Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hvor mange hobbyjenter er det her?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-06, 13:15   #61
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Eller så vurderer jeg å strikke denne i brunt eller grått, var ikke den fin?

Den var utrolig lekker. Jeg blir så imponert når folk strikker så avansert
I vinter skal jeg lære meg å strikke mer enn rett og vrangt!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 13:30   #62
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Akkurat no strikke eg sitteunderlag som skal tovast. Kanskje eg blir ferdig før jakta

Har du tips til godt garn? Pinner? Oppskrift? :storforlangende:

Jeg har noe garn liggende og sånne sitterunderlag må jo være supre på tur.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 12:06   #63
Sparky
Mean Milk Machine
 
Sparky sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 217
Sparky er litt kul
Standard

Jeg må vel kalle meg en hobbyjente. Akkurat nå er det strikking som står på programmet. Skal strikke følgende til mageboeren:

og

Jeg er mest glad Debbie Bliss sine oppskrifter, men alle jeg har er på engelsk og det har jeg ikke konsentrasjon til nå.

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:52   #64
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Jeg er veldig glad i å strikke og har alltid flere prosjekter på pinnene. Har over en periode strikket på bestilling også. Utover det er min store lidenskap oppussing og interiør...Har ikke fritidsproblemer!

Dette er jo meg, tenkte jeg da jeg leste innlegget ditt.
Må vel moderere meg til å si at det var ting jeg drev med før jeg ble "karrierekvinne". Husker ikke sist jeg strikket noe, og har satt ny pers i pause fra oppussing. (sju måneder siden sist jeg hadde et maleprosjekt i heimen)

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 14:58   #65
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg strikker litt, akkurat nå holder jeg på med en god og varm poncho til lillemor, ellers har jeg to gensere som egentlig storebror skulle fått som jeg får strikke ferdig til lilletrollet. Har også brodert min bunadbluse + har begynt på veska til bunaden min + har brodert fyri-erma til bunaden til gubben (Hallingbunad). Det er det jeg holder på med av det , ellers fotograferer jeg mest til husbruk.

Kos fra livit

Enda ikke ferdig med å lage signatur ...

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 16:04   #66
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hekler. Jeg har såvidt prøvd meg på tægerbinding, det er gøy men går utrooooolig sakte. Ikke har jeg fått gravd tæger i sommer, heller.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 16:40   #67
Sparky
Mean Milk Machine
 
Sparky sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 217
Sparky er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg har såvidt prøvd meg på tægerbinding, det er gøy men går utrooooolig sakte. Ikke har jeg fått gravd tæger i sommer, heller.

Hva er tægerbinding?

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 10:12   #68
Kannutten
Nybegynner
 
Kannutten sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5
Kannutten har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg strikker alltid på noe.. nå strikker jeg setedals kofter til små gutta... er ferdig med den ene.. og så syr jeg snøggler og MeiTaier

Kannutten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 18:59   #69
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg er hobbykvinne og har alltid drevet med håndarbeid. Strikker, hekler, lager såper, syr og lager smykker og mye mer. Er også lærer i kunst og håndverk og får utfolde meg der.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 17:46   #70
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg strikker og strikker, og nå har jeg lært meg og hekle også.
Kan ikke se Tv uten, da sovner jeg i stolen

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 17:50   #71
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min største hobby er vin (inkl. vinsamling, vinlesing, vinsmaking, vindrikking osv), men jeg vet ikke om det kvalifiserer i denne sammenhengen.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 17:55   #72
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Min største hobby er vin (inkl. vinsamling, vinlesing, vinsmaking, vindrikking osv), men jeg vet ikke om det kvalifiserer i denne sammenhengen.


Joda!!
Kanskje du kan supplere med å hekle nett til Amaronen din Jeg så en dame bære vinflaske i heklet nett en dag. Det så jo litt elegant ut.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 18:05   #73
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Joda!!
Kanskje du kan supplere med å hekle nett til Amaronen din Jeg så en dame bære vinflaske i heklet nett en dag. Det så jo litt elegant ut.

Bare hvis jeg klarer å lure mannen til heklingen.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 20:09   #74
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Vinsmaking, ja. Svigerfar har også den hobbyen. Jeg derimot, husker jo aldri navn på noen viner jeg smaker, og i hvertfall aldri hvilken vindrue som er brukt.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 20:31   #75
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg er godt på å drikke vin.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 10:52   #76
Nilda
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13
Nilda har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg strikker, hekler og lager litt smykker. Vin er jeg interessert i, men har ikke blitt så god på det. Akkurat det tar litt tid å lære seg.

Nilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 14:42   #77
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg strikker mye. Veldig mye. Junior hadde flere jakker og gensre enn han rakk å bruke før han vokste ut av dem

Innimellom strikkingen broderer jeg eller hekler jeg. Prøvde meg litt på scrapbooking, men det var ikke helt meg. Kunne ikke dra det med meg opp i sofaen... At jeg ikke har noe nært forhold til symaskinen kan vel skyldes det samme tenker jeg!

Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 20:44   #78
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Strikker, syr på symaskin, lager smykker, lager kort, prøver meg stadig på noe nytt.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 12:40   #79
Nora
Nybegynner
 
Nora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 15
Nora har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg scrapper, har såvidt prøvd meg på kort, men det er først og fremst oppussing og interiør som opptar mesteparten av tiden og samtaletiden med mannen .
Kan ikke si at jeg kjeder meg akkurat og jeg elsker det!

Nora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 13:07   #80
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Min største hobby er vin (inkl. vinsamling, vinlesing, vinsmaking, vindrikking osv), men jeg vet ikke om det kvalifiserer i denne sammenhengen.

Vin er en flott hobby - har den jeg også. Når det gjelder håndarbeid er det heller så som så. Jeg strikker en del i perioder, men i og med at jeg ikke kan sy er det litt vanskelig med montering

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no