbetennelse, eller?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 00:46   #17
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er verst; spy eller føde?

Var det et alternativ?

  Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 00:46   #18
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er verst; spy eller føde?

Jeg hadde glatt født daglig i en mnd, enn å spy en dag

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 00:47   #19
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er verst; spy eller føde?

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Var det et alternativ?

Nei, men det er temmelig, temmelig jævlig. :grøss:

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 00:48   #20
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er verst; spy eller føde?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg hadde glatt født daglig i en mnd, enn å spy en dag

Stakkars musa di.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no